Beomgyu ve Yeonjun kahvaltı hazırlamaya başlamışlardı. Hyuka da salonda çizgi film (Tayo) izliyordu. Yeonjun kahvaltı hazırlamalarına yardım etmesi için çağırmıştı ama Hyuka yeni uyandığı için sersemliği üzerindeydi, dokunduğu herşeyi yere düşürüyordu. Sersemken çok sakardı. Bu yüzden Beomgyu içeride çizgi film izlemesini söylemişti. Hyuka da kahvaltı hazırlamak istemediği için hemen televizyonu açıp koca ayıcığına sarılarak koltukta yatıyordu. Hyuka Tayo'nun başlangıç şarkısını çok seviyordu. Bu yüzden şarkısı kendisi de sersem sersem söylemeye başladı.
Hyuka "Tayo... Tayo bir sevimli otobüs" Hyuka kendi kendine eğleniyordu. Farkında değildi ama Yeonjun da kapıya yaslanmış Hyuka'yı izliyordu.
Hyuka "Bir hızlı bir yavaş dolaşıyor yollarda" Hyuka abisini farketmemiş hayla şarkıyı söylemeye devam ediyordu. Bir süre daha Hyuka kendi kendine şarkı söylerken abisini farketmiş ve hemen susmuştu.
Hyuka "Hyung ne zamandır oradasın?"
Yeonjun "Ya sen çok tatlısın" Yeonjun koltukta koca ayıcığına sarılarak yan yatmış bir şekilde çizgi film şarkısı söyleyen kardeşini çok tatlı bulmuştu ve içinden gidip yanağını öpmek gelmişti. Yeonjun Hyuka'nın yanağını öptükten sonra baş ucuna oturup Hyuka'nın saçlarını okşamaya başladı. Hyuka abisinin kendisine böyle sevecen yaklaşmasını çok seviyordu.
Hyuka "Hyung seni çok seviyorum" Yeonjun gülümseyip kardeşini iyice sevmeye başladı.
Yeonjun "Bende seni seviyorum çok tatlısın ve ceza çekmen gerekiyor" Hyuka birden şaşkın gözlerle abisine baktı.
Hyuka "N-Ne cezası?"
Yeonjun "Bu kadar tatlı olmamalıydın. Cezan ise hyung'un tarafından gıdıklanmak"
Hyuka "Ya hay-" Yeonjun Hyuka'yı dinlemeden gıdıklamaya başladı. Hyuka deli gibi gülmeye başladı. Yeonjun ve Hyuka eğlenirken Beomgyu onları yemeğe çağırmak için salona girdi.
Beomgyu "Hadi yemek ha- İnanamıyorum sana Yeonjun Hyung!!" Yeonjun durup Beomgyu'ya baktı.
Yeonjun "Neye inanamıyorsun?"
Beomgyu "Bensiz nasıl gıdıklarsın Hyuka'yı" Yeonjun gülüp Beomgyu'ya gel gel yaptı eliyle.
Yeonjun "Gel hayla geç değil beraber gıdıklayalım"
Hyuka "Ya hayır lütfen"
Beomgyu "Artık çok geç ben konsantre oldum bile" Beomgyu hemen Yeonjun'la beraber Hyuka'nın üstüne çıkıp daha fazla gıdıklamaya başladılar.
Bir süre gülüp eğlendikten sonra kahvaltı yapmak için mutfağa gittiler.
Hyuka "Hyung kuzenin ne zaman gelicek?"
Beomgyu "1 gibi gelir"
Hyuka "He tamam daha 1 saat var"
Yeonjun "Sana noluyor?"
Hyuka "Öylesine sordum" Hyuka bir an önce derslere başlamak istiyordu.
Yeonjun "Bundan sonra burada mı kalıcaksın"
Beomgyu "Yok sadece kuzenim buraya gelicek diye geldim buraya. Ha bide almam gereken bir kaç eşya vardı"
Yeonjun "Siz bu arada baya Taehyun'la aynı evde yaşamaya başladınız"
Beomgyu "Zaten öyle"
Hyuka/Yeonjun "Nasıl yani??"
Beomgyu "Taehyun onun evinde beraber yaşamamız için teklifte bulundu. Ben de kabul ettim"
Yeonjun "Lan bize niye demedin?!!"
Beomgyu "Mal mısınız siz? Ne zamandan beri onlarda kalıyorum anlamadınız mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)
Teen FictionBeomgyu, asosyal sıra arkadaşı Taehyun'u birgün dövülürken görür ve yardım etmek için evine götürür. Taehyun'u iyileştirir fakat Taehyun kendi evine gittiğinde Beomgyu kendini boşluğa düşmüş gibi hisseder. İçindeki Shipler; Taegyu Yeonbin Taekook Y...