medya : Alp
"dıt..dıt..dıt..dıt.." Durmadan çalan alarmın sesiyle sinirlendim ve elim hızlıca telefonun kapatma düğmesine gitti. Sırtımı kütleterek yatakta oturur pozisyona geldim ve telefonu elime alıp gelen bildirimlere baktım.
habeş maymunu kişisinden +9 mesaj.
salak abim kişisinden 3 mesaj.
Mesajlara bakmadan telefonu kapattım ve masanın üzerine bıraktım. Ayağa kalkıp boy aynamdan kendime baktım,bakmaz olaydım. Tipim kaymış anasını satıyım. Daha fazla kendime salak salak bakmadan odamın kapısına ilerledim kapıyı açtım ve banyoya ilerleyip işimi hallettikten sonra yüzümü yıkayıp odama geri döndüm. Pijamayla evde dolaşmak istemiyordum çünkü her an biri gelebiliyordu. Örneğin annemin kankaları ve abimin keko arkadaşları.
Dershaneye öğleden sonra gidecektim ve o saate kadar evde durabilirdim. Daha 3 saatim vardı. Dolabımdan evde giydiğim gri eşofman takımını çıkarttım ve hızlıca giydim. Odamdan çıkıp mutfağa ilerledim ve girer girmez mükemmel kaşarlı tost kokusu geldi ve hemen masaya atladım. Abim sanırım evde değildi gözüme gözükmemişti veya üzerime atlayarak uyandırmamıştı. Abim demişken telefonumu odada unutup mesajına bakmadığımı farketmiştim. Amaan neyse diyerek parlayan gözlerimi büyük bir mutlulukla tosta çevirdim.Elime yavaşça alıp kocaman ısırdım. Tabiki yarısı ağzımdaydı ve yanaklarım şişmiş nefes alamamıştım.
"Oğlum yavaş,tostunu alan yok."
"Onno yomok yorkon konostormo bono" Annem gülerek başını salladı bende gülerek tosta odaklandım. 2 dakika bile olmadan tostu mideme indirdiğimde anneme öpücük vererek masadan kalktım ve odama gittim bu 3 saatte ne yapacağımı düşündüm ve aklıma telefonum geldi. Elimi masada duran telefonuma uzattım ve şifremi girerek boş boş ekrana baktım daha sonra telefonumun titremesiyle birinin aradığını idrak ettim ve hızlıca açtım. Arayan abimdi.
"Alo?"
"Aloymuş nerdesin ulan sen mesajlarıma bakmıyorsun." dedi sertçe.
"Uyuyordum ulan uyuyordum uyumak kadar normal bir eylem yok ne var? ne istiyorsun yine?"
"Dershaneye ne zaman gideceksin?"
"Yuh bunu da bil öğleden sonra."
"Abiye yuh denmez,oraya gelir kulaklarından tavana asarım ha."
"Annemin laflarını bana söyleme abi,sökmez." dedim kötü kedi gülümsememle. (😼)
"Bak lafı dolandırdın söyleyeceğim şey kaçtı."
"Tamam kapatıyorum aklına gelince söylersin."
"DUR LAN GELDİ AKLIMA DUR." dedi hızlıca.
"Heh söyle neymiş."
"Sen bir salaksın."
Gözlerim dediği şeyle kocaman açıldı ve yaratıcı küfürlerimi içimden saldım.
"BU MUYDU ULAN KAPAT AĞZINA AYAKKABI FIRLATICAM!" Abimin sinsi gülüşünü duymamla yüzüne kapattım ve telefonu şarja takıp yatağa uzandım biraz daha uyuyabilirdim.
Dershaneye yarım saat kala.
Dershanenin aklıma gelmesiyle hızlıca yataktan kalktım,dolabımı açtım ve elime ilk gelen şeyleri giydim.
Masanın üzerinde ki eklem yüzüklerimi işaret parmağıma,baş parmağıma ve serçe parmağıma geçirdikten sonra çantamı omzuma atarak mutfağa yöneldim annem mutfakta komşularımız Ayten Teyze ve Sevim Teyze ile dedikodu yapıyordu. Annemin beni kapıda görmesiyle gülümsedim. "Annem ben dershaneye gidiyorum. Birşey olursa ara."
"Tamam oğlum. Allah zihin açıklığı versin." Ona ve kankalarına el sallayarak kapıya yöneldim. Kapıyı açmamla Doğan Abi'yi kapıda görmemle afalladım.
"Doğan Abi?"
"Merhaba Alp annem buradaymış sanırım bir bakmaya gelmiştim." Anladım dercesine başımı salladım ve "Evet mutfaktalar Ayten Teyze'de var dedikodu yapıyorlar." dedim gülümseyerek o da bana gülümsedi. Ne güzel gülüyorsun kurban olduğum. Aklıma izlediğim video da ki abla gelince sırıtmadan edemedim.
"Tamam o zaman." dedi ve geri çekildi."Bir yere mi gidiyorsun?" ona baktım ve "Evet,dershaneye yetişmem lazım aptal gibi uyuyakalmışım." ayakkabılarımı ayağıma geçirip ona baktım.
"Anladım,istersen ben bırakayım."
"Yok olmaz işin vardır senin"
"Yok bende zaten parka geçecektim bizim çocukların yanına." Israr etmeme rağmen beni götüreceğini söyledi ve itiraz edemeden kendimi güzel siyah arabanın yanında buldum. Anahtarını çıkarıp kilidi açınca arka koltuğa oturacaktım ki bir anda kolumdan tutup ön koltuğa çekti. Kapıyı açıp oturdum ve onun da binmesini bekledim. O da binince kemerini taktı,ben kemer takmayı sevmezdim ta ki üzerime eğilip kemerimi takana kadar. Kemeri taktıktan sonra gözleri gözlerimle buluştu,gözlerimi kocaman açmıştım heyecandan. Yüzümü inceledi ve gözleri dudaklarıma kaydı,yutkunarak kendini geri çekti ve bende birşey söylemeden yola odaklandım. 10 dakikalık bir yolculuktan sonra 'teşekkür ederim.' diyip inecekken bileğimden yavaşça tuttu. Ani hareketle yüzüm yüzüne çok yakınlaşmıştı. "Çıkarken ara ben alayım."dedi
"Ben otobüsle gelirim Doğan abi, teşekkürler."
"Çıkarken ara dedim." Daha fazla ısrar etmeden tamam deyip arabadan indim. Ondan korkuyordum çünkü mahallenin abisiydi maazallah dayak falan yeriz.
Gitmesini bekledim ama o da benim içeri girmemi bekliyordu sanırım el sallayarak git işareti yaptığımda gülümsedi ve arabasını dershanenin çıkışına sürdü. Arkasından bakakaldım çünkü neden bana bu kadar iyi davrandığını kestiremiyordum. Herkese karşı kaşları çatık olan bu adam neden bana öyle değilde yumuşak bakıyordu. Bu hisleri anlayamıyordum. Daha fazla oyalanmadan içeri geçtim.
_________________________________________
Merhaba 30 kişi 🐇Bölüm nasıldı?
Cevap verinde göt gibi kalmim 😔
Yorum yapıp oylarsanız çok sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keko [bxb]
Novela JuvenilKaranlıkta hiçbir yeri göremiyordum ve ilerlerken ayağım yerde ki bir ipe takıldı. Tam düşücekken belimden güçlü kollarla tutuldum ve arkamda ki bedene bastırıldım. Arkamda ki kim ise göğsünü sırtımda hissediyordum. "Yavaş ol küçük,bir yerini incitm...