Yeonjun ve Soobin erken kalkmışlardı. Soobin'in kuzeni gelecekti ve Yeonjun hazırlık yapıyordu. Soobin gerek yok demesine rağmen Yeonjun kabul etmiyordu.
Soobin "Aşkım gerek yok ya gel uyuyalım Heeseung gelene kadar" Yeonjun kafasını sağa sola salladı.
Yeonjun "Olmaz ya aç gelirse aç aç mı bırakalım kuzenini?"
Soobin "Evet"
Yeonjun "Saçmalama" Soobin oflayıp salona gitti. Yeonjun'da poğaça, kek yaptıktan sonra pasta yapmaya başlayacaktı.
Yeonjun "Soobin!!"
Soobin "Efendim?"
Yeonjun "Kuzenin ne tür pasta sever?!" Soobin mutfağa hızlı adımlarla geldi.
Soobin "Ya saçmalama pasta da mı yapacaksın?"
Yeonjun "Evet yapacağım söyle hangi tür sever?"
Soobin "Söylemiyorum" Yeonjun Soobin'e çok ters bakmaya başladı.
Yeonjun "Söylemiyorsun demek ki"
Soobin "Evet söylemeceğim"
Yeonjun "Tamam söyleme bende 1 hafta beni öpmene ve cinsel yaklaşımlarını reddederim!!" Soobin Yeonjun'un yanına gitti.
Soobin "Ya tamam tamam söyleyeceğim"
Yeonjun "Söyle!"
Soobin "Frambuazlı"
Yeonjun "Aferin" Yeonjun malzemeleri çıkartmaya başladı. Soobin Yeonjun'a yaklaştı.
Yeonjun "Ne istiyon?" Soobin dudaklarını gösterdi.
Yeonjun "Bir şey mi yaptın dudaklarına?" Yeonjun Soobin'in dudaklarına baktı.
Soobin "Hayır" Soobin bu sefer de Yeonjun'un dudaklarını gösterdi.
Yeonjun "Benim dudaklarım mı çatlamış?" Yeonjun anlamamazlıktan geliyordu. Soobin vazgeçip kafasını yere eğerek mutfağın kapısına doğru yürüdü. Yeonjun Soobin'i kendine çevirip kısa bir öpücük verdi. Soobin çocuk gibi ellerini çırptı.
Yeonjun "Yerim seni" Yeonjun Soobin'in ellerini tutup öptü. Soobin Yeonjun'a sarılıp salona gitti. Yeonjun da pasta yapmaya devam etti.
~~~~~
Yeonjun pasta yaparken kapı çaldı. Soobin kalkıp kapıyı açtı, gelen Heeseung'du.
Soobin "Hoş geldin hayırsız" Heeseung Soobin'in bu hallerine alışıktı.
(Hesung diye okuyun ben öyle okuyarak yazıyorum)
Heesung "Daha gelmeden ne yaptım?" Soobin ve Heesung salona yürürken konuşuyordular.
Soobin "Senin yüzünden erken kalkmak zorunda kaldım. Sevgilimle daha fazla sarılarak uyuyamadım"
Heesung "Benim ne suçum var bunda. Erken kalkmanızla benim ne alakam var?" Soobin Heeseung'a dövecekmiş gibi baktı.
Soobin "Ya sabahtan beri sana yiyecek şeyler hazırlıyor" Heeseung sevinçten olduğu yerde zıplamaya başladı.
Heeseung "Yengeme bak beğ!" Heeseung mutfağa koştu. Heeseung mutfakta erkek görünce şaşırdı.
Heeseung "Oha sen hayla gay misin?" Soobin mutfağa bıkkınlıkla girdi.
Soobin "Evet her kişiye böyle şaşırmasan şaşardım zaten"
Heeseung "Enişte kusura bakma. Hiçbir eniştem senin gibi bana erken kalkıp yemekler yapmadı da bir an Soobin bana yemek hazırlıyor diyince kız zannettim seni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...