Bölüm 30

72 6 7
                                    

Beomgyu gözlerini açtığında Taehyun yanında uyuyordu. Beomgyu Taehyun'un üstüne çıktı ve Taehyun'u dürttü.

Beomgyu "Babacık" Taehyun uyanmadı.

Beomgyu "Baaabacıık" Taehyun yine uyanmadı. Beomgyu Taehyun'un dudağından öptü.

Beomgyu "Babacık" Taehyun yine uyanmadı. Beomgyu ağlamaya başladı. Taehyun 5-6 saniye sonra gözlerini açtı. 

Taehyun "Bebeğim ne oldu?" Beomgyu ağlamayı kesip dolu gözlerle Taehyun'a baktı.

Beomgyu "İki saattir babacık diye sesleniyorum niye uyanmıyorsun?" Taehyun bir süre bekledikten sonra konuştu.

Taehyun "Beomgyu lütfen sırf uyanmadım diye ağladığını söyleme"

Beomgyu "Bu yüzden ağladım"

Taehyun "Beomgyu sen bebek misin?"

Beomgyu "Değil miyim?"

Taehyun "Beomgyu lise sonsun"

Beomgyu "Yaa öyle bir konuştun ki sanki böyle bebek davranışlarım olduğu için terk edip gidecekmişsin gibi" Taehyun Beomgyu'yu üstünden kalkmasını sağlayıp kapıdan çıktı. Beomgyu tek kaldı.

Beomgyu "Nasıl yani gerçekten terk mi etti beni?" Beomgyu yine ağlamaya başladı. Beomgyu ağlayınca kapı hızlıca açıldı.

Taehyun "Bebeğim şaka yaptım ağlama" 

Beomgyu "Ben-ni ter-terk ett-tin" Beomgyu iyice ağlamaya başladı. 

Taehyun "Aşkım yok öy-" Jungwon'un odaya dalmasıyla Taehyun'un konuşması yarıda kaldı.

Jungwon "NE OLDU?!"

Taehyun "Ya yok bir şey şaka yapayım dedim üzülüp ağladı" Taehyun üzülmüştü.

Jungwon "Beomgyu hyung ne oldu?" Jungwon Beomgyu'nun yanına gitti.

Beomgyu "Bu kuz-zeni-nin be-beni terk ett-ti" Beomgyu Jungwon'un omzuna yattı.

Jungwon "Şerefsiz" 

Taehyun "Ya yok öyle bir şey" 

Beomgyu "Ben yal-lan mı söyl-lüy-yorum ya-yani" Jungwon sinirlenip Taehyun'a sesini yükseltti.

Jungwon "SEN HYUNG'UMA YALANCI MI DİYORSUN?!" 

Taehyun "Ya hayır" Beomgyu daha da ağlamaya başladı.

Beomgyu "Jungw-won"

Jungwon "Efendim hyung?"

Beomgyu "Göt-tür ben-ni bu evd-den" Jungwon hemen ayağa kalktı.

Jungwon "Sen nasıl istersen hyung" Jungwon Beomgyu'yu alıp kapıya doğru yürüdü. Taehyun arkalarından seslendi.

Taehyun "Beomgyu!" Beomgyu'lar cevap vermedi. Taehyun daha da sesini yükseltti.

Taehyun "BEOMG-" Taehyun sözünü tamamlayamadan başının anlık dönmesiyle yere düştü. Beomgyu ve Jungwon patırtı duyunca geri odaya girdiler ve Taehyun'u yerde görünce hemen yanına gittiler.

Beomgyu "Aşkım" Beomgyu Taehyun'u hemen yerden kaldırıp omzuna yatırdı yerde.

Taehyun "beomgyu gitme lütfen" 

Beomgyu "Aşkım biz şaka yaptık sadece" Taehyun Beomgyu'ya sarıldı ve ayağa kalktı.

Beomgyu "Aşkım" 

Taehyun "Ya neden böyle bir şey yaptınız?"

Beomgyu "Şaka olsun diye" 

Taehyun "Jungwon odadan çık" 

Jungwon "Ama Taeh-"

Taehyun "Jungwon!! Sabrımı zorlama!!" Jungwon odadan çıktı.

Beomgyu "Kızdın mı?" Beomgyu üzülmüştü.

Taehyun "Kızdım tabii ki"

Beomgyu "Aşkım özür dilerim"

Taehyun "Affetmiyorum" Beomgyu bir süre yalvardıktan sonra aklına gelen son şeyi söyledi.

Beomgyu "İstediğin bir şeyi yaparım" Taehyun hemen Beomgyu'ya döndü.

Taehyun "Tamam"

Beomgyu "Ne istiyorsun?"

Taehyun "Daha sonra vereceğim cezanı"

Beomgyu "Peki" Beomgyu ve Taehyun Jungwon'un yanına salona gittiler.

Jungwon "Taehyun ben öz-"

Taehyun "Tamam affettim sus" 

Beomgyu "Aşkım nereye?"

Taehyun "Kahvaltı hazırlayacağım" 

Beomgyu "Yardım ede-"

Taehyun "Hayır" Taehyun mutfağa girdi. Beomgyu ve Jungwon kalmıştı.

Jungwon "Trip atıyor" 

Beomgyu "Farkındayım"

~~~~~

Arkadaşlar bu yazdığım bölümde Salı günündeler. Salı günü sadece bu olayı yazdım ilerde lazım olucak.

Öbür bölüm büyük ihtimalle bir kaç gün atlayacağım zaten eğer atlarsam belirtirim



TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin