ARA.

8.1K 290 17
                                    

Merhabalar güzel okuyucularım.

Aslında bu hikayeyi daha önceden yazmıştım (sadece 1 bölümünü ehehe) kendimce bir karar verip yaz tatiline girince bölümleri atmayı planlamıştım. Lâkin o kadar hevesliydim ki dayanamadım ve 11 Mart 2022 tarihinde ilk bölümümü sizlerle paylaştım. Ciddi anlamda kitabın bu kadar yükseleceğini,bu kadar oy alacağını falan hiç düşünmeden gönderdim o bölümü. İçimde küçük bir umut kırıntısı vardı aslında ama kendime güvenmeden başlattım hikayeyi. İlk anneme söyledim. Anne hikaye yazıyorum dedim ama tabii ki bxb olduğunu söylemedim wieoiwosnwk. O zaman evde babaannemgil falan oturmaya gelmişlerdi. Annem babaanneme kasıla kasıla bizim ki hikaye yazıyor kendini geliştiricekmiş dedi. Oradan halam atlamasın mı, bakayım bir hikayene dedi. Ben terler içinde kaldım ve yalan söyledim,sorry hala..

Bölümler daha hazır değil dedim. Neyse hayat hikayemi anlattım aq.

Hikayeye çok az bilgi ile başladım. Bxb kitapları okuyarak daha da kendimi geliştirdim ve yazım yanlışlarımı düzeltmeye çalışarak buraya kadar getirdim.

Gözleri yaşlı bir anne gibiyim şuan. 3k'ya sevinen biriydim ben şimdi ise sayenizde 89,6k okunmadayız. Bana bu mutluluğu yaşattığınız için hepinize çok teşekkür ederim. 'Keko' benim hayatımın bir köşesinde gurur kaynağım olarak kalıcak.

Biliyorum,özleyeceksiniz biraz kitabı. Doğan'ın,Alp'e aşkla bakıp etrafa saçtığı mahalle abisi tavırlarını. Alp'in saftirik oluşunu -Doğan'ın aşkını anlayamadığı zamanlara ithafen- Berkay'ın açık sözlü ve özgüvenli oluşunu,Ali'nin Alp'e olan sevgisi anlatılmaz. Ha birde Yılmaz yılanı var. Yazdığım karakterden nefret edebilir miyim acaba? Teşekkürler.

Bölümleri hazırlayıp tekrar sizlerle buluşacağım. Keko'yu 40-50 bölüm kadar yapmak istiyorum. Eee ilklerden vazgeçemiyoruz,olsun o kadar.

Yeni bölümlerde,Alp'in ve Ali'nin babasının ölümü,-SPOİ- Yılmaz'ın Almanya'dan gelecek olan ablasını göreceğiz.

Sizleri seviyorum,yeni bölümlere kadar kendinize iyi bakın. Adios!!

- 96diess
03.07.2022

Keko [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin