Part 29 - Everything For You (Day 22)

104 13 0
                                    

Day (22)

မနက္မိုးလင္း himchan အိပ္ရာကႏိုးလာေတာ့ ထူးထူးဆန္းဆန္းေတြ႔ရတာက ထမင္းစားပြဲေပၚမွာ ဖြယ္ဖြယ္ရာရာ မနက္ခင္းစာေတြက အသင့္ေစာင့္ေနတာကိုုပဲ... စားပြဲေဘးမွာ daehyun က ၿပံဳးစိစိနဲ႔ ရပ္ေနတယ္... ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက သူ႔ကို ေစာင့္ေနမွန္းမသိ...

သူ႔ကို ျမင္ေတာ့ himchan လန္႔သြားတယ္... တစ္ခါမွ ေစာေစာလည္းမထ မနက္စာလည္း သူမ်ား လုပ္ထားတာ စားတဲ့ လူက ဘယ္ႏွယ့္ေၾကာင့္ ဒီလိုျဖစ္ရတာလဲ လို႔ himchan က စဥ္းစားတယ္... ေသခ်ာတာကေတာ့ ဒီေကာင္ အႀကံနဲ႔ပဲ... himchan လည္း စားပြဲနားကို မရဲတရဲနဲ႔ တိုးသြားၿပီး...

"မင္း ဘာေဆးမ်ား ခတ္ထားေသးလဲ?" လို႔ေမးလိုက္တယ္...

"အခ်စ္ေဆး..." ဟိုတစ္ေယာက္ကလည္း စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ ျပန္ေျဖတယ္...

"Yahhhhh!!!"

"ေနာက္တာပါ hyung ရာ... ဘာေဆးမွ မခတ္ထားဘူး... လာဒီမွာထိုင္... ေအးေဆးစား..." လုိ႔ ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ himchan ထိုုင္ဖိုု႔ ထိုင္ခံုေလးကို ဆြဲပါ ဆြဲေပးလိုက္ေသးတယ္... himchan ကလည္း daehyun ကို မ်က္ေျခမျပတ္ အကဲခတ္ၾကည့္ရင္း ၀င္ထိုင္လိုက္တယ္...

daehyun လည္း himchan ေဘးက ထိုင္ခံုမွာ ၀င္ထိုင္ၿပီး himchan အတြက္ အစားအေသာက္ေတြ ထည့္ေပး... ေကာ္ဖီေတြ ငွဲ႔ေပးနဲ႔ မျပတ္တမ္းကို ဖားေနေတာ့တယ္... ေနာက္ၿပီးမွ ဂ်ီက်ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္... himchan လည္းသိပါတယ္... ဒါေပမယ့္ ဒီေကာင္ သေဘာေကာင္းေနတုန္း အျပဳအစု ခံထားဦးမွ ဆိုၿပီး ၿငိမ္ခံေနတာ... ေနာက္မွ ဂ်ီက်တာေတြ လက္မခံႏိုင္ရင္ ၿငင္းပစ္မယ္ေပါ့...

မနက္စာ စားၿပီးၾကေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုး လုပ္စရာ ရွိတာေတြ လုပ္ၾကတယ္... မေန႔ညက ကိစၥကို daehyun က တစ္ခြန္းမွ မဟဘူး... ဒီအတိုင္း ထားထားတယ္... ဒီေတာ့ himchan ဇေ၀ဇ၀ါျဖစ္ရတာေပါ့... ဒီေကာင္ လက္မ်ားေလ်ာ့လိုက္ၿပီလား... ဒါမွမဟုတ္ တိတ္တိတ္ေလးမ်ား ဘာေတြႀကံေနပါလိမ့္ ဆိုၿပီး စိတ္ပူေနရၿပီ...

Daehyun က တစ္မနက္လံုး ၿပံဳးၿဖီးၿပီး သေဘာေတြေကာင္းလို႔... ေန႔လည္စာ စားခ်ိန္မတိုင္ခင္မွာလည္း အိမ္ေအာက္ဆင္းၿပီး သူတစ္ေယာက္ထဲ ဖြယ္ဖြယ္ရာရာ ေန႔လည္စာေတြသြား၀ယ္လာတယ္... သစ္သီးေတြ အေအးေတြေတာင္ ပါလာေသးတယ္... himchan တစ္ေယာက္ အဆင္သင့္စားရံုပဲ... daehyun က အကုန္လံုး အဆင္သင့္ တည္ခင္းဧည့္ခံ ေကၽြးေနတာကိုး...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now