Taehyun erken uyanmıştı çünkü okula gitmesi gerekiyordu. Taehyun ve Beomgyu'nun dersi 7.30'da başlıyordu, saat şuan 5.30'du. Taehyun fazla erken kalmıştı çünkü Beomgyu ve kendine kahvaltı hazırlıcaktı. Taehyun mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladı.
Beomgyu yavaş yavaş gözlerini açmış sonra da saat'e bakmıştı, bugün Taehyun'la beraber okul'a gideceklerdi ve çok heyecanlıydı. Saat'e baktığında saat'ın 5.40 olduğunu gördü ve ilk defa bu kadar erken kalkmasına şaşırdı, bi yandan da kendiyle gururlandı. Beomgyu tam Taehyun'un yattığı yere dönüp, onu kahvaltı için uyandıracaktı ki Taehyun'u yatağında göremeyince üzülmüştü. İçinden Taehyun'un erken den kalkıp evine gittiğini düşündü.
Beomgyu su içmek için mutfağa girecekken, mutfakta kahvaltı hazırlayan Taehyun'u görmesiyle durdu. Beomgyu, Taehyun'u izlemeye başladı, yüzünde istemsiz bir gülümseme oluştu. Taehyun kendini kahvaltı hazırlamaya o kadar çok vermişti ki Beomgyu'nun şuan da kapıya kafasını yaslamış onu izlediğini fark etmemişti.
Taehyun Beomgyu'yu fark etmeden kahvaltı hazırlamaya devam ediyordu. Kahvaltı masasını hazırlamıştı ve Beomgyu'yu çağırmak için arkasını döndüğünde Beomgyu'yu görüp korkmuştu.
Taehyun "AAaa!! Sen ne zamandan beri ordasın??" Taehyun meraklı bakışlarıyla Beomgyu'ya bakıyordu. Beomgyu o kadar dalmıştı ki Taehyun'u izlemeye ne kadar geçtiğini fark etmemişti. Beomgyu ne kadar geçtiğini merak edip telefonundan saat'e baktığın da saat'ın 6.10 olduğunu gördü ve yarım saattir izlediğini hesapladığında şaşırmıştı çünkü kendisine 5 dakika izlemiş gibi gelmişti. Beomgyu Taehyun'a dönüp cevap verdi.
Beomgyu "5 dakika" demişti. Beomgyu Taehyun'a yalan söylemişti. Beomgyu korkmuştu Taehyun'un bir şeyler anlamasından korkmuştu. Beomgyu'nun hayla karışıktı kabullenemiyordu Taehyun'u sevdiğini ama Taehyun'u her gördüğünde kalbinin hızlı atması, Taehyun'u sürekli beğenmesi, onu sürekli yanında istemesi, her zaman görmek istemesi o yola çıkıyordu.
Taehyun "Hm tamam hadi gel kahvaltı yapalım" dedi. Beomgyu'da daha fazla konuşmadan hemen masaya oturdu.
~~~~~~
Beomgyu ve Taehyun yemeklerini yemiş, masayı toplamış ve okul'a hazırlanmışlardı. Bunları 50 dakika bitirebilmelerine Beomgyu şaşırmıştı. Şuanda saat 7.00'ydi ve okula doğru yürümeye başladılar. Okul Beomgyu'nun evine 25 dakika uzaklıktaydı ama Taehyun'un yorulacağını düşündüğü için otobüse binmişlerdi. Beomgyu ve Taehyun okula gidene kadar hiç konuşmamışlardı. Otobüs'ün bir yanda fren yapmasıyla Taehyun'un dengesi bozulmuştu. Tam düşecekken Beomgyu, Taehyun'u belinden tutup kendine çekmişti ve vücuduna değmesini sağlamıştı. Şuan da Beomgyu ve Taehyun sarılma pozisyonundalardı. Beomgyu, Taehyun'u kendinden uzaklaştıracakken, otobüsün çok kalabalık olmasıyla Taehyun Beomgyu'dan uzaklaşamamıştı. Beomgyu'nun şuan kalbi deli gibi atıyordu ve derin derin nefesler alıp kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Taehyun'un ilk defa kollarında olmadığını biliyordu. İki kere de kucağına almak zorunda kalmıştı ama ilkinde bir şey olmamıştı, ikincide kalbi hafif heyecanlanmıştı ama şuan deli gibi atan kalbiyle Beomgyu, Taehyun'a aşık olduğunu kabullenmişti.
Sınıfa girip hemen yerlerine geçmişlerdi. Sıra arkadaşı oldukları Beomgyu'nun yeni aklına gelmişti ve içinden inşallah saçma saçma şeyler yapmam diye dua ediyordu. O sırada yanlarına Taehyun'un tanımadığı biri geldi. Beomgyu gelen kişiyi ismini söylediğinde fark etmişti.
Yeonjun "Beomgyu" Beomgyu sesi duyar duymaz kafasını kaldırmış ve bir yandan bağırarak konuşmaya başlamıştı.
Beomgyu "Yeonjun Hyung!! Ne zaman geldin neden haber vermedin!?" diye sormuştu heyecanla. Yeonjun Amerika'ya kardeşi Hyuka'nın yanına gitmişti. Ne kadar kalacağı belli olmadığı içinde Beomgyu'ya bir şey söyleyememiş sadece gideceğini söylemişti.
Yeonjun "Biliyorsun kardeşim bana çok düşkün bu yüzden Amerika'ya taşınmalarının üstünden daha 3 gün olmuş hemen başlamış hyung'umu istiyorum diye bende mecbur gitmek zorunda kaldım" diye kendini açıklamıştı.
Beomgyu "Yani Hyuka bildiğimiz Hyuka hiç değişmemiş" demiş ve gülmüştü. Beomgyu'nun dediği şeyle Yeonjun'da gülmüştü ama Yeonjun aklına gelen şeyle hemen ciddi yüz ifadesini almış ve merakla Beomgyu'ya bakmıştı. Beomgyu ise birden ciddi ifade almasına şaşırmış ve sorunun ne olduğunu öğrenmeye çalışmıştı.
Beomgyu "Noldu neden birden yüzün değişti"
Yeonjun "Seni ilk defa erkenci görünce şaşırdım ve sebebini öğrenmek istiyorum çabuk anlat dersin başlamasına 2 dakika var gitmem gerek"
Beomgyu "Devamsızlığım çok eğer bir gün daha geç kalırsam sınıfta kalıyorum. Benim hemen onları sildirmem lazım" dedi. Aslında bundan sonra Taehyun'u daha fazla görmek için erken gelecekti ama bunu daha sonra Yeonjun'a anlatacaktı çünkü şuan Taehyun yanındaydı. Yeonjun ise hemen çözüm bulmuştu.
Yeonjun "Annenlere söyle dilekçe yazıp sana göndersinler sende müdüre ver olsun bitsin." demişti. Beomgyu da hemen kabul ettiğini okul çıkışı ailesini arayacağını söylemiş ve konuyu kapatmışlardı.
Zil çalmış ve ders başlayacağı için Yeonjun gitmişti. Sınıfta herkes gelince hoca gelmiş, yoklama almış ve direkt derse başlamıştı derse başlarken Beomgyu ve Taehyun birbirlerine sadece şunu diyip okul bitene kadar hiç konuşmamışlardı.
Taehyun "İyi dersler"
Beomgyu "İyi dersler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...