Beomgyu uyandığında hayla Taehyun'un kucağında olduğunu gördü. Taehyun da kafasını koltukta arkaya doğru yatırmış, öyle uyumuştu. Beomgyu kalkıp Taehyun'u uyandırmadan kucağına alıp yatağa götürdü. (Ben galiba belirtmemişim ama hastaneden sonra Taehyun'un evine geldiler.) Beomgyu Taehyun'u yatağa koyup gidecekken Taehyun'un konuşmasıyla durdu. Taehyun uykusunda konuşuyordu.
Taehyun "Beomgyu gözlerini aç!!" Beomgyu dönüp Taehyun'a baktı. Taehyun'un terlediğini farketti ve hemen yanına gitti.
Beomgyu "Taehyun?" Taehyun Beomgyu'yu duymuyordu.
Taehyun "Yardım edin!!" Taehyun'un sesi iyice yükseliyordu ve iyice terliyordu. Taehyun kabus görüyordu.
Beomgyu "Taehyun hadi uyan lütfen"
Taehyun "Beomgyu ölme lütfen!!!"
Beomgyu "Taehyun ben burdayım bak yanındayım uyan lütfen." Beomgyu Taehyun'a sarılıp ağlamaya başladı.
Taehyun "BEOMGYU!!!" Taehyun yerinden sıçrayarak uyandı. Beomgyu da Taehyun'la beraber sıçradı. Taehyun nefes alamıyordu.
Taehyun "B-Beomgyu iy-iyi m-misin?" Taehyun hem nefes almaya çalışıyordu hemde Beomgyu'yu kontrol ediyordu bir yerinde bir şey var mı diye. Beomgyu hayla korkuyordu çünkü Taehyun nefes darlığı yaşıyordu.
Beomgyu "Taehyun ben iyiyim. Sen nefes al."
Taehyun "Ya-Yapamıyorum."
Beomgyu "Hadi beraber yapalım. Beraber derin derin nefes alalım."
Taehyun "Tamam."
Beomgyu "1,2,3 HIMMMM."
Taehyun "HIMMMM"
Beomgyu "HAĞĞĞ"
Taehyun "HAĞĞĞ"
Beomgyu Taehyun'a sarıldı.
Beomgyu "Her şey geçicek aşkım."
Taehyun "Geçicek"
~~~~~
Bir süre Beomgyu ve Taehyun sessizce sarıldı, sessizliği bozan Beomgyu oldu.
Beomgyu "Hadi anlat aşkım."
Taehyun "Neyi?"
Beomgyu "Seni ne bu hale getirdi"
Taehyun "Anlatmasam"
Beomgyu "İçinde kalmasın. Hadi anlat ne gördün?"
Taehyun "Biz aynı evde yaşıyorduk. Film izliyorduk salonda kapı çaldı. Ben bakmaya gittim sende balkona çıktın hava almak için. Kapıyı açtığımda babam vardı ve çok sinirliydi. Ne olduğunu sorduğumda cevap vermedi. İçeri girip sana doğru yürümeye başladı. İlk başta anlamadım nolduğunu sonra babam eline bıçak aldı ve seni defalarca bıçakladı. Çok korktum Beomgyu, sen öyle hareket etmeden yere yığılınca çok korktum. Babam direkt kaçıp gitti bende senin yanına geldim. Beomgyu kanlar içindeydin çok korkmuştum. Bağırıp yardım istedim ama kimse duymadı sesimi." Taehyun'un gözleri doldu.
Beomgyu "Tamam tamam bu kadar yeter anlatma daha fazla. Bak ben burdayım yanındayım."
Taehyun "Beomgyu"
Beomgyu "Efendim?"
Taehyun "Babam ya beni bir daha bulursa ve bana zarar vermek için sana zarar verirse"
Beomgyu "Bir daha bulursa derken? Sen babandan kaçıyor musun?"
Taehyun "Eee... Bunları şuan anlatmasam"
Beomgyu "Tamam ama aklından çıkar öyle şeyleri tamam mı? Olmayacak ikimize de bir şey" Beomgyu Taehyun'un üstüne gitmek istemiyordu.
Taehyun "Tamam" Taehyun Beomgyu'ya sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...