22.BÖLÜM

18.9K 1.1K 145
                                    

SELAM

 UZUN BİR ARADAN SONRA

NASILSINIZ İYİSİNİZDİR UMARIM


İYİ OKUMLAR


Düzenlendi.


ŞARKI:Cihan Mürtezaoğlu; Derde İhanet Edemem


Benim de bir derdim var
İçinde nice umutlar
Benim de bir derdim var
İçinde ilk sonbaharlar


Benim de bir derdim var
Bana yakın bir can kadar
Benim de bir derdim var
Yok ki ondan başka diyar


Bir unutsam derdimi birden
Ne kalır ki geriye benden
Hem sazımdan hem sözümden
Derde ihanet edemem...



Arabadan yükselen telefon sesiyle müziğin sesini kıstım.Kürşat arıyordu.

Bekletmeden açtım. "Efendim"

"Neredesin davette seni bekliyoruz"sesi kısık ama endişeli geliyordu.

"Soner şerefsizi Lale olmadığımı anlamış onu paketledim, ufak bir işim var sonra  davet alanına gelirim. Ama bu şerefsizin kime bilgi verip vermediğini bilmiyorum o yüzden planı değiştiriyoruz"bir kaç hışırtıdan sonra sesi daha net gelmeye başladı büyük ihtimalle tek olacağı bir yere geçmişti.

"Nasıl yani anlamadım nasıl anlamış bilgilerin gizliydi"

"Bilmiyorum Kürşat öğrenmeden geberttim iti çok bile yaşamıştı"

"Peki tamam sen iyisin değil mi hiç bir sıkıntı yok"

"Merak etme tek beden geliyorum.Şimdi gelelim plana kısaca aklımda oluşturduğum planı anlatıyorum iyi dinle.."

"Tamam emin misin dimi kendini bile bile ateşe atıyorsun ya kimsenin haberi yoksa? "

"Görevi riske atamam Kürşat siz Emirhan'ı oyalayın yeter"bir süre ses gelmedi.

"Tamam Allah'a emanet ol"

"Sende " aramayı sonlandırıp MİT binasının girişine park ettim arabayı, aslında eski bir fabrika gibiydi ama yerin altında koca bir teşkilat vardı.

Yıkık dökük olan duvar deliğinden geçtim. Sağlam olmayan merdivenleri tırmanıp kilitli olan kapıyı cebimdeki anahtarla açtım.

Duvara asılı olan bezi kenara çektiğimde demir bir kapı karşıladı beni, parmak izimi okuttuğumda kapı hafiften açıldı.

Hızla içeri geçip ardımdan kapıyı kapattım.Karanlık koridorda ilerlediğimde geçtiğim yerlerdeki floresan ışıklar yanıp sönüyordu.

Geldiğim kapıyı çaldığımda oldukça sert bir ses yankılandı.Bu sesin sahibini çok iyi tanıyordum.

Yüzümde istemsizce bir gülümseme oluştu.

Sad Komandosu Bilal Bayraktar aynı zamanda bir MİT görevlisiydi.

Ayyıldız (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin