20.Bölüm (Part 2)

25.3K 1.2K 147
                                    

Selam uzun bir zamandan sonra yeni bölümle karşınızdayım

Hepiniz için 2023 yılı mutluluk ve bereket getirsin..

Unarım severek okursunuz

İyi okumalar😊


Düzenlendi.



Üzerimdeki ağırlıkla gözlerimi açtım. Perdenin kenarından gözüken güneşin parlaklığı gözlerimi ovuşturmama neden oldu.

Kendime geldiğimde gözlerimi etrafta gezdirdim askeriyedeydim, başımı yanıma çevirdiğimde bir kolu belimde bir bacağı bacaklarımı kendine hapsetmiş şekilde uyuyan koca devimi fark ettim.

Dün beraber uyumuştuk dimi.

Basımı onu görebilecek şekilde çevirip güzel yüzünü inceledim.

Kızarmış yanakları şişmiş gözleri ve dudaklarıyla çok tatlıydı.

Yüzümde kendiliğinden oluşan tebessümle yüzüne doğru yaklaştım. Dudaklarımı yanaklarına bastırdım.Geri çekilmeden ellerim yumuşacık saçlarına gitti.

Ellerimin arasından giden siyah yumuşak saçları iç çekmeme neden oldu. Benim saçlarım bile bu kadar yumuşak değildi.

Çenemde hissettiğim baskıyla saçlarında olan bakışlarım koyu gözlerine tutundu.

Çenemdeki dudakları bu sefer dudaklarımın kenarını ordanda burnumu beni daha sıkı sarmasıyla ellerimi beline sardım.

"Günaydın devim" söylediğim hitapla güldü.

"Günaydın yavrum" biraz daha yatakta birbirinize sarılı şekilde kaldık.

Çalan kapıyla devrandan zorda olsa ayrılıp yataktan kalktım.

"Ayperi uyandın mı?" Kürşat.


Adımlarım durdu.Devrana baktığımda ayaklandı.

Biz öylece birbirimize bakarken kapı tekrar tıklandı.

"Güzelim uyandın mı?"

Yavaş adımlarla Devran'ın yanına gittim.

"Ne yapaqcağız?" kısık sesimle konuşuyordum.

Devran rahattı, kendini yatağa bırakıp beni yanına çekti.

"Boş ver çalıp çalıp gider" gözlerimi büyüttüm.

"Devran saçmalama" oflayıp ayağa kalktı. Kapıya doğru gidince ne yapacağını anlamadım ta ki kapının anahtarını çevirene kadar o anki telaşla kapıya doğru uçtum.

Devran kapıyı açtıgı gibi onu kapının arkasına itip kaşları çatık bir şekilde bana bakan Kürşata baktım.

"Günaydın" sevimli çıkardığım sesime kanmayan Kürşat gözlerini odada gezdirdi.

"Niye geç açtın" Bismillah.

"Üstümü giyiyordum" Kürşat üzerime bir bakış atıp gözünü arasında gezdirdi bende üzerime baktığımda atletimleydim.

"Yani..şey giyiniyordum o sıra sen geldin cevap vermedim" gözlerini şüpheyle kıstı.

Eee bordo bereli adamdı yemezdi bu numaraları.

"Kim var içeride" NE !

"Kimse kimse yok tekim ben " hızlı hızlı konuşmamla her şeyi beraber etmiştim zaten.

Ayyıldız (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin