Yoyo se bucură de salata de fructe făcută rapid de mine, după ce mi-a golit sticla cu lapte și și-a preparat singură quesadilla.
Astăzi este o adevărată gurmandă și încep să mă îngrijorez fiindcă i-a păsat întotdeauna de kilogramele pe care le are. Dar astăzi pare să nu îi pese de absolut nimic.
Spăl vasele lăsate de ea în chiuvetă și nu pot să cred că am picat scuzei ei penibile. O doare spatele?
Fata asta are un corp și niște oase de invidiat. Întotdeauna a fost una dintre cele mai sănătoase persoane din cartierul West.
-Chloe, nu ai spus nimic despre rochia mea nouă. Ce părere ai?
Am observat noua achiziție dar am considerat că părerea mea nu este importantă. Culoarea albastru i se potrivește datorită ochilor de aceeași culoare, dar mă așteptam la ceva mulat. Nu larg. Și în niciun caz la acest imprimeu floral ce este numit de ea "băbesc". Dar se pare că "băbescul" începe să fie pe gustul prietenei mele.
-E drăguță dar nu cred că ți se potrivește!
-Și eu am zis la fel, soro! Exact la fel!
Atunci de ce ai cumpărat-o? Îmi este greu să o înțeleg de când am ieșit din spital dar nu știu dacă problema este la ea sau la mine. Încă sunt vulnerabilă și mă simt prinsă în trecut.
-Draga mea, îți dorești copii cu Caleb? Presupun că vreți să întemeiați o familie, nu?
Mă înec cu propria salivă și opresc apa privind-o îndoielnic pe Yoyo. Această întrebare nu își are rostul acum. Iar răspunsul e o dilemă chiar și pentru mine.
-Presupun..că da! Dar această familie formată de noi reprezintă un viitor îndepărtat, toanto!
Un ciocănit începe să răsune în casă, oprind răspunsul ce urma să vină din partea lui Yoyo, iar aceasta aleargă spre ușă cu un entuziasm măreț. Parcă o durea spatele!
-Dumnezeule, mi-a fost dor de tine, Zayn Iglesias!
Cred că a lipsit pentru câteva ore. Și eu i-am simțit lipsa lui Caleb. Dar Beverly nu este acea iubită teribil de dulce și care te sufocă cu afecțiunea ei. M-am convins, problema este la ea, nu la mine.
-M-am întors, iubito, și pentru restul zilei sunt doar al tău!
Îi oferă săruturi pe tot chipul, și oricât de plăcută ar fi această imagine, privesc în spatele lui Zayn. Dar tot ce văd este gazonul și leagănul cumpărat de tata.
-Zayn, unde sunt frații Carvalho? Trebuia să vă întoarceți împreună!
Sunt sigură că nu au făcut o prostie ci doar au vrut să se asigure că gonesc răul din oraș și din viața noastră. Caleb a înțeles că nu vreau să devină un criminal pentru mine. Și știu că ceea ce eu îmi doresc este o prioritate pentru el.
-Niña, aveau nevoie de o scurtă plimbare. Se vor întoarce curând, promit!
De data asta voi pune ceea ce simte el mai presus de ceea ce simt eu. Poate că am nevoie de îmbrățișările lui acum, dar el are nevoie de liniște.
Am trecut prin tot ce e mai rău în ultima vreme. Și în sfârșit, lucrurile vor reveni la normal!
-Dar nu te îngrijora, eu sunt aici pentru tine dacă ai nevoie de ceva!
Zayn își deschide brațele și văzându-i bunătatea din ochi mă arunc la pieptul său, recunoscându-mi că mereu mi-a fost cel mai apropiat prieten.
-Yoyo, frumoasa mea, l-ai sunat pe doctor? Ți-a spus când să te duci?
Îmi aruncă o privire panicată și dacă nu aș cunoaște-o, aș spune că nu voia să aflu de programarea ei la doctor. Dar de ce?
-Da, iubitule, mâine mă așteaptă! Dar hai să nu vorbim despre asta acum!
Pune accent pe cuvântul "acum" dar Zayn pare să nu priceapă mesajul ei ascuns. Dar eu îmi dau seama că eu sunt motivul pentru care nu vrea să vorbească despre doctor.
-Ce îmi ascunzi, Beverly Young ? Și să nu îndrăznești să mă minți!
Tonul meu a fost puțin ridicat iar mâinile mi le-am încrucișat la piept. Zayn s-a îndepărtat de noi, fiind confuz, dar Yoyo a început să se mute de pe un picior pe altul. Clar îmi ascunde ceva și sunt de-a dreptul jignită! Noi nu avem secrete!
-Putem vorbi despre asta în altă zi? Nu e momentul potrivit, Chloe !
Face semn spre băiatul din stânga mea dar nu voi lăsa garda jos. Zayn știe ce îmi ascunde așa că nu ar trebui să fie un obstacol. Vrea doar să amâne momentul adevărului.
-O secundă, fetelor, sunt puțin bulversat! Iubito, nu i-ai spus încă?
Nu, Zayn, nu mi-a spus! Știu că te uimește, chiar și eu sunt surprinsă, dar nu plăcut!
-Când aș fi putut să îi spun? Abia a ieșit din spital, prostule!
Mai devreme îl alinta iar acum îl jignește. Prietena mea dezvoltă o a doua personalitate în ultimele zile și încep să cred că se duce la doctor pentru bipolaritate.
-Beverly Young, aștept să îmi dezvălui marele secret. Nu pleci nicăieri până nu vorbești!
Oftează prelung și după postura corpului a renunțat să lupte cu mine. A fost prea ușor! De obicei incăpățânarea ei m-ar fi obosit teribil.
Da, clar este o bipolară, m-am convins!
Se așează pe canapea iar Zayn se duce lângă ea, începând să îi facă masaj. Le iubesc cuplul. Le-a fost scris să fie împreună.
-Dacă este vorba despre bipolaritate, este o afecțiune ce poate fi tratată, scumpo!
Ochii i se măresc iar reacția lui Zayn îmi spune că nu este vorba despre dublă personalitate aici. Se abține să nu râdă.
-Doamne Chloe, uneori imaginația ta mă sperie! Nu sunt bipolară, fato!
Respir usurată fiindcă mi-ar fi fost greu să mă obișnuiesc cu schimbările sale bruște de comportament. Dar acum sunt extrem de curioasă de micul ei secret.
-Atunci? Ce ar trebui să știu? Vorbește odată, Yoyo!
Își așează mâna pe burtă și se mângâie ușor. S-ar putea să o doară stomacul de la cât a mâncat astăzi. Și-a întrecut limita, recunosc!
-Eu și Zayn o să avem un copil. Sunt însărcinată, draga mea!
-Cuuuuummmmm?
Bine, liniștește-te, Chloe, nu trebuie să țipi! Vecinii tăi ar fi putut face un atac de cord. Dar prietena ta cea mai bună și sufletul tău pereche urmează să aibă un copil. O ființă vie, inofensivă și care o să aibă genele ei. Chiar o să o văd pe Yoyo fiind o mamă?
-Abia poți să ai grijă de tine! Tu chiar o să ai grijă de un copil? Un copil mic și care o să te strige "mami" cu glasul său delicat?
Zâmbește ușor dar modul în care îi luminează chipul nu i-a luminat niciodată. Pare însuși soarele. Și continuă să își mângâie zona în care se formează un mic omuleț.
-Da, iar pe tine o să te strige "mătușă". Nu e perfect, Chloe?
Zayn pare la fel de fericit ca ea ceea ce înseamnă că și el își dorește copilul. Vor amândoi să devină părinți.
Dar gândul că acel băiat sau acea fetiță o să mă strige "mătușă" îmi oferă o fericire neexplicativă.
-Nu știu ce să zic! Îmi pare rău, dar m-am blocat!
Prietena mea se ridică de pe canapea și atunci fac la fel. Acum înțeleg poftele în exces și comportamentul schimbător ca vremea.
Yoyo e...însărcinată!
-Știu că sună nebunesc. Știu că poate suntem prea tineri. Știu că poate crezi că facem o greșeală. Dar nu renunț la el, Chloe! Vreau să îl iubesc la maxim și vreau să fiu mama acestui copil!
Recunosc, la început mi-a trecut prin gând faptul că suntem tineri și nu ar putea îndeplini rolul de părinte. Dar siguranța din ochii lui Yoyo te lasă fără răsuflare.
Ea va putea fi o mamă pentru acea făptură. Și va fi o mamă grozavă!
-Și eu îl vreau, niña, Beverly nu e singură în asta!Abia aștept să fiu tată, îți jur !
La vârsta lui Zayn, orice mascul ar fi fugit mâncând pământul. Și totuși el pare să fi primit cea mai bună veste din viața lui.
-Nu cred că veți da greș și nici că faceți o greșeală. Vă mulțumesc din toată inima că m-ați readus la viață cu această veste!
O iau neașteptat în brațe pe Yoyo și începem să plângem, copleșite de fericire. Oare Caleb știa de acest copil? Aș fi vrut să îi văd reacția!
-O să am nevoie de ajutorul tău, soro, să nu mă lași la greu! O să fii cea mai bună mătușă din lume!
Ne îmbrățișăm din nou gândindu-mă la clipa în care acel copil o să mă strige așa. Probabil va deveni noua mea slăbiciune.
Îi ofer o îmbrățișare puternică și lui Zayn, crețul șarmant care tocmai s-a maturizat .
Cartierul West începe să prindă culoare și să ne ofere și vești bune.
CITEȘTI
Bestiile din Cartierul West
Novela JuvenilÎn cartierul West nu este niciodată liniște. Nici măcar atunci când se așterne întunericul. Când Caleb Carvalho a plecat, Chloe Ross a crezut că l-a pierdut pentru totdeauna. Dar întoarcerea sa a adus bucurie și uimire tuturor. Și odată cu...