Selam
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar
Düzenledi.
Önümdeki dağ manzarasıyla iç çektim.
2.5 yıldır gizli görevdeydim. Sızdığım kamp en büyük kamptı.
Çünkü Zahir denen it vardı başlarında, az önce köy baskınından gelmiştik. Şerefsiz, bir kız almıştı yanına köyden ve anladığım kadarıyla kıza tecavüz edecekti.
Sonra da kafasına sıkardı.
Öncekilerine izin vermediğim gibi buna da izin veremezdim.
Ben bunun için asker olmuştum. Masumları korumak için
Arkamdan yaklaşan adım sesiyle kafamı çevirdim.
Zahirin itlerinden biriydi, kafasıyla ileriyi gösterdi. Ellerimi birbirine çırpıp ayaklandım.
Bugün ceza alacaktım.Neden mi?
Masa diye bir kural vardı. 7 kişiden oluşuyordu ve bu yedi kişiden biride bendim. Dokunulmazlığımız vardı. Zahir hariç birbirimize dokunamazdık. Ben bu kuralı çiğnemiştim. Çiyan asker olduğumu öğrenmişti. Gece odamın kapısında telefonla konuşurken fark etmişti. Bende beni taciz etti bahanesiyle boğazını kesmiştim. Yanımdaki iti ceza için çağırttığını anlamıştım.
Çadırdan içeri girdiğimde Zahir dahil tüm yandaşları toplanmıştı. Rahat bir şekilde Zahirin sağına oturdum.
Benden asla haz etmeyen Sezai konuşmaya başladı.Göt herif
"Yaptığını biliyorsun ceza alacaksın" cevap vermedim. Alışkındı.
Zahire döndüm. Bana bakıyordu zaten konuşmaya başladı.
"Cezan belli askerleri tuttuğumuz mahzende 2 gün aç ve susuz bırakılacaksın" başka bir şey söylemeden kapıdaki şerefsizlere işaret verdi.
Zahire son kez bakıp çadırdan çıktım. Arkamdaki şerefsizler beni takip ederken askerlerin tutulduğu yere girdim.
Kapı sesiyle bana doğru dönen dört asker vardı. Duraksadım onların buraya getirildiğinden haberim yoktu.
Dikkatli bir şekilde beni izliyorlardı.
Kızı da buraya getirmişlerdi. Ellerini ve ayaklarını bağlamışlardı.
Köşeye geçip başımı dizlerime yasladım. Üzerimdeki bakışları hissedebiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...