Bölüm 23

85 10 12
                                    

Beomgyu uyandığında Taehyun yatağın ucunda oturmuş titriyordu. Beomgyu endişeyle kalkıp Taehyun'un yanına attı kendini.

Beomgyu "Taehyun iyi misin?" Beomgyu Taehyun'un titreyen elini tutup konuştu.

Beomgyu "Niye titriyorsun Taehyun?" Taehyun koşarak banyoya koştu. Beomgyu da peşinden koştu. Beomgyu banyoya girdiğinde Taehyun midesini tutarak kusuyordu. Beomgyu korkudan napıcağını düşünemedi, beyni durmuş gibiydi.

Beomgyu "Taehyun?" Beomgyu korkulu gözlerle Taehyun'a baktı. Taehyun yüzünü yıkayıp kendine geldikten sonra sessiz bir şekilde ama Beomgyu'nun rahatlıkla duyabileceği ses tonuyla konuştu.

Taehyun "İyiyim geçti" Taehyun Beomgyu'nun yanına gidip sarıldı. Beomgyu hayla korkuyordu.

Beomgyu "Taehyun doktora gidelim" Taehyun Beomgyu'ya iyice sokularak konuştu.

Taehyun "Gerek yok. İyiyim ben" Beomgyu ikna olmamıştı.

Beomgyu "Ama Taeh-" Taehyun Beomgyu'nun sözünü kesip konuştu.

Taehyun "Bir daha olursa söz gidicem"

Beomgyu "Söz dedin bak"

Taehyun "Tamam söz"

Beomgyu "Tamam" Beomgyu zorla da olsa ikna olmuştu ve beraber salona gittiler.

Jimin "Günaydın çocuklar"

Beomgyu "Günaydın Jimin hyung" Taehyun konuşmamıştı.

Jimin "Taehyun sanada günaydın" Taehyun abisine bakmadan kısık sesle konuştu ama sesi net bir şekilde duyuluyordu.

Taehyun "Günaydın hyung"

Jimin "Saol da iyi misin?"

Beomgyu "Jimin hyung aslın-" Taehyun Beomgyu'nun her şeyi anlatacağını anladığında sözünü kesip kendi konuştu, ses tonunu hiç değiştirmeden.

Taehyun "İyiyim ama açım" Taehyun yalan söylemişti. Sadece konu kapansın diye açım demişti.

Jimin "Tamam ben size bir şeyler hazırlıyım sizde oturun"

Beomgyu "Saol hyung" Jimin bir şeylerden şüphelenmişti ama şuanlık susmayı tercih etti. Eğer anlatmak isterlerse anlatırlar diye geçirdi içinden. Bu yüzden bir şey demeden mutfağa gidip bir şeyler hazırlamaya başladı.

Beomgyu Taehyun'u koltuğa oturttuktan sonra kendi de Taehyun'un yanına oturdu. Beomgyu Taehyun'a dönüp konuştu.

Beomgyu "Taehyun gerçekten iyi misin?" Taehyun yerdeki bakışlarını bir kaç saniyeliğine Beomgyu'ya kaldırıp sonra tekrar yere sabitleyerek konuştu. Hayla sesi kısık çıkıyordu.

Taehyun "İyiyim" Beomgyu emin olamıyordu. Sürekli aklına Taehyun'un titrediği ve kustuğu anlar geliyordu. Beomgyu aklına gelen şeyler gözlerinin dolmasını sağladı. Hyuka Beomgyu'yu gözleri dolu, Taehyun'un bakışları yere sabitlenmiş bir şekilde görünce kavga ettiler sandı ve endişeyle yanlarına yürürken konuştu.

Hyuka "Beomgyu hyung neden gözlerin doldu? Kavga mı ettiniz?" Taehyun Hyuka'nın demesiyle fark edip Beomgyu'nun dolu gözlerine baktı sonra elleriyle yavaşça Beomgyu'nun  ellerini kavradı ve Hyuka'ya dönüp kısık sesle konuştu.

Taehyun "Hayır kavga etmedik" Hyuka içten içe biraz rahatladı ama aklındaki tek soru 'Beomgyu hyung'un neden gözleri dolu?' sorusuydu.

Hyuka "Neden gözleri dolu Beomgyu hyung'un?" Beomgyu hemen açıkladı.

Beomgyu "Parmağım gözüme girdi yanlışlıkla" Beomgyu gözlerini ovalarken yanlışla gözünü açtığı için sürekli parmağı gözüne girerdi. Bu yüzden Hyuka garipsemedi.

TAEGYU+YEONBİN=LOVESONG (Txt/Bts/Enhypen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin