Selam
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar😊
Düzenlendi.
Devran 'dan
Yaklaşık iki aydır İstanbul'dayık. Sahte kimliklerimizle beraber ünlü bir iş adamı olarak sızmıştık.
Operasyonun yapılacağı yer İstanbul'daki büyük bir otelin altındaki kumarhaneydi. Asım Karteş terör örgütü listenin başında gelenlerinden biriydi.
Herşey plana uygun gidiyordu, ta ki birkaç kız bu gece için getirilmişti. Herhangi bir pürüz çıkmadan onları güvence altına almamız lazımdı.
Bugünkü getirilen kızlardan biri dikkatimi çekmişti. Belkide yapmamam gereken birşey yapıp odama çağırmıştım. Merak etmiştim onu sanki birşey vardı onda.
Odama geldiğinde gözüm koliyesine takıldı. Bildiğimiz koliyelerden değildi.
İçinde çip vardı, belki de onlardan biri değildi.
Ama ajan olabilirdi belgelerin peşinde de olabilirdi. Ondan duşu ayarlamasını istediğimde ikiletmeden oraya gitti.
Bende getirdiği içeceği kokladım tahmin ettiğim gibi içinde kısa süreli bir bayılma olan kimyasal toz vardı.
Hızlıca yanımdaki saksıya boşalttım. Onbeş dakikalık bir süre sonunda ayak sesleri gelince gözlerini kapattım.
Ne yapacağını merak ediyordum. Tam önümdeydi gözümün önünde bir hareketlilik hissedince elini salladığını anladım.
Sonra bana laf atınca bu duruma bir an gülmek istedim. Başka bir tarafa yürüyünce gözlerimi açıp yerimden doğruldum.
Yere çömelmiş çekmecede birşeyler arıyordu.
Gözlerim çömeldiginden dolayı yırtmacından gözüken çıplak bacaklarına kaydı.
Gözlerimi hızlıca çekip içimden tövbe ettim.
Gider ayak günaha girmeyelim.
Arkasına geçtim ayağa kalkıp önüne döndüğünde beni gördüğüne şaşırmıştı.Şaşkın balık gibi bakıyordu.
Duygularını kolay okuyabiliyordum. Üzerine doğru gidince o da geriye doğru gidiyordu.
Sonra yatağa değince kolundan tutup çektim kim olduğunu sorduğumda cevap vermemişti.
İtmeye çalışmıştı ama hiçbir etki etmemişti. Gözlerim etrafta gezerken ne olduğunu anlamadan karın boşluğumda bir baskı hissettim.
Geriye çekildiğinde sinirlenmiştim. Ama dikkatsizliğime sonra bıçağı çekip çıkardım. Çok sorun teşkil etmiyordu.
Küçük bir pansuman yeterliydi,kolundan tuttuğum gibi odadan çıkarıp üst kata ilerledik.
Tedirgin bakışları üstümdeydi.
Önder etrafı kontrol ederken yanımdaki kız sorularıma cevap vermiyordu.
Bana kim olduğumu sorunca daha da sinirlendim boynundaki koliyeyi çıkarıp kopardım.
Önder kolundan tuttuğu gibi onu çıkarırken,ben sinirliydim. Belgeler bir anda kaybolmuştu. Bu işte o kızın parmağı vardı adım kadar emindim.
Karargaha geldiğimizde etraftaki askerlerin şaşkın bakışlarını çekmiştik.
Neye bakıyorlardı, yanımdaki kadına baktığımda belkide kıyafetinden dolayı olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...