Beomgyu sabah kalktığında çok açtı, okulun ilk günü kahvaltıdan başka hiçbir şey yememişti. Bu yüzden erken kalkıp Taehyun'la kendine kahvaltı hazırladı ve Taehyun'u uyandırmaya gitti.
Beomgyu "Taehyun hadi kalk kahvaltı hazırladım bize" Taehyun kımıldandı.
Taehyun "Tamam kalkıyorum" Taehyun yavaş yavaş doğruldu.
Beomgyu "Ben neden böyle direkt uyanamıyorum"
Taehyun "Sen bebek olduğun için uyuman gerekiyor çünkü" Taehyun ayağa kalkıp odadan çıktı, Beomgyu'da peşinden gitti ve masaya oturdular.
Taehyun "Sen kahvalltı yapmayı sevmezdin noldu birden?"
Beomgyu "Dün senin hazırladığın kahvaltı haricinde hiçbir şey yemedim" Taehyun Beomgyu'yu azarlar gibi bakarak konuştu.
Taehyun "Neden hiçbir şey yemedin?!"
Beomgyu "Bilmem senle sevişirken aklıma yemek yemek gelmedi"
Taehyun "Okulda öğlen arasında neden yemedin?!"
Beomgyu "Seni izlerken aklıma gelmedi"
Taehyun "Bir daha sakin"
Beomgyu "Tamam ya yemeklerimi aksatmayacağım" Taehyun bir şey demeden yemek yemeye devam etti, Beomgyu da bir şeyler ağzına atıp hazırlanmaya gitti.
Yarım saat içinde evden çıkıp okula gittiler. Sınıfta Jay, Lalisa ve bir kaç kişi daha vardı.
Beomgyu "Sakin ol gelirse" Taehyun önce Lalisa'ya sonra Beomgyu'ya baktı.
Taehyun "Tamam" Beomgyu ve Taehyun yerlerine oturdu ve Jay'e selam verdiler.
Beomgyu "Günaydın"
Jay "Hiç günaymadı valla"
Taehyun "Noldu?"
Jay "Ben bu Lalisa'yı döverim" Taehyun yine sinirlenmişti.
Taehyun "Yine ne yaptı bu mal?!"
Jay "Susun ve dinleyin" Taehyun ve Beomgyu susup Lalisa'yı dinlediler.
Lalisa "Ya bu B sınıfındaki yeni gelen çocuk var ya adı Jungwon off taş gibi çocuk ya acaba açılsam kabul eder mi?" Lalisa her gün başka birine aşık olan tiplerdendi.
Beomgyu "Bu bana aşık değil miydi?" Taehyun Beomgyu'ya döndü.
Taehyun "Noldu üzüldün mü?!"
Beomgyu "Ya yok ne alaka" Bir süre aralarında bir sessizlik oluştu.
Beomgyu "1 dakika ya Jay sana noluyor? Sen neden sinirlendin ki buna?" Beomgyu ve Taehyun şüpheyle baktı.
Jay "Yani kız şerefsiz olduğu için sinirlendim eğer Jungwon kabul ederse Lalisa onu üzer"
Taehyun "Aynen aynen o yüzden asla sen Jungwon'a aşık değilsin"
Jay "Ya yok ne alaka arkadaşız biz" Hocanın gelmesiyle Jay önüne döndü.
Taehyun "Ya neden iki gün üst üste ilk iki ders matematik oluyor ya"
Mat.Han "Günaydın çocuklar"
Herkes "Günaydın"
Mat.Han "Oturun bakalım" Herkes oturdu. Han önce yoklamayı alıp sonra konuyu anlatmaya başladı. Taehyun dersin ortalarına doğru kağıda bir şeyler yazıp gizlice Lalisa'ya verdi. Lalisa oflayarak kağıdı açıp okudu.
'Kuzenimden uzak dur'
Lalisa önce Taehyun'a bakıp sonra kağıda bir şeyler yazıp geri uzattı. Taehyun alıp kağıdı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...