"Kalk ekmek al gel gerizekalı!"
"BAK HİÇ DUYUYOR MU!"
"Kime diyorum ben ulan,geliyorum bekle eğer kalkmadıysan kafana su tabancasıyla su sıkıcam!"
Abimin bağırışlarını duymamazlıktan gelerek kafamı diğer tarafa çevirdim ve gözlerimi kapattım. Daha sonra abim odaya baskın yapar gibi daldı ve küçüklükten beri korkum olan şeyi yaptı su tabancasında ki suyu kulağımın üzerine sıktı. Sağır olma korkusuyla hemen yataktan fırladım ve kafamı yana eğip kulağımda ki suyu boşalttım. Kafamı sinirli bir şekilde abime çevirdim ve yüzünde ki aptal sırıtışa daha fazla sinir oldum. Yastığımı alıp suratına fırlattım ve su tabancasını bana yöneltti tekrar ıslatmaya başlayınca her yerim su içinde bağırdım.
"ULAN BİR RAHAT YOK ŞU EVDE,UYUMAKTA YASAK OLDU ANASI-"abimin suratıma suyu sıkmasıyla lafım yarım kaldı.
"ABİ BAK DU-"
"YA OFF BIKTIM SEND-"
"ANNNEEE OĞLUNU AL BAŞIM-"
"YETEEEEER-" Abimin suyu durdurmasıyla ellerimi teslim olur gibi kaldırdım.
"Kalkıp ekmek almaya gidiyor musun yoksa devam edeyim mi?"
"Tamam be gidicem tamam,defol odamdan."
"Aferin böyle yola gel,ben akşama kadar yokum annem sana emanet birşeye ihtiyacınız olursa ara."
"Yallah."diyerek abimi odamdan kovdum ve yataktan kalkıp dolabı açtım içinden siyah bol pantolonumu,beyaz gömleğimi ve gri sweet'imi çıkararak üzerime geçirdim. Kulaklıklarımı da boynuma geçirerek odamdan çıktım.
Oturma odasına giderek annemi gördüm ve "Günaydınnn annelerin gülü gülü!" diyerek sarıldım o da bana gülerek sarıldı. "Günaydın keratam koş ekmekleri al gel acıktık valla."
"Sen istersin de ben gitmem mi,alıp gelirim ben hemen." annem ayağa kalkamıyordu,bacağında bir sorun olduğu için nadiren kalkardı o yüzden her işi kendimiz halletmeye çalışırdık. Maddi durumumuz iyiydi yani idare ediyorduk. "Hadi kaçtım ben." dedim ve anneme öpücük verip evin kapısına ilerledim,kapıyı açtım ve ayakkabı dolabından gri converse'lerimi çıkarıp giydim. Kapıyı ardımdan örttüm ve apartman merdivenlerinden sekerek indim. Abim ben giyinirken çıkmıştı sanırım,nerde diye merak etmiyordum çünkü biliyordum ki yine parkta o keko arkadaşlarıyla kız avındaydı. Bende fırına o parkın önünden gidicektim aslında oradan gitmek istemezdim çünkü abim herkesin önünde saçımı karıştırıyordu ve bunu sevmiyordum.
Apartmandan çıktığımda eve yakın olan fırına ilerledim giderken kulaklığımı takıp Serdar Ortaç - Poşet açtım. Yolda giderken dinlemeyi sevdiğim en iyi şarkı buydu. (~ ̄³ ̄)~
Parkın oraya yaklaştığımda 25-30 kişi kamelya'ya yayılmış müzik dinleyip çekirdek-kola yapıyorlardı. SABAHIN KÖRÜ BE NE ÇEKİRDEK KOLASI ALLAHIN KEKOLARI. Tabi onların arasında çok sevgili salak abim de vardı. Onlara gözükmeden gitmek istiyordum lakin içlerinden Kamil Abi "Lan Alllppp selam sabah yok nereye oğlum!" diye bağırdı hemen dönüp salak bir gülümsemeyle yanlarına yürüdüm hepsinin gözü bana dönmüştü. Şimdi sıçmıştım.
"Müzik dinliyordum abi,farketmemişim."diyerek kulaklığı kulağımdan çıkartıp boynuma taktım.
"Hee taam."
"Fırına mı gidiyorsun Alp?" dedi abim.
"Evet,sabahın köründe 'Kalk fırına gideceksin.' diye tepindiğin için." cümlemle herkesten bir kahkaha koptu ve abim de sırıtarak saçımı yine karıştırdı,Pislik.
"Of ya yine saçımı karıştırdı gidiyorum ben."diyerek hızlıca arkamı döndüm ve kafam sertçe birşeye çarptı. Kafamı kaldırdığımda Doğan Abi'yi burnumun dibinde görmemle geri çekildim. "Pardon abi,görmemişim." diyerek kendimi savundum çünkü herkesin korktuğu Mahalle Abisi Doğan'ın göğsüne kafa atmıştım resmen.Şimdi beni yere yatırıp 'ULAN SEN KİMSİN BENİM GÖĞSÜME KAFA ATARSIN!' demesini beklerken "Sorun yok,gidebilirsin."dedi ve kamelyaya ilerleyip baş köşeye oturdu.
Abime dönüp "abi ben gidiyorum." dedim ve abim gülümseyerek "Tamam kerata hadi git sonra eve geç."
"tamam,görüşürüz."dedim sırıtarak ve arkamı dönüp fırına ilerledim bu sırada kulaklığımı tekrar taktım ve bu sefer de Aleyna Tilki - Sen Olsan Bari dinledim. Ne yapayım sarıyordu.
_________________________________________
ilk hikayem ulan korkuyorm. ಥ‿ಥaslında bu biraz tanıtım bölümü gibi birşey oldu neyse 1 deyip geçiyorum ehehe.
Baş Karakterler: Alp ve Doğan karıştırmayın ayol.
Sanırım şu günler atarım diye belirleyemicem çünkü çok dengesizim her an bir yere gidebilirim ve bölüm atamayabilirim o yüzden siz bildirimleri açın.
YORUM YAPMAYI UNUTMAYİN ULAN MWCK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keko [bxb]
Teen FictionKaranlıkta hiçbir yeri göremiyordum ve ilerlerken ayağım yerde ki bir ipe takıldı. Tam düşücekken belimden güçlü kollarla tutuldum ve arkamda ki bedene bastırıldım. Arkamda ki kim ise göğsünü sırtımda hissediyordum. "Yavaş ol küçük,bir yerini incitm...