Y/N : Bütün merhabalar size genç kurtlar!
Yine ben, yine bir sterek - hemi de fantastik olanından - kurgusu, yine bir başlangıç... Bu hikâyeyle biraz kendi ayağıma sıkıyor gibiyim çünkü okumaya başlayınca göreceğiniz üzere bölümler baya uzun. (İnanın bana neye güvenerek böyle bir şey yaptığımı ben de bilmiyorum.) Bu kurguyu beş farklı defterde ve beş farklı zamanda (tamamen balık hafızalı olduğum için) tekrar tekrar taslak olarak hazırlamışım. Her taslakta hikâye başka bir noktaya gitmiş, farklı bir saçmalığa dönüşmüş. Kurguyu adam edene kadar akla karayı seçtim. (Tabi bu demek değildir ki her şey güllük gülistanlık gidecek. Beni tanıyanlar bilir ki kurgu her an her yerinden kopabilir.) Sözü fazla uzatmayacağım. Şimdilik hikâyenin varlığını kanıtlamak için bir bölümcüğü (!) buraya bırakıyorum. Ama daha önce dediğim gibi, bölümler belli bir sayıda birikmeden yeni bölüm gelmeyecek.
Sizlerden ricam okurken imkanınız varsa fikirlerinizi yorum/mesaj olarak belirtmeniz. Sevdiğiniz ve sevmediğiniz noktaları bilirsem bölümler üzerinde oynama yapabilirim. Ya da sadece okuyup eğlenirim, niye çünkü manyağım hıağağa. Ehem. Her neyse, sizi bölümle başbaşa bırakıyorum.
Sağlıcakla kalın. 🖤
.
.
.
.- WHEN THE HANDS YOU HOLD ARE WEAPONS -
[Chapter 1]
- Yazarın bakış açısı -
Uçak sarsılarak indiğinde, Stiles Stilinski oturduğu koltukta yana savruldu ama kemeri onu koltuğunda tutmak için yeterliydi. Derin bir soluk aldı. İçinde bulunduğu askeri uçak, kendisiyle birlikte diğer altı genci Beacon Hills topraklarına indirdi.
Jackson belki de bir milyonuncu defa - Stiles yirmiden sonra saymayı bırakmıştı - öfkeyle iç çekti. "Bütün bunlar senin yüzünden oluyor Stilinski."
Stiles gözlerini devirdi. "Hayır," diye karşılık verdi. "Bütün bunlar, eğitim sırasında bana saldırdığın için oluyor."
"Her zamanki gibi dayağını yiyip kenara çekilseydin-" Jackson dişlerinin arasından çıkışırken yanında oturan Lydia ona dirseğini geçirdi.
"Kapa çeneni Jackson."
"Lydia-"
"Kapa. Çeneni." Lydia, yüzündeki yapmacık gülümsemeyle genci tekrar uyardı ve kemerini çözüp koltuktan kalktı. Saçlarını savurarak bagaj kısmına ilerlerken Stiles eliyle ağzını örterek güldü.
Jackson onun üstüne atlamak için hâmle yaptıysa da hâlâ bağlı olan kemeri buna müsade etmedi. Stiles kahkahasını tutmayı bırakıp kemerini çözdü ve diğerleriyle birlikte bagaj kısmına ilerlerken kemerini çözmekle ilgili sorun yaşayan Jackson'ı görmezden geldi. Oğlan arkasından çeşitli küfürler sıralarken güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
when the hands you hold are weapons | sterek [b×b]
FanfictionTAMAMLANDI [teen wolf/sterek fanfiction] söz konusu sensen senin yerine de kurşun yerim başlangıç 14/03/22 bitiş 06/09/2022