~Nu vreau să te pierd niciodată

472 27 4
                                    

    Probabil femeia este singurul om care poate să facă mai multe lucruri deodată. Eu în acest moment gătesc, fac curat, îmi privesc emisiunea preferată în care diferite cupluri își organizează nunțile și vorbesc cu Caleb de aproape o oră la telefon. Și mă pot concentra asupra tuturor.
    Deși supa este aproape gata, bucătăria este singura care a rămas necurățată, emisiunea probabil urmează să se termine și trebuie să închid și apelul cu iubitul meu.
    Deși nu vreau să îl las singur în propria supărare, ciocănitul insistent în ușă nu îmi dă de ales. Dar el este cel care i-a spus lui Zayn că au încheiat orice relație.
    În plus, a decis să pună la suflet vorbele unui inconștient. Pot înțelege de ce cuvintele mele l-au spulberat atunci dar nu-l pot înțelege în raport cu prietenul său creț.
    Deschid ușa fiind stânjenită de faptul că mă prezint vizitatorului meu cu o bluză pătată dar stânjeneala dispare când zăresc doi ochi frumoși albaștrii. Dar triști. Niște ochi ai naibii de triști!
-Yoyo, scumpo, ce faci aici? Nu arăți prea bine!
    Prietena mea cu care nu mai m-am văzut de câteva zile îmi trece pragul casei și acum constat că nu are pic de machiaj și este îmbrăcată cu o pereche de colanți negri și o bluză gri. Prea simplu pentru ea!
-Acum te interesează de mine? Mă simt ca un adolescent depresiv!
    Se așează pufnind pe canapeaua mea și îi copiez mișcarea. Dacă a venit la mine, înseamnă că vrea să vorbim. Iar eu îmi doresc să o ascult. Asta fac cele mai bune prietene.
-Nu fi toantă, Young, știi cât de mult te ador!
    Dar când am crezut că atmosfera din jur va deveni prietenoasă, aceasta mă privește intens în ochi observând cum începe să lăcrimeze. Este tristă din cauza lui Zayn. Amândoi suferă dintr-o prostie.
-Hei bine, ai uitat de mine în ultima vreme! De când ești împreună cu Carvalho nu am mai petrecut timp împreună. Nici măcar nu m-ai sunat după ce ai aflat că m-am certat cu Zayn!
    Sunt dezamăgită de faptul că persoana care mă împingea de la spate să fiu cu băiatul mult iubit acum mă ceartă că petrec timpul cu el.
-Stai puțin, Beverly, te înșeli! Te-am sunat în fiecare zi dar de fiecare dată linia era ocupată. Chiar crezi că nu îmi pasă de tine?
    Rupe contactul cu mine si acum se uită la podeaua de lemn ce strălucește. Mă bucur să văd această casă că arată ca pe vremea când mama trăia.
    Probabil Yoyo si-a dat seama că nu vrea să ducă o luptă în replici cu mine pentru că si-a așezat capul în poala mea iar eu am început să îi mângâi părul.
-M-am simțit dată deoparte de tine și am încercat să îl îndepărtez pe Zayn de Bestii. Voiam să mă refugiez în brațele lui. Dar am vrut să -i fac ceea ce tu mi-ai făcut. Să îl îndepărtez de prietenii lui.
    Mărturisirea ei îmi oprește respirația si nici măcar nu mai pot să o mângâi. La început am crezut că doar își varsă supărarea pe mine. Dar prietena mea cea mai bună chiar s-a simțit lăsată deoparte.
    Se pare că eu sunt vinovata certei lor.
-Dar nu te-am îndepărtat de mine! Poate că atenția mea s-a îndreptat mai mult spre Cal, dar asta pentru că un nenorocit de an l-am făcut să mă urască. Tocmai mi s-a împlinit cea mai mare dorință, tu știi bine asta, Yoyo!
    Blonda mea se ridică înapoi și ce mi-am dorit să nu se întâmple, s-a întâmplat. Plânge.
-Îmi pare rău! Am fost doar egoistă! Dar aveam nevoie de tine să mă faci să mă simt mai bine! Cred că Zayn nu se va mai împăca cu mine niciodată!
    Începe să plângă cu lacrimi amare iar eu îi ofer cea mai strânsă îmbrățișare. Și încep să plâng odată cu ea.
    Yoyo a fost lângă mine când Caleb nu era. Acest foc dinăuntrul meu pe care îl simt pentru brunetul cu gropițe fermecătoare m-a făcut să fiu hipnotizată de el. Și deși la început spuneam că Yoyo se înșeală, din păcate adevărul este la ea. Am fost o prietenă rea!
-Draga mea, Zayn te iubește cum nu a făcut-o niciun băiat. S-a certat până și cu Caleb din cauza certei voastre. Se usucă de dorul tău, așa că nu l-ai pierdut. Veți trece peste această neînțelegere și veți forma din nou cel mai nebun cuplu!
    Cuvintele mele se pare că au emoționat-o pe Yoyo pentru că pornește o a doua rundă de lacrimi amare. Iar acum bluza mea pătată este și udă de la lacrimile ei.
    Telefonul vibrează în buzunar iar numele lui Caleb apare pe ecran. Îmi pare rău, iubitule, dar de data asta nu o să mai îmi reneg prietena!
-Ce crezi că te-ar face să te simți mai bine? Sunt dispusă să facem orice!
    Yoyo mă bate pe picior dând de înțeles că se gândește și deodată își scoate telefonul din buzunarul de la spate. Oare îl va suna pe Zayn?
-Ai vrea să te uiți cu mine la pozele noastre? Mă liniștește să mă uit la noi!
    Râd inocent la ea și mă așez mai confortabil pe canapea. Urmează o lungă sesiune de poze. Știu că în acel telefon se află un miliard de amintiri.
-Hei Chloe, nu am vrut să fiu o nesimțită cu tine. Știi că sunt fericită pentru tine că în sfârșit îl ai pe mezinul Carvalho doar pentru tine!
-E în regulă, scumpo, am încredere în prietena mea cea mai bună! În plus, ai avut dreptate, am uitat de tine fiind prinsă în lumea lui.
-Nu, nu am avut dreptate! Trebuia să nu fiu o egoistă și să vă las să fiți fericiți! Dar ești singura persoană care m-ar fi putut înveseli.
    Acum eu sunt cea care îi oferă o îmbrățișare lui Beverly și îi sărut obrazul fin. Nu înțeleg de ce se machiază în exces, are un ten neted și curat.
-Nu vreau să te pierd niciodată, Beverly Young! Zayn ar fi bine să își dea imediat seama ce fată a pierdut!
-Nici eu nu vreau să te pierd niciodată, Chloe Ross!
Caleb este unul dintre cei mai norocoși bărbați pentru că te are pe tine!

Bestiile din Cartierul West Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum