Bölüm 28

80 7 7
                                    

Jay, Jake, Su-Yeong ve Cho parkta yürüyüş yapıyorlardı. Cho'nun tasması vardı. Yarım saat yürüyüş yaptıktan sonra Su-Yeong susadı. Su-Yeong konuşurken Jay de Cho'nun rahat rahat gezebilmesi için tasmasını açıyordu.

Su-Yeong "Ben susadım ya" Jake yerdeki bakışlarını Su-Yeong ve Jay arasında gezdirip konuştu.

Jake "Gideyim alayım şuradaki marketten" Jake eliyle marketi gösterdi. Jay ayağa kalkıp kardeşine baktı.

Jay "Gidin alın beraber marketten" Jay kardeşine para verdi. Su-Yeong parayı alıp markete doğru yürümeye başladı bir kaç adım attıktan sonra durup arkasına baktı.

Su-Yeong "Jake oppa gelsene" Jake hemen Su-Yeong'un yanına gitti. Jay bir süre onları izleyip köpeğini bıraktığı yere baktı ama köpeği yoktu sonra etrafına baktı ama köpeği ortalıkta yoktu. Jay korkmaya başladı. 

Jay "Cho kızım neredesin?!" Jay koşarak etrafta kızını aramaya başladı.

(Su-Yeong/Jake)

Su-Yeong "Ne zamandan beri takip ediyorsun beni?"

Jake "Ben ilk fanlarındanım"

Su-Yeong "Gerçekten mi?" Su-Yeong şaşırmıştı.

Jake "İlk canlı yayınında saç rengini değişirmek istediğini ve hangi renk yapman gerektiğini sorduğunda ben kırmızı demiştim ve sende ismimi okuyup bende kırmızı düşünüyorum demiştin. Ben ismimi okumana çok sevinmiştim" Su-Yeong biraz düşünüp o günü hatırladı.

Su-Yeong "Hatırlıyorum o günü o sen miydin?"

Jake "Evet"

Su-Yeong "Güzel renk seçmiştin. Bir daha mı saçlarımı kırmızı yapsam"

Jake "Yakışır bence yapmalısın" Jake ve Su-Yeong markete girip su aldılar. 

Su-Yeong "Sadece su almayalım biraz abur cubur da alalım" Su-Yeong önce cipsilere gidip bir kaç tane seçtikten sonra çikolata reyonuna gitti. Oradan da bir kaç tane alıp Jake 'e döndü.

Su-Yeong "Eğer aralarında sevmediğin varsa söyle değiştirim"

Jake "En sevdiklerimi seçtin" 

Su-Yeong "Bunlar benim de en sevdiklerim" Su-Yeong kasaya giderken Jake arkasından giderek kısık sesle konuştu.

Jake "Biliyorum" Jake gülümseyip Su-Yeong'a yetişti.

Marketten çıktıktan sonra direkt parka gittiler ama Jay'i bulamadılar.

Su-Yeong "Nerede bu şimdi?"

Jake "Arasana" Su-Yeong telefonunu çıkarıp aradı. Bir kaç çalıştan sonra açıldı telefon. Jay nefes nefese kalmıştı.

Su-Yeong "Abi neredesin biz abur cubur aldık seni bekliyoruz" Jay nefes almaya çalışırken konuştu.

Jay  "Cho'yu bulmaya çalışıyorum siz yiyin ben kızımı bulucam"

Su-Yeong "Abi iyi misin? Yardıma gelelim mi?"

Jay "Yok sen hayranınla güzel bir gün geçir beni merak etme" 

Su-Yeong "Peki denicem" Su-Yeong telefonu kapatıp cebine koydu. Jake meraklı gözlerle bakıyordu.

Jake "Ne oldu?"

Su-Yeong "Cho'yu kaybetmiş onu bulmaya çalışıyor. Siz güzel bir gün geçirin dedi" 

Jake "Yardıma gitseydik"

Su-Yeong "İstemedi oppa'm hep bunu yaşıyor zaten alıştı artık boş ver biz yiyelim" Su-Yeong abur cuburları açtı ve yemeye başladılar sohbet ederek.

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin