Chapter 2

1.1K 126 67
                                    

Y/N : HELLOOO!

Niye böyle bir giriş yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok, hayatımdan hâlâ nefret ediyorum. Bölümü yayınlarken yüzümde mimik de oynamıyor ama enerjik bir giriş yapalım ki siz küçük kurtlar hikâyenin ruhundan kopmayın <3.

Bölümle ilgili hoşunuza giden/gitmeyen, sizi rahatsız eden şeyler hakkında yorum yapmayı unutmayın. Bölüm sonuna bir Q&A satırı bırakacağım, fikirlerinizi/sorularınızı oraya yazabilirsiniz ^3^

İyi okumalar! 🖤

.
.
.
.

- WHEN THE HANDS YOU HOLD ARE WEAPONS -

[Chapter 2]




- Stiles'ın bakış açısından -









Önümdeki yanık omlete bakarak iç çektim ve çatalımı masaya bıraktım. Karşımda oturan Scott, Allison'la konuşmakla meşguldü. Pekâlâ, konuşmaya çalışmakla meşguldü demek daha doğru sanırım. Zavallı arkadaşım ne zaman Argent'la konuşmaya çalışsa saçmalamaya başlıyordu.

"Günaydın," diyen Isaac gelip yanıma çöktüğünde gülümsemeye çalıştım.

"Günaydın."

Dokunmadığım omleti işaret etti. "Kahvaltılar böyledir. Tony bu konuda pek becerikli sayılmaz."

"Tony," diye başladı Jackson, masanın diğer ucundan çatalını sallayarak. "Hiçbir konuda becerikli sayılmaz. Akşam yemeği de bir felaketti. Daha beteri olamaz diyordum ki kahvaltı olması gereken bu şeyle karşılaştım."

Allison reçelli ekmeğinden bir ısırık alırken gözlerini devirdi. "Kraliyet kahvaltınızı size sunamamaktan büyük üzüntü duyuyoruz."

"Benim için birkaç geyik avlamaya ne dersin Argent?" Jackson sırıttı.

Yerinden kalkmaya yeltenen Allison'ı kolundan yakalayıp yerine oturttum. Jackson'a uyarıcı bir bakış attım. "İkiniz de rahat durun, buraya sorun çıkarmaya gelmedik."

"İnan bana, bizimkilerin çıkardığı sorunların yanında sizin ekip melek sayılır." Isaac ağzına attığı omleti çiğnerken - onu nasıl yediğini hâlâ anlayamıyordum - hafifçe gülümseyerek söyledi. Bizimle oturmak istemediği için yan masada kahvaltı yapan Erica'yı işaret etti. "Böyle göründüğüne aldanma. Derek'in sinirlerini en çok bozanlarımızdan biri Erica'dır."

"Seni duyabiliyorum Lahey," diye çıkıştı Erica, dişlerinin arasından. Isaac omuzlarını silkip sırıtmaya devam etti.

Derek tepsisiyle birlikte bizi kısaca selâmladıktan sonra arkasından gelen Boyd'la birlikte Erica'nın masasına oturmayı tercih etti. Bakışlarımı önüme çevirdim. Anlaşılan misafirperverlikleri ilk güne özgüydü.

"Bugün ne yapıyoruz?" Danny'nin meraklı sesini duyunca başımı kaldırdım.

Düşünerek bir müddet etrafı izledim. "Görev çizelgesine göre," diye başladım ezberimden. "Öncelikle Merkez Karargâhtan getirdiğimiz medikal malzemeleri kliniğe teslim edeceğiz. Şehir merkezindeki arşive gidip birkaç belgeye bakmam gerekiyor, siz de bu süre zarfında Şerif Departmanına gidip son bir yılın insan kaynaklı suçlarının dökümünü isteyeceksiniz. İçinizden biri de, ki küçük göründüğün için bu sen oluyorsun Liam, Beacon Hills lisesine gidip müdürden öğrenci listesini alacak."

when the hands you hold are weapons | sterek [b×b]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin