Bölüm 39

89 7 9
                                    

Yaklaşık 1 Ay Sonra 

06.09.2021 (okulun ilk günü)

Taehyun erkenden kalkıp Beomgyu'yu uyandırmaya çalışıyordu.

Taehyun "Beomgyu kalk artık geç kalacağız ilk günden" Beomgyu uyanmadı. Taehyun 5-10 dakika uyandırmaya çalıştıktan sonra eğilip Beomgyu'nun elini beline koydu. Beomgyu elinin beline dokunmasıyla okşamaya başladı Taehyun'un belini.

Taehyun "YA UYUMUYORSUN KALK ŞURDAN!" Beomgyu Taehyun'u kendine çekti, Taehyun Beomgyu'nun üstüne düştü.

Beomgyu "Ben kalkmasam sen yatsan" Taehyun kendini düzeltip kalktı.

Taehyun "Ya saçmalama kalk. Eğer erken gitmezsek yanyana oturamayız" Beomgyu yerinden fırladı. 

Beomgy "5 dakikaya hazırım" Beomgyu hazırlanırken Taehyun kahvaltı hazırlıyordu. Beomgyu Taehyun'un yanına geldi.

Beomgyu "Hazırım"

Taehyun "Kahvaltı da hazır" Beomgyu yüzünü buruşturdu.

Beomgyu "Ya sabah sabah kahvaltı mı yapacağız?"

Taehyun "Yok ne sabahı ben bunu akşam için hazırladım"

Beomgyu "He iyi tamam öyleyse"

Taehyun "Ya bide tamam diyorsun saçmalama da otur şuraya" Beomgyu isteksiz isteksiz yürüyüp sandalyeye oturdu. Taehyun yemek yemeye başladı ama Beomgyu ağzına hiçbir şey atmıyordu. 

Taehyun "Al şunu" Taehyun elindeki ballı ekmeği Beomgyu'ya uzattı.

Beomgyu "İstemiyorum" Taehyun sert bakışlarını Beomgyu'ya gönderdi.

Beomgyu "Ya tamam ver ya" Beomgyu ağzını açıp ekmeği yedi. Taehyun hem Beomgyu'yu yediriyor hemde kendi yiyordu. Kahvaltı yapmayı bitirdikten sonra kalkıp evden çıktılar.

Beomgyu "Oha biz baya erken kalkmışız daha dersin başlamasına 1 saat var"

Taehyun "Evet erken gidip yan yana oturalım diye" 

Beomgyu "Bu kadar erken gitmemize gerek var mıydı gerçekten? Hadi 20 dakika yol sürse 40 dakika erken gitmiş olacağız" Taehyun Beomgyu'ya kısa süreliğine bakıp tekrar önüne döndü.

Taehyun "Ne güzel işte 40 dakika beraber kalacağız" 

Beomgyu "Evde farklı hayat mı yaşıyoruz?"

Taehyun "Ya hayır da sen evde sürekli uyuyorsun"

Beomgyu "Okula gidince farklı bir şey mi olacak sanıyorsun?"

Taehyun "Ya hayır uyumak yok"

Beomgyu "Ya tamam ya" Beomgyu ve Taehyun konuşa konuşa okula gittiler. Sınıflarına girdiklerinde sınıfta sadece bir kişi vardı. Lisa 

Lalisa "Günaydın Beomgyu"

Beomgyu "Günaydın Lisa" Beomgyu Lalisa'ya gülümsedi.

Lalisa "Nasıl geçti tatilin?"

Beomgyu "Güzeldi valla senin?" Beomgyu çantaları bırakırken konuştu.

Lalisa "Kötüydü ya" Lalisa Beomgyu'nun karşısına geçti.

Beomgyu "Neden?"

Lalisa "Sensizlik zordu" Beomgyu Taehyun'a baktı. Taehyun Lalisa'ya öldürecek gibi bakıyordu. Beomgyu gizlice Taehyun'un elini tuttu.

Beomgyu "Sevgilin, arkadaşların falan yok mu onlarla takılsaydın"

Lalisa "Yok ben tek senle konuşunca ve zaman geçirince eğlenebiliyorum" Lalisa Beomgyu'ya yakınlaştı. Beomgyu Taehyun'un elini bırakıp geriye doğru bir adım attı. 

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin