18.Bölüm (Part 2)

34.6K 1.9K 248
                                    

Selam

Şimdiden söyliyim bu bölüm çok uzun olmayacak 18'in devamı zaten

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar💫


Düzenlendi.

Kürşat'dan

Arabayı evin önüne park edip indim. Bahçe kapısından içeri girecekken sigaramın bittiği aklıma geldi. Yakınlardaki markete doğru ilerlemeye başladım.

Marketin kapalı olduğunu görünce sabır çekip aşağı mahalleye ilerledim. Burası biraz sessizdi terkedilmiş bir çok ev vardı.

Açık tekelciyi görünce içeri girdim. Bir sigara alıp,ücretini ödeyip çıktım.

Paketi açıp bir dal çıkarttım çakmağımida ararken tiz bir çığlık sesi duydum.

Kadın çığlığıydı...

Adımlarımı sesin geldiği ara sokağa yönelttim.Sesler artarken belimden silahımı çıkarıp hazır hale getirdim.

Gördüğüm manzara karşısında hızlı adımlarla ilerledim.Şerefsizin biri kızın üstüne çullanmıştı.

"Lannn"sesimle kafasını bana doğru çevirdi. Yanına vardığım gibi yakasından tutup kızın üstünden aldım kafayı suratına gömdüm.

Darbenin etkisiyle yere düştü.Üstüne çıkıp yumruklamaya başladım.Küfürlerimide yüzüne karşı sıralıyordum.

Ne kadar geçti bilmiyorum.Şerefsizin yüzü kandan görünmüyordu bayılmıştı.

Kulağıma gelen hıçkırık sesiyle ayağa kalktım. Ellerimin üstü yara olmuştu ve kanıyordu bunu takmadan kıza doğru ilerlemeye başladım.

Benim geldiğimi görünce kafasını dizlerine yaslayıp, güçsüz bir sesle konuştu.

"N-ne olur y-yaklaşma" adımlarım durdu üstü başı yırtılmıştı. Ulan dedim içimden keşke daha erken gelseydim.

"Korkma ben askerim."Bu ona etki etmedi hala ağlıyordu. Üstümdeki ceketi çıkarıp ona bakmadan uzattım. Bu sırada diz çökmüştüm.

"Al hadi" sesimle irkilip bana baktı. Ben direk kafamı çevirdim. Elimdeki ağrılık kaybolunca ayağa kalkıp geriye gittim.

Yandan ona baktığımda ceketim ona büyük gelmişti. Ama açık olan yerlerini kapatıyordu.

Ne kadar orada bekledik bilmiyorum. Artık ağlamıyordu.

Gelen araç sesleriyle arkama döndüm jandarma gelmişti. Kimin ihbar verdiğini bilmiyordum. İnsanlar müdahale etmek yerine olanı izleyip olay bittikten sonra yardım çağırıyorlardı bu sinirlenmeme sebep oldu.

Arabadan inen üç mavi bereli asker yanımıza kadar geldi aralarında bir tane kadın subay vardı.O direk kız yönelirken yerimden doğrulup kimliğimi gösterdim.Askerler selamlarını verdiler.

Ayyıldız (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin