1

1.9K 53 6
                                    




"Beni cinsel yönelimim yüzünden yargılıyorsun" dedi titremekte olan sesiyle.

Erkutun kafası almıyordu. Nasıl olurdu da çocukluk arkadaşı iğrentiyle kendisine bakardı?

Karşısındaki ömürlük dostu kendisine tiksinerek bakmaktan çekinmiyordu. Ne vardı alt üstü sevgilisiyle evinde en yakın arkadaşına basılmıştı.

Küfretti kendine keşke yedek anahtarımı ona vermeseydim diye. Bir anda kendini suçlamaktan vazgeçti, yıllardır sakladığı bu yük boyunu aşmıştı çoktan.

"Evet yargılıyorum kurduğun cümle tamamen hastalıklı" bir yakın dostuna bir de yanındaki adama baktı yağız.

"Yağız hastalıklı olan ben değilim sensin, bir kalemde silip atamazsın kardeşini" dedi.

Elbette silemezdi yağız onu, sadece iyileşmesini istiyordu. Ona göre eşcinsellik bir hastalıktan başka bir  şey değildi. Tedavi olmalıydı eski arkadaşına dönüşmesi gerekiyordu.

"Tedavini olduğunda görüşelim" bu onunla bağını koparmak istemediğini gösteriyordu.

"İki cihan bir araya gelse dahi görüşmem şu saatten sonra senin gibi biriyle" incelen bağ kopmuştu.

Ailesiz olan yağız şimdi de dostsuz kalmıştı. Kendini avuttu ben doğru olanı yaptım diye. Hatalarını kabul etmezdi.

---

Yağız kehribar içkisinden koca bir yudum aldı. Sabahki kavgası zihninde dönüyordu.

Tiksinti duyuyordu çocukluk arkadaşından.

Bunca zaman nasıl olurdu da fark etmezdi?

Bardaki yüksek müzik sesi zihnini
bulandırıyordu.

Erkutlardan çıktığında rastgele bir bara atmıştı kendini. İçtikçe içiyor etrafını umursamıyordu.

Çoktan sarhoş olmuştu ama zihni tam dağılmamıştı. Bir süre daha aynı içkiden sayamayacağı kadar içti.

Artık adını dahi hatırlayamayacağı bir kıvamdaydı.

Yanına yaklaşan beden ondan daha sarhoştu. kafasını kaldırıp tabureyi çekip oturan kişiye baktı yeşil gözleri dikkatini çekmişti. Tekrar önüne dönüp içkisini yudumladı.

Bir şeyler konuşmuşlardı ama ikisi de ne hakkında olduğunu bilmiyordu.

"Ulaş gel buraya" barmen telefondan biriyle konuşup  kapattı.

Bar çoktan kapanmıştı güneşin doğuşuyla beraber. Telefonda gelmesini istediği  kişi yanına geldi.

"Ahmet abin için taksi çağır adresi söyle"dedi barmen uykusuzlukla.

"Abi yanındaki"diye sordu yirmilerin başında olan  adam.

"Arkadaşıdır ikisini de at taksiye" dedi barmen.


Taksici Ahmeti tanıdığından önce onu zorlukla evinin önüne bıraktı sarhoş bedenin cebinden anahtarı çıkarıp kiliti açtı.

Ezbere bildiği evin içerisine girdirdi yatak odasına gidip yatağa bıraktı, ayakkabılarını ve rahatsız eden kemerini çıkardı.

Daha sonra sarhoş olan diğer bedene de aynısını yaptı. İki sarhoş yatakta uzanıyordu.

Taksici evden ayrılıp kapıyı da kapattı.

Kafaları gidik iki beden. Birbirlerini kalbindeki bedenlerin yerine koydular.

Ahmet sıcakladığından üzerindekiler çıkarıp attı.

HatamsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin