Selam canlarım
Bomba gibi bir bölüm geldi
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar 🙂
Düzenlendi.Hızlı atan kalbimin üzerine elimi koydum.
Kapıdaki şerefsiz kapıyı kapatıp sırıtarak yanıma geldi.
Kim olabilirdi ki tabikide benim canım arkadaşım
Miraç.
Şerefsiz Miraç.
Masadaki kalemlerden birini ona doğru fırlattım bu hamlemden kolayca kurtuldu.
"Miraç ciddi ciddi soruyorum sen gerizekalımısın"
"Hayır bebeğim " masadaki kalemlerden bir kalem daha fırlattığımda tam anlına denk gelmişti.
"Ahğğ" "Gevurun kızı öyle atılır mı gözümü çıkartacaktın"
"Kes"sözümle sanki hiçbir şey olmamış gibi eski haline dönüp yanıma geldi.
"Ne geziyorsun burda" kalçasını masaya yaslayıp konuştu.
"Sana bunları getirdim" cebinden çıkardığı siyah poşetten mikro ses kayıt cihazı ve kamera çıkarttı.
Bunlar en üst seviyedeki sinyal kesicilerin bile işlemediği aletlerdi.
"Kürşat komutanım gönderdi bunları yerleştirmemiz lazım biraz sonra Emirhan şerefsizinin bizimkilere toplantısı var"bunlar işimize çok yarıyacaktı bu sayede sürekli o şerefsizin etrafında dolanmıyacaktım.
"Bu kadar çabuk mu?"
"Kürşat komutan çok beklemek istemedi" Miraç yüzüne sinsi bir sırıtış ekledi.
Hadi bakalım gelsin.
"Seninkiler çok iyi anlaşıyorlar!"oflayıp cevap verdim.
"Benimkiler?" derken
"Kürşat ve Devran" "Yukarıda birbirlerini yediler resmen" bu hallerine güldüm.
Önceden hayatımda değer verdiğim bir kaç kişi varken şimdi kocaman bir ailem ve sevdiğim adam vardı.
Sevdiğim adam.
Devranım...
Akşam devrana olanları sorardım.
Meriçe doğru dönüp sırıttım.
"Madem Kürşat komutan görevi hızlandırmış bizde hızlıca bunları yerleştirelim."
Karaladığım defterden başımı kaldırıp arkaya attım.
Miraçla konuşmamız arasından bir saat geçmişti.
Emirhanla iş görüşmemi yapıp anlaşmıştık. Üstelik beni sağ kolu Sonerlede tanıştırmıştı.Ama ama benden şüphelendiği belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...