Bölüm 9

181 14 24
                                    

Yeonjun eve girdikten sonra koltuğa yattı. Çok yorulmuştu ve hemen uyumak istiyordu. Koltukta uyursa boynu tutulacaktı ve bunu oda biliyordu ama umursamadı ve kendini uykuya teslim etti.

Soobin eve geldikten sonra yatağına uzandı ve uyumaya çalıştı ama Yeonjun aklından çıkmıyordu. İçinde anlamlandıramadığı bir korku vardı.

~~~~~

Yeonjun uyandığında akşam olmuştu. Kalktığında midesi guruldadı, acıkmıştı. Bu yüzden kalkıp mutfağa gitti ve kendine birşeyler hazırlamaya başladı. Kendine birşeyler hazırlarken telefonuna mesaj bildirimi geldi. Uğraştığı şeyi bırakıp telefonunu aldı eline. Mesaj Soobin'dendi.

Soobin:
Yeonjun umarım iyisindir aklım sende kaldı uyuyamadım da. Lütfen mesajı görür görmez bana geri dönüş yap.

Yeonjun okudukları karşısında hemen ellerini klavyede gezdirdi.

Yeonjun:
İyiyim Soobin. Beni düşündüğün için teşekkürler🧡

Soobin'in kalbi hızlanmaya başladı. Neden hızlandığını kendide bilmiyordu. Bir yandan da bu kadar hızlı dönüş yapmasına şaşırmıştı.

Soobin:
Rica ederim 🧡

Soobin hala rahat değildi. Yeonjun yanında olmadıkça rahatlayamayacağını da biliyordu. Soobin hep insanları düşünen biri olmuştu. Belki geçmişinde bazı hatalar yapmıştı ama içten içe hep insanları düşünen biriydi.

Yeonjun telefonu masaya koyup yemek hazırlamaya devam etti.

Yeonjun yemek hazırlamayı bitirmiş ve yemeğini yemişti. Yemek yerken de Soobin'i kime benzettiğini hatırlamaya çalışıyordu. Neden hatırlamıyordu?

Yeonjun düşünmeye devam ederken telefonuna mesaj bildirimleri gelmeye başladı, üst üste mesaj bildirimleri bitmek bilmiyordu. Yeonjun telefonu hızlıca alıp mesajlara girdi. Mesaj atan Beomgyu'ydu.

Beomgyu:
Ulan başına gelenleri neden bana söylemiyorsun.
NEDEN? BENİ ARAMIYORDUN?
Ben seni yemedin yedirdim, içmedin içirdim.
Sen bana ne yaptın. Benim nefret ettiğim şeyi yaptın ve
BENDEN SAKLADIN
HASTANEYE KALDIRILDIĞINI NASIL BANA SÖYLEMEZSİN

Beomgyu her zamanki gibi fazla abartmıştı. Peki ya yanındaki Taehyun napıyordu? O daha çok sinirlenmişti. Taehyun Beomgyu'nun yanında Yeonjun duymasa bile Yeonjun'a tehdit cümleleri kuruyordu.

"ÖLDÜRÜCEM ONU. NASIL SAKLAR BUNU BİZDEN NASIL"

Yeonjun:
Sakin ol iyiyim

Beomgyu:
SAKİN Mİ OLAYIM?
LAN SEN BENDEN BİRŞEYLER SAKLARKEN NASIL SAKİNLEŞMEMİ BEKLERSİN?!

Yeonjun:
İyiyim bir kaç güne atlatır eski halime dönerim.

Beomgyu:
HAYIR EVDE TEK MİSİN?

Yeonjun:
Evet

Beomgyu:
NE DEMEK EVET

Yeonjun:
Evet tekim

Beomgyu:
NE DEMEK EVET TEKİM. MAL MISIN ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN. YA SEN İYİLEŞMEDEN BİR DAHA AYNI ŞEYLERİ GÖRÜP NEFESİN KESİLİRSE

Yeonjun:
Merak etme olmaz

Beomgyu:
SANA CEZA VERİYORUM ANCAK ÖYLE AFFEDERİM SENİ

Yeonjun:
Söyle yine ne isticen

Yeonjun artık Beomgyu'nun saçma sapan isteklerine alışmıştı.

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin