SELAM
UZUN BİR ARADAN SONRA
NASILSINIZ İYİSİNİZDİR UMARIM
ÖNCELİKLE BÖLÜMLER DÜZENLEMEYE ALINDI. KESİNLİKLE KURGU DEĞİŞİMİ YOK. ELİMDEN GELDİĞİNCE GÖZ KANATAN YAZIM YANLIŞLARINI DÜZELTTİM. BİR HATA VARSA YORUMLARA YAZARSINIZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER O ZAMAN
İYİ OKUMALAR
Düzenlendi."Merhaba" karşımdaki adamı haftalardır görmüyordum.
Onu incelediğimde, üzerinde lacivert bir takım elbise vardı.Sakalları her zaman ki gibi değildi uzundu.
"Merhaba" arkamda Kürşat vardı.Ona döndüğümde Alihan'a kaşları çatık bakıyordu.
Kolunu okşadığım da bana dönen bakışları yumuşadı."Sen içeri gir geliyorum" Alihan'a dönmeden üstündeki ceketi çıkarıp omuzlarıma bıraktı.
"Çok durma hava soğuk Devran seni bekliyor"
"Tamam" karşımda ki adama sert bir bakış atıp gitti.
Dikkatle bizi izleyen adama döndüm."Evet sizi dinliyorum" bir elini ensesine atıp gözleriyle ileride ki bankı gösterdi.
"Şuraya geçip konuşsak" cevap vermeden önden ilerledim.
Arkamdan geldiğinde tam dibime oturdu.Rahatsız olmuştum.Aramıza mesafe bıraktım.
"Biraz mesafe" bu dediğime güldü.
Komik değildi.
"Seni dinliyorum"
"Ben....senden özür dilemek istiyorum"
"Ne için"
"Bu zamana kadar aramızda yaşananlar için, seni kırdığım için"
"Aramızda bir şeyler yaşanacak kadar yakın olduğumuzu düşünmüyorum, ya da size kırılacak kadar "
"Her ne dersen de özür dilerim"
"Bitti mi" cevap vermeden şaşkınca yüzüme baktı.Bende gitmek için ayaklanınca kolumdan tutup engelledi.
"Ne yapıy-" demeye kalmadan banktan ayağa kalkıp üzerime eğildi.Kendimi geri çektim.
Bank'ın sırtına yaslanıp ondan uzaklaştım."Çok güzelsin ben her şeyi telafi etmek istiyotum,her şey için özür dilerim,ben....senden çok hoşlanıyorum"manasız kelimelerini sıralarken tutulmuştum.Aşkından falan değil.
Sinirden,ne saçmalıyordu bu Allah aşkına!
"Sen ne diyorsun be!"
"Duydun,ilk gördüğüm günden beri senden hoşlanıyorum.Ailerler aramıza engel değil bence eğer sende istersen bir yola girebiliriz.Yeter ki sen şans ver"
"Sen-" ayağa kalkacağım sıra ellerimi tuttu.
"Dur hemen karar verme düşün" sinirle gülüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...