~Bine ați venit pe teritoriul Bestiilor!

565 34 5
                                    

Primirea mea înapoi a fost mai zgomotoasă și mai emoționantă decât m-am așteptat. Dar acesta a fost și motivul pentru care m-am întors.
    Acest cartier are copilăria mea, familia mea, sângele meu, munca mea, lacrimile mele, totul. Adevăratul meu loc va fi mereu aici. Iar West..o are și pe ea. Chiar dacă reneg asta.
Nu mi-am permis nici măcar o dată să uit seara în care Chloe m-a dat deoparte fără să clipească. Nici nu am vrut să mă străduiesc să uit faptul că atunci mi-a spus ca nu mă iubește.
Nu am făcut-o pentru că am vrut să păstrez aceasta ură și acest dispreț în mine. Am crezut că în acest mod voi putea să o înlătur din inima mea.
Dar nu a funcționat. Ea este tot acolo, pe același tron și purtând aceeași coroană.
Poate că am spus că este moartă pentru mine, dar am mințit pe toată lumea inclusiv pe mine.
Este la fel de vie cum era și înainte. Încă are puterea de a ma readuce la viață doar prin simpla prezență.
Jeff îmi suflă în față fumul de la țigara sa și știe foarte bine că urăsc mirosul acesta când e îmbibat în hainele mele. Poate că ar trebui să îi reamintesc.
Îi smulg într-o secundă nenorocita de țigară și o azvârl în primul coș de gunoi. Doar râde. Și asta apreciez la el cel mai mult. Faptul că nu este un mofturos supărăcios.
-Hei, ia priviți în fața casei doamnei North!
Mă întorc imediat la atenționarea prietenului meu cel mai bun și recunosc că nu mă așteptam atât de repede să intru într-o bătaie. Pentru că hienele acelea din Cabrones nu au voie să îmi calce cartierul.
    Și Zayn a făcut foarte bine că m-a atenționat, deoarece aceștia se pare că au încolțit-o pe nepoata doamnei North. Să îmi calce cartierul este jignitor, dar să te iei de oamenii din el, este de neiertat.
-Hei, voi trei, ce aveți cu biata fată?
Jeff le vorbește pe un ton serios și sunt șocat că a sărit primul. De obicei este cel mai pacifist dintre noi trei. Dar probabil s-a drogat mai devreme și a prins extaz în sânge.
-Ne plac copilele inocente, voi ce treabă aveți pe aici?
Sunt doar trei și îmi pot da seama că sunt doar niște tipi de umplutură. Adevărații membrii au fiecare un lanț în formă de cruce la gât. Și când unii slabi se cred cocoși în fața mea, mă enervez și mai rău.
-Ai tupeul să mă intrebi ce fac aici? În propriul meu cartier?
Râd cu foc și atunci îmi dau seama că nu merită o șansă. Voiam să îi las să plece într-o stare bună dar m-am răzgândit. Își vor aduce aminte de aceasta seară pentru tot restul vieții lor.
-Nu ne e frică de nimeni din West! Cabrones au sângele rece!
O împing pe Hope, fiindcă acesta este numele nepoatei doamnei North, și își scoate fiecare pumnalul de la spate. Cât de neplăcut!
-Nu trebuia să faceți asta! Ah, și eu care voiam să rămân calm!
După ce se face auzit, Zayn se înfige în cel din mijloc și fiind un luptător bun, îi întoarce mâna la spate făcându-l să scape pumnalul jos. Sunt mândru de el în momentul în care văd că îl împinge la pământ și îi calcă genunchiul, probabil nemaiputând să meargă vreodată .
Jeff îl ia prin surprindere pe tipul care a fost tăcut pana acum lovindu-l cu bricheta sa, apoi folosindu-și pumnii pentru a îl șterge din peisaj.
Mi-am dat seama că rămân să mă ocup de cel din dreapta, așa că îmi scot pistolul pe care îl am mereu la mine și în momentul în care vede direcția sa, ticălosul aruncă pumnalul dându-și seama că nu îl va ajuta.
-Părul în coadă de samurai, geacă de piele, pistol Steyr M1912. Tu ești Shooter?
Dacă eram la Bingo Metropoli, probabil roșcatul ar fi primit un premiu.
Shooter este supranumele meu și se datorează țintei pe care o am cu pistolul.
Nu ratez niciodată!
- Avem un mesaj pentru șeful vostru. Dacă se mai joacă mult cu limita noastră, va ieși război!
Zayn îi scuipă cuvintele în față celui pe care l-a lăsat fără un picior și recunosc că imaginea din fața mea îmi provoacă o mare satisfacere.
    Voi proteja acest cartier până o să mor. De Cabrones, de proprii oameni, de mine. Chiar și de răul absolut.
Mă las pe vine pentru a fi la nivelul acestor inutili și îmi bag pistolul înapoi la spate pentru a fi sigur că sunt atenți la mine și nu la protectoarea mea.
-Bine ați venit pe teritoriul Bestiilor!
Și le fac semn lui Zayn și Jeff să nu ne mai pierdem timpul cu ei.
De obicei, după fiecare încăierare, Chloe îmi vindeca rănile, mă certa crunt că îmi creez probleme și îmi oferea câte o îmbrățișare pentru că supraviețuiam. Au fost momente când voiam să distrug anumite fețe dar doar imaginea cu chipul său mă ajuta să mă mențin în frâu.
Dar ea nu mai este Chloe a mea. Iar ea mi-a făcut rău cum nu a făcut-o nimeni vreodată. Și când mama îmi spunea că dragostea e cea mai puternica durere..nu o credeam. Dar acum am aflat pe propria piele că avea dreptate.
-Hei băieți, Hope mi-a dat un mesaj în care îmi mulțumește că am ajutat-o. Și își cere scuze că s-a făcut nevăzută, dar nu voia să vadă o bătaie.
-Spune-i că nu are de ce să ne mulțumească. Și mă bucur că nu a fost acolo să ne privească!
Când Zayn le- a spus celor din Cabrones "nu trebuia să faceți asta" nu se referea la scoaterea pumnalului sau încercarea de a o face pe zmeii în fața noastră. Se referea la împingerea fetei.
    Deși adoră luptele și trăiește pentru adrenalină, fratele meu din altă mamă este un mare feminist. Și dacă o persoană de sex feminin are probleme..Zayn o va face mereu pe eroul.
Nici nu vreau să îmi imaginez dacă Yoyo ar fi vreodată atinsă de vreun tip ce apocalipsă ar provoca. De ce Yoyo? Pentru că acea nebunie totală de fată a ajuns să îi pună stăpânire pe minte. Și să trezească în el sentimente și stări necunoscute.
Necunoscute pentru el. Eu le-am cunoscut cu Chloe. Fir-ar, dacă mă mai gândesc mult la ea, o să îmi pierd mințile de tot!
Poate ar fi trebuit să o întreb ce mai face tatăl ei, voiam să stiu de ce s-a despărțit de Xavier, mă roade pe dinăuntru neștiința despre cum a decurs viața ei timp de un an.
Dar vreau să închid acest capitol din viața mea și să găsesc o alta protagonistă poveștii mele. Dar Chloe Ross nu poate fi înlocuită așa ușor.
Și asta cred că înseamnă să iubești. Deși acea persoană te-a lovit unde te doare cel mai tare, tot deții sentimente pentru ea.

Bestiile din Cartierul West Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum