Hyuka uyandığında direkt aklına dans dersi geldi ama gidip gitmemek arasında kaldı. En sonunda gitmeye karar verdi ve hazırlanıp hemen evden çıktı. Hyuka yarım saat sonra dans stüdyosuna gelmişti. İçeri girip Dayeon'un odasına çıktı. Hyuka bir an kapıyı tıktıklamaya tereddüt etti.
Hyuka "Acaba hayla kızgın mıdır?" Hyuka bir 5 dakika düşündükten sonra kapıya vurdu.
Dayeon "Gel" Hyuka yavaşça içeri girdi.
Dayeon "Aaa gel Hyuka" Dayeon sevinmişti. Hyuka biraz olsun rahatlamıştı.
Hyuka "Aslında ben gelmeyecek-"
Dayeon "Sebep?"
Hyuka "Ben bana kızgın-" Dayeon Hyuka'nın yanına giderken konuştu.
Dayeon "Saçmalama sırf günlüğümü gördün diye küsecek değilim"
Hyuka "Çok sağol anlayışla karşıladığın için"
Dayeon "Hadi derse başlayalım" Beraber dans odasına gittiler.
(Yeonjun/Soobin)
Yeonjun uyandığında Soobin'le koltukta uyuduğunu gördü ama Hyuka yoktu.
Yeonjun "Soobin" Soobin gözlerini açtı.
Soobin "Hı"
Yeonjun "Hyuka yok" Yeonjun tam kalkacakken Soobin Yeonjun'u kendisine çekti.
Soobin "Kalkma"
Yeonjun "Aşkım Hyuka yok diyorum sen kalkma diyorsun. Bırak beni" Yeonjun kalkmaya çalıştı.
Soobin "Ya kalkma" Soobin Yeonjun'u daha sıkı tuttu. Yeonjun sinirlenmişti.
Yeonjun "Soobin! Uke olduğunu unutma ve bırak beni" Soobin daha çok kendine çekti.
Soobin "Hyuka gitti"
Yeonjun "Nereye gitti?"
Soobin "Dayeon'un yanına" Yeonjun Soobin'in kollarından çıkmaya daha fazla zorlamadı kendini Soobin'e bıraktı. Soobin Yeonjun'un üstüne çıktı hızlı hareketlerle.
Yeonjun "Ne yapıyorsun?"
Soobin "Tek kaldık işte fırsata çevirmeyelim mi?"
Yeonjun "O zaman" Yeonjun Soobin'i altına aldı.
Yeonjun "Böyle olmamız daha doğru" Soobin Yeonjun'u tutup kendine çekti ve dudaklarına yapıştı. Soobin Yeonjun'un dolgun dudaklarını emdi.
Soobin "Yeonjun dudakların çok güzel"
Yeonjun "Konuşmayı kes ve devam et" Soobin tekrar Yeonjun'un dudağını emmeye devam etti. Yeonjun Soobin'in üstünden kalktı.
Soobin "Neden kalktın ya?!"
Yeonjun "Koltukta rahat edemedim. İstemiyorum yapmak" Soobin ayağa kalkıp Yeonjun'u tuttuğu gibi duvara yasladı.
Soobin "Benden kaçma"
Yeonjun "Senden kaçmıyorum"
Soobin "Kaçıyorsun!"
Yeonjun "KAÇMIYORUM!!"
Soobin "KAÇIYORSUN!!"
Yeonjun "Ya kaçmıyorum" Yeonjun sinirlenip Soobin'i kendine çekti ve dudaklarını çok sert öpmeye başladı. Yeonjun Soobin'in belini kavrayıp kendine bastırdı.
Yeonjun "Kaçıyormuymuşum"
Soobin "Evet kaçıyorsun" Yeonjun iyice sinirlendi. Yeonjun Soobin'i duvara yaslayıp boynunu emmeye başladı. Soobin Yeonjun'u yükseltmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...