Bölüm 32

73 8 11
                                    

Jimin ve Yoongi sabah aldıkları telefonla oturup düşünmeye başladılar.

Yoongi "Gidecek miyiz?" Jimin telaşlıydı.

Jimin "Çok büyük bir fırsat fakat Taehyun'u böyle bırakıp gitmek içime sinmiyor" Yoongi Jimin'in yanına oturup elini tuttu.

Yoongi "Aşkım Beomgyu zaten Taehyun'un yanında"

Jimin "Bilmiyorum ya çok kafam karışık"

Yoongi "İstersen gidelim onlarla konuşalım"

Jimin "Çok iyi olurda alır mı ki bizi?"

Yoongi "Önemli bir konu bu alırlar" 

Jimin "Tamam hemen gidelim" Jimin ve Yoongi hazırlanıp Taehyun'lara gittiler.

~~~~~

Taehyun "Hyung neden geldiniz ben si-"

Yoongi "Taehyun abinin üstüne gitme zaten streste şuan" 

Taehyun "Noldu?"

Yoongi "Önemli bir konu içeride konuşalım"

Taehyun "Geçin" Hemen salona gidip oturdular. Beomgyu da gelince Yoongi konuşmaya başladı.

Yoongi "Bugün bizi Jin hyung aradı"

Beomgyu "Eee?"

Yoongi "Bize burada bir iş bulduk Namjoon'la fakat 3 kişi eksiğimiz var siz gelir misiniz? dedi"

Taehyun "Ne güzel işte"

Yoongi "Ama Jimin seni bırakıp gitmekten korkuyor"

Taehyun "Hyung saçmalama" Taehyun Jimin'in yanına gitti ve sarıldı.

Taehyun "Hyung bak benim yanımda Beomgyu var, Hyuka var, Yeonjun hyung var, Soobin hyung var, Jungwon var, Sunoo var, Niki var, Dayeon var, Su-Yeong var, Jake var, Hoseok var"

Jimin "Gidersek Hoseok da bizle gelecek"

Taehyun "Tamam o sizle gelse bile yanımda 10 kişi daha var" Jimin Taehyun'a baktı.

Jimin "Bensiz yapabilecek misin?"

Taehyun "Hyung artık ben eski yanlız çocuk değilim. Benim yanımda ne kadar bebek olsa da bir o kadar da beni korumaya bilen sevgilim var sonra bana hem arkadaşlık hem abilik yapmış Soobin hyung'um ve Yeonjun hyung'um var tamam belki şuan burada değil Soobin hyung ama gelecek pazar akşamı sonra yanımda en yakın arkadaşlarım olan Jungwon, Jay ve Jake var sonra kardeşlerim Hyuka, Sunoo, Dayeon, Su-Yeong ve Niki var. Beni merak etme ben burada güvendeyim ve mutluyum" 

Jimin "Ben o zaman gideyim mi?"

Taehyun "Git canım hyung'um git" Taehyun son bir kere abisine sarıldı.

Jimin "O zaman akşama bilet alıyorum. Büyük ihtimal daha görüşemeyeceğiz ben buradan çıktıktan sonra kendine iyi bak"

Taehyun "Tamam hyung sizde kendinize iyi bakın" Jimin Beomgyu'ya döndü.

Jimin "Kardeşim sana emanet"

Beomgyu "Bu bana kaba dayılık taslıyor evde sürekli ben bakmam buna banane" Beomgyu kollarını göğüsünde birleştirdi. Jimin hafif bir şekilde bira kaç kere Taehyun'a vurdu.

Jimin "Neden kaba dayılık taslıyon lan" Taehyun ilk önce Beomgyu'ya sen kaşınıyorsun bakışı atıp abisine döndü.

Taehyun "Hyung geçen Jungwon'la bir olup bir şaka yaptılar. Korkudan aklım götüme kaçıyordu" Yoongi de Beomgyu'ya dönüp aynı şekilde vurdu.

Yoongi "Neden şaka yapıyorsunuz?!" Beomgyu diyecek bir şey bulamadı.

Beomgyu "Tamam ben haketmişim özür dilerim" Beomgyu yenilgiyi hemen kabullenmişti çünkü Taehyun'un sonra vereceği cezaları düşünmek dahi istemiyordu.

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin