Beomgyu uyandığında burnuna çok güzel kokular geliyordu. Hemen kalkıp mutfağa gitti. Mutfağa gittiğinde Taehyun'un kahvaltı hazırladığını gördü. Taehyun görmeden ağzına bir şeyler atıcakken Taehyun'un terliği buna engel oldu.
Beomgyu "Ahhhğ NAPIYORSUN YAAA!!"
Taehyun "Ya çok mu acıdı kıyamam" Taehyun Beomgyu'nun kafasını inceliyordu bir şey olmuş mu diye.
Beomgyu "Evet çok acıdı" Beomgyu dudaklarını kıvırdı.
Taehyun "Gel öpim geçsin" Beomgyu hemen kafasını Taehyun'un dibine soktu. Taehyun da gülerek öptü.
Taehyun "Geçti mi?"
Beomgyu "Evet"
Taehyun "Güzel şimdi salona gidip oturuyorsun bende kahvaltı hazırlamaya devam ediyorum."
Beomgyu "Ya ben çok açım ama"
Taehyun "Birazdan biter git bekle 5 dakika hem-"
Beomgyu "Yaa ben beklemek istemiyorum" Beomgyu gözleri dolu dolu bakıyordu.
Taehyun "Hem Yeonjun hyung'lar gelecek bekle biraz onlar için"
Beomgyu "Ama sen hyuka'yı kıska-"
Taehyun "Aramızdaki sorunları çözdük benden özür diledi bende ondan diledim"
Beomgyu "Benden uzak mı duracak yani"
Taehyun "Yoo sana eskisi gibi zaafı var. Bende izin verdim istediği gibi sevebilir seni"
Beomgyu "Peki ama hiç değil biraz uzak dursa ben-"
Beomgyu sözünü bitiremeden kapı zil sesi duyuldu evde.
Taehyun "Hadi git kapıya bak sonra hepiniz ellerinizi yıkayıp masaya oturun"
Beomgyu "Peki"
Beomgyu üst üste çalan kapı ziline sinirlenip hızlıca kapıyı açtı.
Beomgyu "PATLADINIZ DİMİ 5 DAKİKA BEKLEDİNİZ PATLADINIZ"
Yoongi "EVET PATLADIM LAN"
Beomgyu "HYUNG!!!" Beomgyu karşısında Yeonjun hyung'u değil de abisini görünce şok geçirdi. Yoongi bu tepkiyi bekliyormuş gibi hiç tepki vermedi.
Yoongi "Ne var?"
Beomgyu "Senin ne işin var burada?"
Yoongi "Kardeşimi görmeye gelemez miyim?"
Beomgyu "Bura benim evim değil ki sen nasıl öğrendin burayı?"
Yoongi "Hyuka saolsun"
Beomgyu "ULAN Hyuka seni bir elime geçirirsem"
Yoongi "Hele bir o çocuğa bir şey bak ben sana napıyorum?"
Beomgyu "Aman eşşek kadar olmuş hayla çocuk diyorsun ona"
Yoongi "Kess sesini bir şey yapmıcaksın Hyuka'ya"
Beomgyu "Tamam beeğğ"
Yoongi "Aferin adam ol" dedi ve içeri girdi.
Yoongi "Bura kimin evi?" Taehyun mutfaktan çıkıp Beomgyu'nun yanına gitti.
Taehyun "Benim"
Yoongi "Sen kimsin?"
Taehyun "Bunu benim sana sorma-"
Beomgyu "Iıııı Taehyun abim kendisi" Yoongi evi incelerken Beomgyu şaşkın ifadeyle bakan Taehyun'un kulağına eğilip konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...