Selam
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar💫
Düzenlendi.
Elindeki silahı yanındaki rafın üzerine bıraktı, arkasından boş boş bakarken salona doğru ilerledi.
Kendini koltuğa attığında bende karşısına oturdum, bu sakin hali beni biraz korkutuyordu onu tanıdığım kadarıyla bağırıp çağırması gerekiyordu.
"Biliyordum" gözleri yerdeydi. "Tahmin etmiştim"
"Neden söylemedin bildiğini?" hayır yani söyleseydi bu kadar kıvranmazdım karşısında
"İlk üniformanla karşıma çıktığında.." durdu bana baktı.
"Bu ihtimal aklımdan silinmişti" bir şey söyleyemedim.
Kafasını arkaya yatırıp gözlerini kapattı "git uyu yarın erken kalkacaksın"
"Bir şey söylemiyecek misin?" sesim durgundu adama bak ya kardeşi olduğumu yeni öğreniyor ama umurunda değildim. Cevap vermeyince odama doğru ilerledim arkamdan kapıyı kapatıp yatağa uzandım.
Yalan yok kırılmıştım bir tepki vermesini bekliyordum en azından, Alpay'a Kürşat'ın her şeyi bildiğine dair bir mesaj atıp telefonumu şarja taktım.
Çalan alarmla gözlerimi yeni bir güne açtım. Aklıma Kürşat gelince yerimden doğruldum.
Salona girince dün üzerine örttüğüm pike katlanmış duruyordu koltuk boştu, diğer odalara da bakmıştım ama ev boştu çok fazla takmayarak duşa girdim.
Kısa bir duşun ardından hızla üniformalarımı giyindim saçlarımı da ensemden toplandığımda hazırdım telefonumu alıp odadan çıktım.
O sırada kapıdan elinde anahtarıyla terlemiş bir Kürşat vardı. İfadesiz gözleriyle bana bakıp 'Günaydın' diye mırıldandı.
"Hazırlanıp geliyorum" başka bir şey söylemeden banyoya girdiğinde, bende dış kapıya ilerledim dünden beri aklımda olan eylemi yapmak için kapıdaki siyah jeep'in kaputuna kalçamı yaslayıp Kayayı aradım.
Kaya aranıyor...
"Ayperi" heyecanlı çıkan sesine tebessüm ettim. Beni sevdiğini biliyordum keşke dedim ilk defa birinin bana sevgisini belli etmesini beni sevmesini istedim Kürşat'ın..
"Nasılsın?" bu sorum onu mutlu etmişti ona bu süreçte çok tirip atmıştım.
"İyim sen nasılsın Kürşat üzmüyor seni değil mi?" benimle doğru düzgün konuşmuyordu bile bunu ona söylemedim.
"Hayır şey için aramıştım ben seni şey..." sözümü kesip gülerek devam etti.
"Tepkisini soruyorsun" beni göremediği halde sessiz kalıp kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...