Soobin uyandığında Yeonjun'u mutfakta yemek yaparken görmüştü. Bir süre sessizce yemek yapışını izledi sonra konuşarak Yeonjun'un yanına gitti.
Soobin "Günaydın" dedi. Yeonjun bir kaç saniyeliğine Soobin' dönüp sonra yemek yapmaya devam ederken konuştu.
Yoenjun "Günaydın"
Soobin "Daha iyisin galiba"
Yeonjun "Evet"
Soobin "Ne yapıyorsun?"
Yeonjun "Kahvaltı hazırlıyorum bize"
Soobin "Yardım edim mi?"
Yeonjun "Masayı hazırlayabilirsin."
Soobin "Tamam"
~~~~~
Yeonjun ve Soobin kahvaltı yapmaya başlaıştı. Bir süre sessizlik hakimdi masa da, bozan Soobin oldu.
Soobin "Yeonjun?"
Yeonjun "Efendim?"
Soobin "Bahsettiğin biri vardı lisede serseri olan. Aşık olduğun onla ilgili hiçbir şey hatırlamıyor musun gerçekten?" Yeonjun şaşırmıştı, beklemiyordu böyle bir soru.
Yeonjun "Hatırladığım bazı şeyler var onlar da işte geçen ki gibi kabus görüp nefesimin kesilmesini sağlıyor." Soobin üzülmüştü aklında ki şeyler doğruysa hayatı mahvolurdu.
Soobin "Hatırladığın kadar anlatsana. Tabii istersen?"
Yeonjun "Anlatırım ama eğ-" Soobin Yeonjun'un
Soobin "Eğer zorlanırsan konuyu söz direkt kapatırız." Yeonjun kafasıyla onaylayıp anlatmaya başladı.
Yeonjun "Ben 10.sınıfta nakil aldırmıştım çünkü başka bir semtte taşınmıştık. Sınıfa girdim kendimi tanıtıp boş bir yere oturdum. ilk 3 4 hafta normal geçti sonra sınıfta biri vardı serseri gibi bir şeydi. Okulda herkes ondan korkardı."
Soobin "Nasıl biriydi hatırlıyor musun?"
Yeonjun "Dış görünüşünü yüzünü falan hatırlamıyorum ama çabuk sinirlenen biriydi, sabırsızdı, istediği şeyler olmayınca veya bozulunca delirirdi."
Soobin "T-Tamam" Soobin korkuyordu aklındakilerden.
Yeonjun "Bir gün n-nasıl oldu bilmiyorum ama aşık oldum o çocuğa bir süre uzaktan izledim. Aşık olduktan 4 ay sonra okulun son ayları söylemeye karar verdim." Yeonjun biraz duraksadı sonra devam etti.
Yeonjun "Okulun arka bahçesinde buluştuk."
Geçmiş:
"Neden çağırdın beni?"
Yeonjun "Geldiğin için teşekkür ederim."
"ÖNEMLİ DEDİĞİN İÇİN GELDİM YOKSA GELMEZDİM. O YÜZDEN NE DİYECEKSEN DE ARTIK." Yeonjun hafif tırsmıştı ama söylemekte kararlıydı.
Yeonjun "B-Ben s-se-seni seviyorum."
"Dayak istiyorsun yani." dedi ve kollarını sıvadı. Yeonjun şuanda çok korkuyordu.
"Gel bakalım." dedi ve Yeonjun'u duvarla kendi arasına aldı. Yeonjun kaçmaya çalışıyordu ama başaramıyordu.
Yeonjun "Özür dilerim."
"Bugün zaten sinirliydim sen beni iyice sinirlendirdin. Şimdi cezanı çek." dedi ve Yeonjun'un karnına yumruk attı. Yeonjun yumruğu yer yemez karnını tutup yere eğildi. Adam Yeonjun'a deli gibi vurmaya başladı.
~~~~~
20 dakika geçmişti ve adam hayla Yeonjun'a vuruyordu. Yeonjun da kesintisiz ağlıyordu. Bir süre geçtikten sonra Yeonjun acıya daha fazla dayanamayıp bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...