Jay sabah bir patırtıyla uyandı. Yerinden yavaşça kalkıp yere baktı, yerde biri yatıyordu. Jay kalkıp yatan kişinin yüzünü çevirdi, yatan Jungwon'du.
Jay "Jungwon!" Jay Jungwon'u koltuğa taşıyıp , uyandırmaya çalıştı.
Jay "Jungwon!!" Jungwon yavaş yavaş gözlerini açtı ama o gözlerini açtıkça oda kararmaya başlıyordu.
Jay "Jungwon noluyor?" Jungwon kalkıp Jay'in üzerine yürüdü, Jay arkaya doğru kaçıyordu. Jungwon yere bakıyordu sürekli.
Jay "Neden üstüme geliyorsun?" Jay'in sırtı duvarla buluştuğunda Jungwon olduğu yerde durdu ve yavaşça kafasını Jay'e çevirirken konuştu.
Jungwon "Ölüceksin!!" Jungwon'un gözleri kıpkırmızıydı. Dediği şeyi bağırarak tekrarlayıp Jay'e doğru koştu.
Jungwon "ÖLÜCEKSİN!!" Jungwon Jay'e koştuğu an Jay rüyadan uyandı. Uyandığında köpeği yanında Jay'e bakıyordu.
Jay "Kabus mu gördüm ben şimdi?" Jay köpeğine bakarak konuştu. Cho kafasını salladı. Jay gülümseyip köpeğini kucağına aldı.
Jay "Sen kabus gördüğümü anlayıp yanıma mı geldin?" Jay kızının tüylerini okşadı. Cho yine kafasını salladı. Anlar birbirleriyle konuşurken içeriye biri girdi.
Jungwon "Jay hadi kahvaltıya" Jay duyduğu sesle yerinden sıçradı.
Jay "JUNGWON!" Jungwon da Jay korkunca korktu.
Jungwon "İyi misin niye korktun?"
Jay "Hiç senin ne işin var burada evine gitmedin mi?"
Jungwon "Gittim de Jimin hyung kahvaltıya çağırdı kardeşimi de alıp geldim"
Jay "He tamam kardeşin nasıl?"
Jungwon "Her zamanki gibi sadece köpeğiyle ilgileniyor" Jay kafasını sallayıp köpeğini de alıp mutfağa gitti.
Jay "Günaydın"
Herkes (Sunoo hariç) "Günaydın" Jay boş bir yere oturdu.
Jimin "Afiyet olsun" Herkes yemeye başladı ama Sunoo hiçbir şey yemiyordu. Onlar yemek yerken Beomgyu aradı.
Yoongi "Aaa Beomgyu arıyor" Yoongi telefonu açtı.
Yoongi "Alo Beomgyu"
Beomgyu "Hyung ne yapıyorsunuz?"
Yoongi "Kahvaltı yapıyoruz?"
Beomgyu "Kimler var?"
Yoongi "Hyuka, Yeonjun ve Soobin hariç herkes var hatta Taehyun'un iki kuzeni daha burada"
Beomgyu "Aşkım iki kuzenin şuan Jimin hyung'un yanındaymış"
Yoongi "Taehyun uyanık mı?"
Beomgyu "Evet"
Yoongi "Jimin'e veriyorum o zaman kardeşiyle konuşmak istiyordu"
Beomgyu "Tamam bende Taehyun'a veriyorum" Taehyun telefonu alıp kulağına götürdü.
Taehyun "Hyung"
Jimin "Taehyun nasılsın?"
Taehyun "İyiyim Sunoo'lar mı yanında?"
Jimin "Evet veriyim mi?"
Taehyun "Ver" Jimin telefonu Jungwon'a verdi.
Jungwon "Taehyun"
Taehyun "Nasılsın Jungwon? Sunoo nasıl?"
Jungwon "İyiyim ben Sunoo da her zamanki gibi"
Taehyun "Bize gelinsene"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...