Bölüm 33

59 6 31
                                    

Niki Jungwon'lara gelmişti ve Yujin'i seviyordu. Jungwon ise hazırlanıyordu. Niki neden hazırlandığını anlamamıştı. Jungwon bir süre sonra Niki'nin yanına gelip konuştu.

Jungwon "Niki senden bir şey isteyebilir miyim?"

Niki "Tabi söyle" 

Jungwon "Benim akşama kadar dışarıda işim varda Sunoo'yu ben gelene kadar tek bırakmasan" Niki korkmuştu.

Niki "Tek kalırsa ne olur ki?" Jungwon üzülerek konuştu.

Jungwon "Bazenler nefes darlığı falan yaşıyor tek kalınca. Bu yüzden lütfen ben gelene kadar burada kalsan? Lütfen?" Niki korksa da kabul etti.

Niki "Tamam kabul"

Jungwon "Çok sağol Niki" Jungwon Niki'ye sarılıp evden çıktı. Niki biraz daha Yujin'i sevip Snoo'nun odasına gidip kapıyı çaldı ve içeri girdi.

Niki "Sunoo hyung" Sunoo Niki'ye baktı.

Niki "Jungwon gitti de ben salondayım haberin olsun. Bide şey sen kimseyle konuşmuyorsun ya bana numarını verir misin? İstediğin zaman yazman için" Sunoo ilk telefonuna baktı sonra Niki'ye döndü.

Sunoo "Tamam gerek yok istersem bir şey söylerim" Niki'nin ağzı açık kalmıştı. Neden konuştu ki benle şimdi? diye düşünmeden edemedi.

Niki "Sunoo benle konuştun"

Sunoo "Evet"

Niki "Kimseyle konuşmazdın"

Sunoo "Bilmem seni görünce senle konuşasım geliyor"

Niki "Jungwon duyarsa üzülür ama"

Sunoo "Evet üzülür bu yüzden sadece senle yalnızken konuşacağım" Niki gülümsedi.

Niki "Tamam hyung. Sağol"

Sunoo "Neden?"

Niki "Bana güvendiğin için" Niki odadan çıkıp Yujin'in yanına gitti.

Niki "Yujin" Yujin Niki'ye baktı.

Niki "Sen ne kadar akıllı bir köpeksin" Yujin yerde yuvarlanıp Niki'ye sürttü kendini.

Niki "Çok şanslısın biliyor musun? Jungwon hyung gibi bir amcan var. Daha da önemlisi Sunoo hyung gibi bir baban var. Belki hatta kesin hissediyorsundur, babanın asosyal biri olduğunu ve duygularını belli edemediğini ama ben inanıyorum yenecek sorunlarını, sosyalleşecek, bir sürü arkadaşı olacak, belki sevgilisi olacak. Çok mutlu olacak senin baban ben inanıyorum. Tabii şu da bir gerçek ki baban sensin asla mutlu olamaz sende biliyorsundur bunu zaten. Bu yüzden babanı hiç yalnız bırakma olur mu?" Yujin Niki konuşmaya başladığından itibaren oturup Niki'yi dinlemiş ve Niki konuşmaya ara verdiğinde gidip Niki'nin koluna sürtünmüştü ve kucağına yatmıştı. (koltuktalar) Niki bir süre sonra konuşmaya devam etti.

Niki "Ben o gün çok korktum biliyor musun? Sunoo hyung'u öyle morarınca görünce çok korktum, bir şey olacak zannettim. İşte böyle günlerde sana ihtiyaç duyuyordur bu yüzden babanı sakin yalnız bırakma. O seni, sende onu çok seviyorsun. Ben de sizi çok seviyorum" Niki Yujin'in tüylerini öptü. Tam o sırada Sunoo salona geldi, gözleri dolmuştu. Niki Yujin'i kucağına alıp hemen ayağa kalktı.

Niki "Sunoo hyung ne oldu?" Sunoo hızlı adımlar atıp Niki ve Yujin'e sarıldı.

Niki "Bir şey mi oldu hyung?" 

Sunoo "Ben ded-dikl-lerin-ni duyd-dum" Sunoo gözyaşlarını serbest bıraktı. Niki Yujin'i koltuğa bırakıp Sunoo'ya geri sarıldı.

Niki "Lütfen ağlama ben de ağlarım bak" Niki bir elini Sunoo'nun beline sardı diğer elini de Sunoo'nun saçlarına götürüp okşadı.

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin