Hastaneden çıktıktan sonra Beomgyu'lara gittiler.
Su-Yeong "Canım kardeşim iyi misin?" Su-Yeong Hyuka'yı itip Hyuka yerine Dayeon'un koluna girdi.
Dayeon "İyiyim de itme bir daha Hyuka'yı" Su-Yeong Hyuka'ya bakıp göz devirdi.
Su-Yeong "Geç otur dinlen Hyuka'yı siktir et şimdi"
Hyuka "Ben de bur-"
Su-Yeong "Arkandan konuşmuyorum zaten" Hyuka üzülmüştü.
Dayeon "Su-Yeong!!"
Su-Yeong "Tamam ya" Su-Yeong Dayeon'u koltuğa oturttu.
Taehyun "Soobin hyung ve Yeonjun hyung nerede?"
Hyuka "Onlar a-"
Su-Yeong "Sen anlatma!"
Jay "Onlar arabaya park yeri bulup gelecek"
Beomgyu "Niye tek kişi bulamıyorlar mı?"
Jay "Yeonjun hyung uyuyor. Onu kucağında getirecek" Beomgyu kafasıyla onayladı.
Hyuka "Ben su içmeye gid-"
Su-Yeong "Nereye gidiyorsan git!!"
Jay "Su-Yeong abartma!!" Hyuka hiçbir şey demeden mutfağa gitti.
Dayeon "Su-Yeong yapma böyle yaa bak üzüyorsun beni" Dayeon kırılmıştı.
Su-Yeong "Tamam özür dilerim" Kapının çalmasıyla Hyuka kapıya koştu.
Hyuka "Hoşgeldiniz aaa Yeonjun hyung uyanmışsın"
Yeonjun "Evet" Yeonjun ve Soobin salona geçtiler. Hyuka da kendini toparlayıp salona girdi.
Dayeon "Hyuka biraz bahçeye çıkalım mı beraber?" Hyuka Su-Yeong'a baktı.
Su-Yeong "Özür dilerim bağırdığım için gidebilirsiniz" Hyuka yavaş adımlarla Dayeon'un yanına gitti.
Beraber bahçeye çıkıp yürüyüş yaptılar. Dayeon durup Hyuka'ya baktı.
Dayeon "Hyuka"
Hyuka "Hı?" Hyuka Dayeon'a bakamıyordu.
Dayeon "Hiç kimseyi takma kafana tamam mı? Ben seni suçlamıyorum zaten suçlu da değilsin" Dayeon biraz bekleyip konuşmaya devam etti.
Dayeon "Hyuka sana istediğin kadar zaman tanıyabilirim. Yeter ki bana net bir cevap ver. Beni seviyor musun? sevmiyor musun?" Hyuka Dayeon'a bir kaç saniye bakıp sonra yere bakarak konuştu.
Hyuka "Bilmiyorum Dayeon. Seni kardeşim olarak mı görüyorum yoksa sana aşık mı oluyorum bilmiyorum ama şundan eminim ki sana bir şey olunca kalbim sıkışıyor, canım hiç olmadığı kadar acıyor. Dayeon hep seni yanımda istiyorum ama aşık olduğumdan mı yoksa benle sürekli tayo izlediğinden mi bilmiyorum. Senden zaman istiyorum çünkü erken karar verip yanlış kararlar almak istemiyorum. Özellikle bu kararların seni içten içe kıracağını düşündükçe kafayı yiyecek gibi hissediyorum. Dayeon benim için çok değerlisin, o kadar değerlisin ki ben kedimin ismini senin için yeon koydum" Dayeon şaşırmıştı.
Dayeon "Sen kedimin ismi senin isminde gizli dediğinde bunu mu kastetmiştin?" Hyuka kafasını salladı.
Hyuka "Evet bunu kastetmiştim" Dayeon Hyuka'ya sarıldı. Hyuka da Dayeon'u sardı hemen.
Hyuka "Dayeon galiba sana aşık olmuşum" Dayeon ayrılıp ciddi misin? der gibi baktı.
Hyuka "Ben şimdi dediklerimi düşününce baya aşık olmuşum sana" Dayeon güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...