Beomgyu uyandığında Taehyun yanında yoktu, kalkıp Taehyun'u aradı. Taehyun'u mutfakta buldu.
Beomgyu "Aşkım ne yapıyorsun burada?" Beomgyu'nun sesi uykuluydu.
Taehyun "Çikolata arıyorum ama yok" Taehyun son çekmeceye de bakıp Beomgyu'nun yanına geldi.
Taehyun "Neyse yemem artık yapacak bir şey yok" Beomgyu salona doğru giden Taehyun'un kolundan tutup kendine çevirdi.
Beomgyu "Ben hemen alır gelirim" Beomgyu üstünü değiştirmeye giderken Taehyun arkasından seslendi.
Taehyun "Bebeğim gerek yoktu" Beomgyu duymamazlıktan geldi. Bir süre sonra Beomgyu odadan çıkıp Taehyun'un yanına geldi.
Beomgyu "Ben gidiyorum"
Taehyun "Beomgyu gerçekten gerek yoktu"
Beomgyu "Ya canın çekmiş ben hemen gider gelirim sen burada otur ve beni bekle hadi görüşürüz" Beomgyu evden çıkıp markete yürümeye başladı. Market okula yakın bir yerlerdeydi.
Beomgyu bir süre yürüdükten sonra bir adam gördü. O adam Taehyun'u ara sokağa girdi diye döven adamdı. (hatırlamışsınızdır inşallah ilk bölümden) Beomgyu kafasını yere eğdi tanımaması için ama çok geçti adam çoktan tanımış ve Beomgyu'nun yanından geçerken omuz atmıştı.
"Beni tanımadın galiba" Beomgyu duymamış gibi yapıp yürümeye devam etti ama adam arkasından hızlı hareketlerle Beomgyu'nun omzundan tutup duvara yapıştırmıştı ve Beomgyu'yu duvarla kendi arasına almıştı.
"Sana bir şey söyledim mi bana cevap ver!"
Beomgyu "Bırak beni" Beomgyu kurtulmaya çalışıyordu.
"Bırakmazsam ne yaparsın o piç sevgilinini mi çağırırsın? yoksa bebek davranışlarınla sen mi döversin?" Beomgyu her şeyi kaldırabilirdi ama yakınlarına söylenen sözlere asla.
Beomgyu "BİR SEVGİLİMLE İLGİLİ DOĞRU DÜZGÜN KONUŞ İKİ BİR KEZ DÖVDÜM GEREKİRSE BİR DAHA DÖVERİM SENİ" Beomgyu aslında uykuluydu ve nasıl döveceğini oda bilmiyordu. Çünkü sabahın çok erken saatlerinde kalkmışlardı.
"Ya sen şuan uykudan daha doğru düzgün ayakta duramıyorsun beni mi döveceksin! haha güleyim bari" Beomgyu kaçmaya çalıştı fakat yine başarısız oldu. Adam Beomgyu'nun karnına tekme attı. Beomgyu eğilerek karnını tuttu sonra adam eğilmesini fırsat bilip sırtına dirseğini geçirdi. Beomgyu yere yığıldı, adam aynı şekilde, aynı Taehyun'a yaptığı gibi tekme atmaya başladı Beomgyu'ya.
Beomgyu karşı gelmeye çalıştı fakat başaramadı, çok uykulu ve yorgundu. Adam gittikçe hızlanıyordu ve Beomgyu acıya dayanamamaya başladı. Adam Beomgyu'nun üstüne oturup yüzünü yumruklamaya başladı. Beomgyu hareket edemiyordu, 3-4 yumruktan sonra Beomgyu'nun burnu ve ağızı kanamaya başladı. Adam Beomgyu'nun üstünden kalkıp Beomgyu'nun kafasını tuttuğu gibi duvara çarptı. Beomgyu'nun alnı yarıldı. Beomgyu'nun yüzü kanlar içinde kalmaya başladı. Beomgyu acıya daha fazla dayanamadan yere yığıldı. Adam da Beomgyu'yu bırakıp kaçıp gitti. Beomgyu gözlerini zor açıyordu, zar zor ayağa kalkıp yürümeye başladı. Market değil eve yürüyordu. Bu halde markete gidemezdi. Beomgyu zar zor dayanıyordu. Etrafta kimse yoktu çünkü saat sabahın 9:30'du. Beomgyu şansına evden fazla uzaklaşmamıştı. Evin kapısının önüne gelip anahtarları aradı fakat bulamadı. Başı iyice dönmeye başlamıştı. Beomgyu ellerini kapıya doğru götürdü, fakat sanki o elini götürdükçe kapı uzaklaşıyordu. Beomgyu'nun en sonunda gözleri karardı ve kapıya çok sert bir şekilde düştü. Taehyun kapının sesiyle ürkmüştü. Hemen kalkıp kapıyı açtı. Taehyun Beomgyu'yu yüzü gözü dağılmış bir şekilde görünce korktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...