Bölüm 4

253 24 25
                                    

Okul çıkışı Taehyun Beomgyu'ya kendi evinde kalacağını söylemişti. Beomgyu ne kadar gitme demek istese de sadece tamam diyebilmişti.

Beomgyu okul çıkışı Taehyun'la konuşup, yanından ayrıldıktan sonra hemen eve gitti ve Yeonjun'a mesaj attı.

Beomgyu:
Yeonjun hyung hemen bize gel.

Yeonjun:
Neden?

Beomgyu:
Konuşmamız gereken konular var.

Yeonjun:
Eğer önemsiz bir şeyse sonra

Beomgyu:
Galiba aşık oluyorum.

Yeonjun:
10 dakika'ya evindeyim.

Beomgyu:
Tamam

Beomgyu Yeonjun'dan onayı aldıktan sonra yemeleri için mutfağa abur cubur hazırlamaya gitti.

~~~~~~

Yeonjun gelmişti. Şuanda salonda oturmuş Beomgyu'nun konuşmasını bekliyordu. Yeonjun bir süre daha bekledikten sonra Beomgyu'nun utandığını anlamış ve soru cevap halinde konuşmaları gerektiğini hissetmişti. Bu yüzden ilk sorusunu hemen sordu.

"Beomgyu kim?" Yeonjun gerçekten çok merak ediyordu çünkü Beomgyu genel de kimseye arkadaştan daha öte bir şekilde yaklaşmazdı.

"Tae-" Beomgyu'nun sözü Yeonjun'un heyecanlanıp bağırarak konuşmasıyla kesilmişti.

"BEOMGYU ABİMİMİ SEVİYORSUN!" Yeonjun 3 kardeşti. Bir Kai adında 4 yaş küçük erkek kardeşi, Bir Taehyung adında kendinden 5 yaş büyük abisi vardı. Beomgyu abisinin ismini duymasıyla şok geçirmişti bir yandan da sözü kesildiği için sinirliydi. Beomgyu'nun en sevmediği şey sözünün kesilmesiydi.

"Hayır. Eğer dinlemeyeceksen git evimden" Yeonjun Beomgyu'nun trip atmaya başladığını anlamış ve hemen özür dilemişti.

"Özür dilerim. Tamam, dinlicem" Beomgyu şuan trip atamayacak kadar heyecanlı olduğ için hemen Yeonjun'a dönüp sorusuna cevap verdi.

"Adı Taehyun. Sınıfta yanımda oturan kişi" Yeonjun bir süre düşündü.

"He bugün gördüğüm kişi" Beomgyu kafasıyla onaylayınca Yeonjun devam etti.

"Sen o yüzden mi erken geliyorsun okula devamsızlıktan kalmak umurunda değil yani"

"Yok lan oda umurumda artık" Yeonjun tek kaşını kaldırdı. Arkadaşındaki bu değişim alışılmadık bir şeydi.

"Neden umurunda oldu ki birden bire" Beomgyu salak misin? bakışı atıp cevapladı.

"Olum biraz aklını kullan eğer sınıfta kalırsam Taehyun'la nasıl aynı sınıfta olabilirim" Yeonjun kahkaha atıp kafasıyla onayladı.

"Anladım. Peki nasıl tanıştınız pek konuşkan biri değil gibi"

Beomgyu her şeyi anlatmıştı nerde tanıştıklarını, nasıl tanıştıklarını, evde olan her şeyi. Yeonjun dinlerken şok olmuştu.

"Ohaa!! Olum dizi de mi oynuyoruz kucağına düşmeler falan bilerek yapmış olmasın" Beomgyu eline geçirdiği ilk yastığı Yeonjun'un kafasına attı. Ani refleksle Yeonjun yastığı havada tutup Beomgyu'ya dil çıkardı.

"Saçmalama neden böyle bir şey yapsın hem gerçekten ateşi falan çıkmıştı yani durumu gerçekten kötüydü" Yeonjun bir süre düşünüp Beomgyu'ya baktı.

"Anladım"

Beomgyu, Yeonjun'a her şeyi anlattıktan sonra rahatlamıştı. Beomgyu Yeonjun'la biraz farklı şeylerden konuştuk dan sonra Yeonjun'u evine bırakmış ve eve geri dönmüştü. Beomgyu artık bir an önce okula gitmek ve içinde ilk defa yaşadığı o duyguyu hissettiren kişiyi görmek istiyordu. Beomgyu aşık olduğunu biliyordu ama biraz daha kendine zaman vermeye karar verdi. Duygularından kesin emin olmalıydı. Yanlış kararlar vermek istemiyordu, özellikle böyle bir konuda.

~~~~~~

Beomgyu sabah erken kalktıktan sonra hemen okula hazırlanıp, kahvaltı etmeden evden çıktı. Okula gidene kadar hiç bir şey olmamıştı ama sınıfına girdiğinde gördüğü kişilerle donup kaldı.

Taehyun ve daha önce tanımadığı bir erkek sarılıyorlardı. Beomgyu onları görür görmez başı döndü, kalbi ağrımaya başladı. Taehyun'un çocuktan ayrılıp Beomgyu fark etmesiyle, Beomgyu hemen koşarak uzaklaştı sınıfından. Beomgyu arkasından seslenen kişiye hiçbir şey söylemedi.

"Günaydın Beomgyu"

Beomgyu hemen koşarak okulun bodrumuna girdi. Bodrumda eski, kırık, toz içinde kalmış sıralar vardı. Beomgyu yere çöküp, kalbini tutarak ağlamaya başladı. Kalbi kırılmıştı, o kimdi? neden Taehyun'a sarılıyordu? neden Taehyun ona karşılık veriyordu?

Beomgyu ilk iki derse girmemişti ve 3.dersin başlamasına 10 dakika vardı. Telefonuna üst üste bildirim sesleri gelmeye başlayınca Beomgyu bildirim kısmından bildirimlerin neyle ilgili olduğuna baktı. Taehyun ve Yeonjun'dan mesaj geliyordu. İlk girip Taehyun'unkilere baktı.

Taehyun:
Beomgyu?
Yeonjun hyung seni sordu.
Sabah sınıfa geldiğini ama geri gittiğini söyleyince çok telaşlandı.
Bende merak ettim
Nerdesin?

Beomgyu görüldü atıp Yeonjun'un mesajlarına baktı.

Yeonjun:
BEOMGYU!!!
NWRDESŞN LAM (BEOMGYU NERDESİN LAN)
NEDWN BAMA HAVER VERNEDİM? (NEDEN BANA HABER VERMEDİN)
GÖRÜYORSUN YAZSANA!!!!

Beomgyu:
İyiyim merak etme

Yeonjun:
Nerdesin??!!

Beomgyu Yeonjun'a daha fazla bir şey yazmadan telefonunu kapattı. Yeonjun'un aramasını istemiyordu. Beomgyu sonra Yeonjun'dan azar yiyeceğini biliyordu fakat şuan kalbi 1000 parçaya ayrılmıştı ve kimseyle görüşmek, konuşmak istemiyordu. Sadece bodrumda ağlamak istiyordu, içini boşalmak istiyordu.

Beomgyu ağlamaya devam ederken birden bodrumun kapısı açıldı. Beomgyu temizlikçilerin malzeme almak için geldiklerini düşündü fakat Taehyun gelmişti. Taehyun, Beomgyu'yu görür görmez hemen yanına gelip yanına çöktü. Beomgyu içinden şansına küfretti. Niye böyle istemediği şeyler onu buluyordu? Şuanda Beomgyu'nun gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuş ve şişmişti. Taehyun görünce çok korktu. Neyin Beomgyu'yu bu hale getirdiğini merak etmişti.

"Noldu Beomgyu kim yaptı bunu sana?" diye sordu. Beomgyu şuan mantıklı düşünemiyordu. Başı çok kötü dönüyor ve midesi bulanıyordu. Zaten sabah kahvaltı yapmamıştı bide aç karnına saatlerdir soğuk zeminde ağlıyordu.

"Kalbim" dedi. Sadece 'kalbim' diyebilmişti. Beomgyu şuanda ne dediğini bilmiyordu ama yanlış bir şey söylememek için kendini kontrol etmeye çalışıyordu.

"Kalbin mi? Kalbin sağlıklı değil mi? Hastaneye götüreyim mi? Kontrol ederler seni" Beomgyu'nun kalbinde ki hastalığın ilacı sadece kendisiydi ve bunu Beomgyu'da biliyordu.

"Kalbimde tıbbı ilaçlarla düzelebilecek bir hastalık yok" diye cevap verince Taehyun iyice korkmaya, endişelenmeye başladı.

"Nasıl yani?" diye sorduktan sonra Beomgyu'nun başı iyice dönmeye başladı, yavaş yavaş gözleri kapanmaya, kararmaya başlıyordu. Beomgyu'nun şuanda Taehyun'u görmesi Beomgyu'yu iyice güçsüzleştirmişti. Beomgyu son cümlelerini kurdu.

"Taehyun sadece yanlız kalmak istiyorum git lüt-" Beomgyu sözünü tamamlayamadan bayıldı. Taehyun bayılan Beomgyu'yu görünce panik yaptı. Ne yapması gerekiyordu? Bir süre sakince düşünmeye çalıştı ve en sonunda kucağına almaya karar verdi. Hemen kendi evine götürecekti. 

Okuldan izin almış ve kimseye bir şey demeden çantalarını alarak okuldan ayrılmıştı. Okul normalde böyle bir şeye izin vermezdi ama galiba müdür çok yorgundu. Bu yüzden onay vermişti gitmelerine. 

Taehyun eve vardıktan sonra hemen Beomgyu'yu kendi yatağına yatırıp üstünü ince bir şeyle örttü. Beomgyu'nun ateşi çıkmıştı.


TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin