Bölüm 24

82 8 4
                                    

Beomgyu ve Taehyun anahtarla eve girdiklerinde salonda konuşmalar duydular.

Jimin "Ya neden hayla gelmediler?! Bir şey mi oldu?! Taehyun'la böyle hıphızlı çıktılar evden?!" Jimin telaşlanmıştı.

Yoongi "Aşkım sakin ol iyidir herhalde. Bir şey olsa arardı Beomgyu" Beomgyu şok oldu.

Beomgyu "Bunlar ne ara sevgili oldu?" Taehyun üzülmüştü.

Taehyun "Ya hani belli etmeyeceklerdi"

Beomgyu "Neden belli etmesinler ki?"

Taehyun "İddiayı kazanmama yardım ediyorlardı" Beomgyu sahte sinirle konuştu.

Beomgyu "Sen hile yaptın yani"

Taehyun "Yani ama... Ne yapayım kazanmak çok istiyordum"

Beomgyu "Neyse ben sana cezanı sonra veririm. İçeri girelim hadi"

Taehyun "Tamam" Taehyun ve Beomgyu salona girdiğinde herkes ayaklanıp aynanda konuştu.

Herkes "Siz neredesiniz?!" Beomgyu hepsine kısaca özetledi.

Beomgyu "Herkes otursun ve sessiz konuşsun. Şu dakikadan sonra bağırmak, ses yükseltmek yasak. Her şeyi anlatacağım" Herkes Beomgyu'nun dediğini yaptı.

Beomgyu "Öncelikle Dayeon ve Su-Yeong nerede?"

Yoongi "Evde onlar gelmediler"

Beomgyu "Tamam" Beomgyu biraz duraksayıp bekledi sonra konuşmaya başladı.

Beomgyu "Öncelikle hastanedeydik. Taehyun'un Sosyal Fobi hastalığı var ve yüksek seslerden korkuyor istemsizce. Bu yüzden herkes sessiz konuşsun" Jimin çok üzülmüştü.

Jimin "Demek o yüzden hep sessiz konuştun ve biz sesimizi yükselttiğimizde kulaklarını kapatıp ağladın" Taehyun sadece kafasını salladı.

Jimin "Ben nasıl bunu anlayamadım? Yine aynı belirtiler başlıyor" Jimin kendine kızıyordu.

Hoseok "Tedavisi ne bunun?"

Beomgyu "Psikoloğa gidecek" Taehyun yine kafasını evet anlamında salladı. Jimin kendisine kızmayı bırakıp, Taehyun'un yanına gitti.

Jimin "Emin misin? Yapabilecek misin?" Taehyun gülümsemeye çalıştı.

Taehyun "Beomgyu da yanımda olacak" Jimin kafasını sallayıp, yerine geçti.

Beomgyu "Ve bugün psikolog akşam yemeğine gelecek"

Hyuka "Ne alaka ya?"

Beomgyu "Ben çağırdım. Ona güvenip güvenemeyeceğimizi anlamak için" 

Hyuka "İyi yapmışsın" Beomgyu konuşmasına devam etti.

Beomgyu "Ama siz evde olmayacaksınız tamam mı?"

Jimin "Neden?"

Beomgyu "Taehy-"

Taehyun "Hyung ben öyle istiyorum" Jimin Taehyun'a baktı.

Jimin "Neden?"

Taehyun "Çünkü bugünden sonra tedavi olana kadar Beomgyu hariç kimse beni görmeyecek" Herkes şaşırmış ve üzülmüştü.

Herkes "Ne?! ama neden?!" 

Beomgyu "Bağırma lan" Beomgyu normal ses tonuyla kızmıştı.

Hyuka "Özür dilerim" 

Taehyun "Beni halsiz, hasta ve kötü durumda görmek sizi üzecek biliyorum. Bu yüzden de bu günden sonra kimse beni görmeyecek"

Jimin "Ama Tae-"

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin