~Suntem toti o familie

517 29 3
                                    

Dau mai tare volumul la muzică pentru a nu îmi mai auzi gândurile și îmi umplu al treilea pahar de votcă simțind fiecare vers a melodiei.
În camera mea poți vedea praful în aer iar patul nu a mai fost făcut de zile bune. Și dacă mama ar fi intrat aici, probabil m-ar fi omorât din cauza turnului de haine murdare părăsit pe podea.
Știam că o să mă pierd dacă mă apropii de ea. Din seara în care am stat minute bune uitându-ne unul la celălalt, am început să ne apropiem.
Când trupurile noastre au fost lipite unul de celălalt în barul lui Levi, totul dinăuntrul meu se înmuiase. Iar asta doar m-a umplut de confuzie. Confuzie și dor de cum erau lucrurile între noi înainte să îmi facă inima să sângereze.
Acea ticăloasă nu a încercat sa îmi facă întoarcerea în cartierul West mai ușoară. M-a făcut doar să ajung un depresiv ce miroase a alcool.
Muzica se oprește deodată și îmi vine să îl strâng de gât pe stupidul meu frate mai mare. Îl deranjează muzica mea? Poate să iasă la o plimbare, sigur găsește niște tipi de articulat.
Tristan se uită la mine având brațele strânse la piept și bătând din picior repetat. Oh, acum înțeleg, nu este doar deranjat, este nervos!
-Știi ceva omule, ajunge cu porcăria asta! Vei lăsa imediat acel pahar de votcă jos din mâna ta!
A tot încercat să se apropie de mine în ultimele trei zile și să mă facă să vorbesc dar doar pentru că acum este mai dur, asta nu va schimba nimic.
În loc să las paharul jos, așa cum mi-a cerut el, dau pe gât tot lichidul și îi zâmbesc în față superior.
-Deci așa vrei să fie? Foarte bine, intrați băieți!
Mă încrunt la chemarea sa și pe ușa cu posterul unui Charger albastru intră orgoliosul Zayn și fraierul Jeff. Minunat, acum trebuie să scap de trei oameni, nu doar de unul.
-Salutare, prietene, sunt șocat să văd că te mai ții pe picioare. Apropo, miroși ca un gunoi!
Poate că Zayn este prietenul meu cel mai bun dar nu am o dispoziție bună. Ar trebui să fie atent la cuvintele pe care le folosește. Deși am constatat și eu că am nevoie neapărat de un duș.
-Nu înțeleg de ce are loc adunarea fraierilor la mine în cameră dar vă cer să plecați. Vreau să stau singur!
Încep a îmi căuta pachetul de țigări la care apelez când pe interior vreau să lovesc ceva cu pumnii și faptul că nu știu unde l-am pus nu mă face decât să mă enervez și mai rău.
Dar mă întorc din nou spre cei trei muschetari când Jeff închide ușa în loc să iasă pe ea. Le-am cerut să plece, nu să rămână.
-Scuză-mă, frate, dar nu plecăm nicăieri! După ce revii cu picioarele pe Pământ, poți să ne dai câte capace vrei.
Capace? Oh nu, probabil o să le dau o bătaie soră cu moartea!
-Voi vreți să vă împușc? Chiar aveți de gând să mă scoateți din minți?
De data aceasta Tristan este cel care va vorbi cu mine, făcând un pas în față și aruncându-și geaca de blugi pe patul meu dezordonat. Mereu mă luam la bătaie cu Tristan când eram mai mici. Dar de când există Bestiile, am lovit împreuna oameni, nu ne-am lovit reciproc.
-Aici nu ești Shooter! Nu confunda străzile cu casa ta. Sau bestiile cu familia ta. Și nu îți amenința fratele și prietenii!
Îmi mișc maxilarul necontrolat și pumnii mi s-au înroșit la cât îi strâng în mâini. Chiar nu vreau să devin Shooter în fața lor. Dar nu mai știu cum este Caleb Carvalho. O fată cu ochii negrii l-a făcut să se piardă.
-Amigo, suntem aici să te ridicăm din spate! Știm că în momentul ăsta doar urli de durere pe interior așa cum face o bestie adevărată.
De unde să știe ei? Zayn nu a fost zdrobit de fata pe care o iubește, Tristan nu acordă atenție fetelor iar Jeff probabil este gay. Nu au cum să mă înțeleagă!
-Te îmbeți, te-ai izolat de oamenii tăi, faci pereții să se crape din cauza muzicii și nici măcar nu mai mănânci. Cu siguranță ai o rană provocată de o persoană de sex feminin.
Jeff este foarte serios când îmi vorbește și mă întreb dacă chiar este el. Jeff pe care îl știu eu nu este inteligent și adaugă o glumă la fiecare replică.
-Și pentru că locuim în cartierul West și suntem cei mai importanți bărbați din viața ta, știm că acea fată stă chiar lângă tine și are parul ca de caramel.
Nu pot vorbi cu ei despre Chloe. Nu pot vorbi nici măcar cu mine despre ea. Trec prin toate stările când îi este pronunțat numele.
În plus, ea nu mai este micuța Chloe. Doar micuța Chloe îmi unge inima.
-Habar nu aveți despre ce vorbiți! De ce as fi la Pământ din cauza ei? Ce e ea pentru mine? E doar o nemernică la fel ca toate celelalte!
Tristan nici nu mă lasă să termin de vorbit și urletul său a fost foarte violent. Și acum se află chiar în fața mea iar mâna sa s-a înfipt în gâtul meu dar nu strânge.
    Sunt fratele lui mai mic. Întotdeauna îmi va vrea binele, dar nici măcar nu mai știu care este acel bine.
-Nu te detești pentru că vorbești atât de urât despre ea? Shooter este doar un copil imatur care crede cuvinte aruncate în vânt? Ești o dezamăgire, Caleb! Fata aia a vrut să lupte pentru tine și nici măcar nu i-ai dat voie să facă asta. Când tatăl ei era să moară, ai fost primul pe care l-a sunat. Iar tu ai abandonat-o. Fratele meu se culcă cu orice târfă? Nu mă face să nu te mai pot privi în ochi!
Mă împinge de lângă el și acum s-a întors cu spatele la mine. Cu răspunsul meu cum rămâne?
M-am pedepsit pentru că nu am fost lângă ea când a avut nevoie de mine. M-am pedepsit pentru că am apărut cu o fată în fața ei. Dar sunt confuz. Sunt al dracului de confuz!
-Cu ce a făcut ea cum rămâne? Când l-a ales pe Xavier în locul meu? Cu ce am simțit eu atunci cum rămâne? Cu anul în care am plâns mai rău ca o femeie cum rămâne? Cu..mine cum rămâne?
Liniște este tot ce primesc de la cei trei. Le-am închis gura? Le-am spus că nu înțeleg. Se pare că am câștigat!
-Caleb Carvalho nu se plânge ca o muiere văduvă! Caleb Carvalho pe care îl respect nu ar fi fugit din cartierul său și ar lupta pentru fata de care s-a îndrăgostit. Deci cine ești tu și ce ai făcut cu el?
Îmi privesc poza cu mine și fratele meu care este ținută de Jeff. Are dreptate. Caleb Carvalho nu s-ar văita și nici nu ar renunța. Eu nu fac asta!
-M-am speriat! Când am început să mă reapropii de Chloe, m-am speriat. Pentru că nu voiam să trec cu vederea peste anul în care am urât și faptul că respir.
Am crezut că nu trebuie să fie atât de ușor pentru ea. Am mințit când am spus că e moartă pentru mine si am mințit când am spus că este o patetică.
Tristan vrea să îmi spună ceva dar nu apucă deoarece Zayn a venit ca un fulger lângă mine si a început să mă tragă spre baie. Le cere ajutorul celor doi si acum am ajuns să duc o luptă sumo cu ei. Trei la unul. Nu e corect, normal că pierd!
Mă aruncă în duș si scrâncesc la contactul dur cu podeaua. Când ma ridic de aici, vor plăti cu vârf si îndesat.
Zayn dă drumul la apă rece și înjură în spaniolă. Am spus rece? E gheață!
-Omule, aș face orice pentru tine, dar ai nevoie de un duș, haine noi și puțină adrenalină. Și să te unești din nou cu fata ta. Pentru că e absolut incredibilă, chiar dacă o faci o nemernică. Si dacă îndrăznești să te ridici de acolo, îți voi rupe toate coastele!
Rămân acolo. Rămân acolo si mă gândesc la toate greșelile pe care le-am făcut. Față de ei, față de Chloe, față de mine.
Tristan probabil i-a chemat pentru a mă scoate din groapă. Asta fac ei. Asta fac Bestiile. Asta face cartierul West.
Suntem toți o familie.

Bestiile din Cartierul West Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum