Bölüm 10

166 14 9
                                    

Beomgyu 'Ağğğhhh' diye bir bağırışla uyandı. Gözlerini açtığında Taehyun yanında yoktu, telaşlanıp salona koştu. Salona geldiğin de kimse yoktu ama yerlerde kan izleri vardı. Kanları takip ettiğinde evin giriş kapısının açık olduğunu farketti. Taehyun kaçırılmıştı ve Beomgyu şuan korkudan elleri ayakları titriyordu, başı dönmeye başladı. Zar zor telefonunu bulup Yeonjun'a mesaj attı. Yeonjun mesajı direkt görüp cevap vermişti.

Bir yarım saat sonra Yeonjun ve Soobin Beomgyu'nun evine geldi. Yeonjun herşeyi öğrendikten sonra kardeşini kore'ye çağırdı. Kardeşi en az 24 saate gelirdi. Beomgyu Hyuka'nın gelmesini bekleyemedi. Bir kaç kere evden kaçıp Taehyun'u aramaya çıkmak istedi ama Soobin buna engel oldu. 

Taehyun'un kaçırılmasında 2 saat geçmişti ve Beomgyu artık dayanamıyacağı bir acı hissediyordu. Beomgyu sesi titriyerek konuştu.

"H-Hyung ben T-Taehyunsuz n-na-naaparım?"

"Öyle şeyler düşünme bulucaz Taehyun'u"

"B-Ben on-onsuz yaşa-yaşayamam, nef-ne-nefes al-alamam"

"Beomgyu sakin ol bulucaz Taehyun'u"

"Özür dilerim Taehyun seni koru-koruyamadım. Ço-çok özür di-d-dilerim" 

"Beomgyu bak şimdi en kısa sürede Yeonjun'un kardeşi gelicek ve burdaki bütün güvenlik kameralarını hackleyip izlicek ve Taehyun'u kaçıranları bulucak"

Soobin konuşmasını bitirince Beomgyu'nun telefonuna bildirim geldi. Yeonjun telefonu alıp bildirime baktı. Bilinmeyen bir numaradan video vardı. Şifresini bildiği için açıp videoya baktı ama videoyu açmasıyla kapatması bir oldu. Videoyu açar açmaz Taehyun'un acı çığlığı odada yankılanmıştı ve Yeonjun Beomgyu'nun duymaması için hemen kapatmıştı ama çok geçti Beomgyu duymuştu.

"T-Taehyun"

"Beomgyu sakin ol"

"Videoyu aç."

"Beomgyu yapamam bunu sa-"

"CHOİ YEONJUN!! VİDEOYU AÇ!!!" diye bağırdı Beomgyu. Yeonjun açmak zorunda kaldı çünkü Beomgyu gerçekten sinirlendiğin de kendisine ismiyle bağırırdı.

"T-Tamam" dedi Yeonjun, korkmuştu. 

Videoyu izledikten sonra Beomgyu hemen numarayı aradı. İlk çalışta açıldı.

"ULAN ŞEREFSİZ SEN KİMSİN DE BENİM SEVGİLİMİ KAÇIRIYORSUN!!!" diye haykırdı Beomgyu ama karşıdan ses gelmeyince iyice sinirlendi.

"KONUŞSANA!!!"

"B-Beomgyu?" bu Taehyun'un sesiydi.

"T-Taehyun? İyi misin? İşkence mi yapıyor sana o şerefsiz?"

"Be-Beomgyu ca-canım ç-çok yanı-" Taehyun sözünü bitiremeden biri telefonu elinden çekip aldı.

"Bana bak Beomgyu musun nesin eğer polise gidersen sevgilini öldürürüm sadece almam gereken bir intikam var sizden"

"NE İNTİKAMI LAN NE İNTİKAMI"

"BENİ DÖVMÜŞTÜN YA SIRF BİRİCİK SEVGİLİNİ HATTA O ZAMANLAR SEVGİLİN OLMAYAN BU OROSPU ÇOCUĞUNU" 

"LAN DOĞRU DÜZGÜN KONUŞ SEVGİLİMLE PİÇ HERİF!! HATIRLADIM LAN SENİ BEKLE GELİYORUM ORAYA"

"GEL LAN GEL DE BANA PİÇ DEMENİN CEZASINI ÇEK"

Beomgyu telefonu kapatıp kapıya fırladı. Hemen Taehyun'u kurtardığı ara sokağa gitti. Yeonjun ve Soobin de Beomgyu'nun peşindeydi. Beomgyu ara sokağa girip kaçıran adamın mekanının kapısını açıp girdi. Girer girmez kafasına sert bir şeyle vuruldu ve yere düştü. Yeonjun ve Soobin hemen içeri girip Beomgyu'ya vuran adama saldırdılar. Taehyun bir sandalye de bağlı ağlıyordu. Her yeri kanlar içindeydi. Yeonjun ve Soobin adamı döverken adam birden eline sert birşey alıp Yeonjun'un kafasına vurdu ve bayılttı. Soobin iyice sinirlenip adamı daha hızlı hareketlerle dövmeye başladı. 5 dk aralıksız adama vurdu. Adamın bayılmasına rağmen hayla dövüyordu. Yeonjun gözlerini yavaş yavaş açtı.

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin