Bölüm 7

208 21 3
                                    

Taehyun gözlerini alarm sesiyle açmıştı. Bugün karne günüydü. Beomgyu ve Taehyun lise 3.sınıfı bitiriyorlardı. İkisinin de dersleri iyiydi ve karneleri de iyiydi.

Taehyun kalkıp Beomgyu'yu uyandırdı ve hazırlandılar. Hazırlandıktan sonra direkt kahvaltı yapmadan evden çıkıp okula gittiler.

Okula girdiklerinde yanlarına sinirli bir yüz ifadesiyle koşarak Yeonjun geliyordu. Beomgyu Yeonjun'u görür görmez Taehyun'un arkasına saklandı.

"Koru beni lütfen öldürcekmiş gibi geliyor" Beomgyu'nun sesi yalvarıyormuş gibi çıktı. Taehyun da Beomgyu'yu kapatabileceği kadar kapatıp yanlarına gelmiş, Beomgyu'ya bağırarak vurmaya çalışan Yeonjun'a karşı konuştu.

"BEOMGYU GEBERTİCEM SENİ BENİ NE KADAR KORKUTTUN BİLİYOR MUSUN??!!" 

"Yeonjun hyung sakin ol" 

"Taehyun bana şunu savunma dövmeden sakinleşemem ben"

Taehyun ve Yeonjun, Beomgyu ortadan kaybolduğunda konuşmuş, tanışmış ve arkadaş olmuşlardı. Taehyun normalde kimseye güvenemezdi ama Beomgyu'yla tanıştıktan sonra her şey değişmişti, kendi bile değişmişti. 

"AAAAĞĞ!! ÖLDÜRCEK BENİ TAEHYUN TUT ŞUNU LÜTFEN!!"

"Yeonjun sakin ol"

Yeonjun, Taehyun'u dinleyip sakinleştikten sonra Beomgyu'ya döndü.

"Eğer bir daha bana haber vermeden ortadan kaybolursan seni gerçekten öldürürüm"

"Tamam" Beomgyu'nun sesi çok kısık çıkmıştı korktuğu için.

"DUYAMADIM!!"

"Tamam hyung"

"Aferin"

Yeonjun ve Beomgyu konuşurken Taehyun Soobin hyung'unu görmüş ve onun yanına gidip, sohbet etmeye başlamıştı. Beomgyu Taehyun'un yanında olmadığını anladığında konuşmayı kesip gözleriyle Taehyun'u aramaya başladı. Yeonjun'da Beomgyu'nun aradığı kişiyi anlayıp, okulun bahçesinde gözlerini gezdirdi.

"Taehyun şurda" Yeonjun konuşur konuşmaz Beomgyu Yeonjun'a döndü.

"Nerde?"

"Bak biriyle konuşuyor" dedi ve eliyle işaret etti. Beomgyu işaret ettiği yere baktı ve Taehyun'un önceden sarılmış olduğu kişiyle şuan da çok yakın sohbet ettiklerini görünce kıskandı ve hızlı adımlarla oraya doğru yürüdü.

Beomgyu yanlarına gelip direkt konuşmaya başladı.

"Taehyun?" Taehyun Beomgyu'ya dönüp cevap verdi.

"Efendim"

"Bugün söz vermiştin ya karnemizi aldıktan sonra sabaha kadar video izlicektik"

"Evet de. Daha karne saati gelmedi ki"

"Hocaya diyip karnelerimizi erken alsak"

"Ya neden erken istiyorsunuz diye sorarsa"

"Bir şey bahane ederiz"

"Ne bahane edicez?" Beomgyu düşünmeye başladı. Beomgyu ve Taehyun konuşurken Soobin, Beomgyu'nun kendisini Taehyun'dan kıskandığını anlamış ve sırıtarak konuşmaya başlamıştı.

"Hocam uçağa yetişmemiz lazım diyin" Beomgyu şaşırarak sordu.

"Ne?"

"Diyorum ki karnenizi erken almak için uçağa yetişmemiz lazım diyin"

"Çok mantıklı ama hyung eğer erkenden gidersem seni uzun zaman  göremicem"

"Taehyun gerçekten uçağa binmicez."

"Siz binmiceksiniz ama ben binicem."

"Bir yere tatile mi gidiyorsun."

"Tatile değil taşınıyorum."

"Anladım" Taehyun'un Beomgyu'nun ismini bilmediği kişiye hyung demesi Beomgyu'nun içini rahatlatmıştı.

"Bu arada adın ne?"

"Choi Soobin. Senin?"

"Choi Beomgyu"

"Soyadlarımız aynıymış."

"Evet bir arkadaşım var onunkiyle de aynı çağırım onla da tanış gitmeden" Beomgyu konuştuktan sonra uzaktan onları izleyen Yeonjun'a seslendi.

"HYUNG!! GELSENE!!" Yeonjun hızlı adımlarıyla hemen Beomgyu'nun yanına geldi.

"Noldu dövmene yardım etmem için mi çağırdın?"

"Ne dövmesi?"

"Beomgyu Taehyun'u senden kıskan-" Yeonjun'un cümlesi Beomgyu'nun karnına dirsek atmasıyla duraksadı.

"Sen bana vurdun mu??"

"Hakettin"

Yeonjun Beomgyu'dan uzaklaşıp hıphızlı konuşmaya başladı.

"Beomgyu Taehyun'u senden kıskandığı için döver diye düşünmüştüm."

Soobin kahkaha atmaya başlamıştı. Taehyun ise tepki vermemişti çünkü biliyordu Beomgyu'nun kıskandığını, anlamıştı. Yeonjun ise Soobin'le beraber kahkaha atıyordu çünkü Beomgyu'nun yanakları ve kulakları kıpkırmızı olmuştu utancından.

"Beomgyu?"

Beomgyu Taehyun'un sesini duyunca iyice utanmış ve bakışlarını yere indirmişti. 

Taehyun Beomgyu'nun elinden tutup çekerek bahçe çıkışına doğru yürümeye başladı. Beomgyu hiçbir şey diyemiyordu. Sadece Taehyun'a ayak uyduruyordu.

~~~~~

Taehyun, Beomgyu'yu kendi evine getirip koltuğa oturttu. Beomgyu'yu oturttuktan sonra odasına gidip bilgisayarı almış ve geri salona gelmişti. Bilgisayarı masaya koyup izledikleri filmdeki kadın ve adamın izlemedikleri bir videosunu açtı. Açtıktan sonra sesini yükseltip Beomgyu'nun yanına attı kendini.

"Hadi kafanı kaldır beraber video izleyelim" Beomgyu bakışlarını başlayan video'ya sabitledi ve hiç etrafına bakmadan bilgisayara baktı. Taehyun Beomgyu'ya bakarken bir kere daha çocuk gibi olduğunu düşündü. Peki aklındaki asıl sorular "Neden bu çocuğu sürekli yanında istiyor, onu mutlu etmeye çalışıyor ve onunlayken kalbi heyecanlanıyordu?" Taehyun aslında cevabı biliyordu. Beomgyu'dan hoşlanıyordu hatta aşık olmuştu ama ona nasıl söylemesi gerektiğini bilmiyordu.

~~~~~

Saatlerce video izlediler bir süre sonra Beomgyu olanları unutmuş ve gülümsemeye başlamıştı. Saat 23:00'di fakat sabahlamaya karar vermişlerdi. Bu yüzden Taehyun, Beomgyu ve kendine kahve yapmıştı. Kahveleri yaptıktan sonra Taehyun'un yatağına uzanmış ve video izlemeye devam etmişlerdi. 

İzledikleri video'da cezalı oyun oynuyorlardı. Kazanan kadın olmuştu ve adama elektrik cezası vermişlerdi. Beomgyu adama üzülmüştü.

"Ya adama yazık değil mi?"

"Ceza sadece bir şey olmaz"

"Ama adamın canı yandı" Beomgyu'nun sesinden mutsuz olduğu anlaşılıyordu ve Taehyun kıskanmıştı.

"Bana böyle bir şey olsa bu kadar üzülmezsin!" Beomgyu Taehyun'a bakıp konuştu.

"Doğru üzülmem. Çünkü üzülmek yerine bunu sana yapanı üzerim" Taehyun gülümsemiş ve o an gelen mutlulukla itiraf etmişti her şeyi.

"Beomgyu ben sana aşığım" Beomgyu ani gelen itiraf karşısında şok olmuş ve kocaman açtığı gözlerle Taehyun'a dönmüştü.

"NEEE??!! CİDDEN Mİİ??!"

"Evet" Utanma sırası Taehyun'daydı.

"O zaman Taehyun?"

"Efendim?"

"Belki çok hızlı oldu ama bundan sonra hayatımın anlamı olur musun?"

"EVEEEETTT!!!!" Taehyun Beomgyu'ya sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti.



TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin