Bölüm 36

74 6 35
                                    

Hyuka ve Dayeon Tayo'nun bir kaç bölümünü bitirdikten sonra saat'in akşam 22:00 olduğunu gördüler.

Dayeon "Baya geç olmuş ben artık yatayım yarın işe gideceğim de"

Hyuka "Sen harbi bugün neden gitmedin?"

Dayeon "İzin aldım sana bakmak için" 

Hyuka "Ya benim için izinlerini boşuna harcamasaydın"

Dayeon "Yok sorun değil hadi iyi geceler" Dayeon tam gidecekken merak ettiği soruyu dönüp sordu.

Dayeon "Anonim yazdı mı sana hiç daha?" 

Hyuka "Yazdı neden ki?"

Dayeon "Ya ben merak ediyorum anonim kim diye böyle şeyleri çok merak ederim. Bir analiz daha yapayım mı?"

Hyuka "Sen bence stalkci ol"

Dayeon "Öyleyim zaten"

Hyuka "Nasıl ya?"

Dayeon "Boşu boşuna mı analiz yapıyoruz biz. Anonimle ilgili bilgiler alıp onu bulmaya çalışacağım" Hyuka telefonunu çıkardı hemen.

Hyuka "Gel 2.analizi yapalım" Dayeon telefonu alıp Hyuka'nın yanına oturdu. Dayeon mesajları okudu.

Dayeon "Bir şey diyeyim mi? Bu %85 falan yalan söylüyor cinsiyeti ile alakalı" 

Hyuka "Neden yalan söylesin ki?"

Dayeon "Bak şimdi şöyle ki erkek olsa umutlanmazdı ama kız olunca kızlar ister istemez saniyesinde umutlanıyor ve bu kişi sürekli mutsuz olduğunu mesaja vurmak için emoji tarzı şeyler kullanmış bunu da bence sadece bir kız yapar" Hyuka şaşkınlıkla Dayeon'a baktı.

Hyuka "Sen baya iyisin bu işte" Dayeon gülümsedi.

Dayeon "Eee heralde" Dayeon biraz daha mesajlara baktı. 

Dayeon "Beni kıskanmış senden ne alaka ya ben sadece senin hocanım" Hyuka kafa salladı.

Hyuka "Evet ama bilmiyor galiba" 

Dayeon "Bu ne ya siz neden bu kadar az konuşuyorsunuz! sadece bir şey bulabildim çok sinirlendim şuan gidim de biraz dinleneyim ya zaten yarın işim var" Dayeon Hyuka'ya telefonu verdi.

Hyuka "Ne yapayım hemen kaçıyor" Dayeon elini tamam anlamında Hyuka'ya gösterip odasına gitti ve uyudu.

Hyuka "Gerçekten kim bu acaba?"  Hyuka kapı sesi duydu. Jay gelmişti.

Jay "Ben geldim" Jay salona girdi.

Hyuka "Hoşgeldin hyung"

Jay "Hoş buldum Dayeon ve Su-Yeong nerede?"

Hyuka "Dayeon uyudu ama Su-Yeong'u bilmiyorum odasından hiç çıkmadı"

Jay "Tamam ben bir bakayım sonra bende uyuyacağım"

Hyuka "Tamam hyung iyi geceler"

Jay "Sanada" Jay gülümseyip kucağındaki uyuyan Cho ile ilk kardeşlerine bakıp sonra odasına gitti.

Hyuka "Tek kaldım ya canım sıkıldı" Hyuka telefonu alıp mesajlara girdi ve anonimin çevrimiçi olduğunu gördü.

Hyuka "Acaba yazsam mı?" Hyuka biraz düşündü ve umut vermemek için yazmamaya karar verdi fakat anonim ona bir süre sonra yazdı.

Anonim: Selam

Hyuka: Selam

Anonim: Çevrimiçiydin dedim bende yazayım

Hyuka: Canım sıkıldı diye mesajlara girmiştim

Anonim: Eğer uyuyacaksan ben yazmayayım

Hyuka: Yo uyumayacağım

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin