Evet son finalimize geldik bu bölümden sonra özel bölümler atmayı düşünüyorum.
Başından beri benimle beraber olan okurlarım hepinizi çok ama çok seviyorum bol bol öpüyorum.
Dilzede hikayem ve yeni olan Karsu hikayemi okumayanlar göz atabilir artık o hikayelerde aktif olacağım.
Şimdi sizi bekletmeden iyi okumalar.
"Hazır mısın?"Devranın sorusuyla ona döndüm.
"Galiba.."elimi bırakıp bana döndü.
"İstersen erteleyebiliriz hiçbir şey senden önemli değil."ellerini ellerim arasına aldım.
"Hayır tabiki,bugün her şeyi açıklayalım ben bir şey saklamak istemiyorum ailemden"
"Tamam güzelim sen nasıl istersen"el ele evin kapısına kadar geldik.Arabadan inmeden önce Kaan'a yazmıştım.
Herkesin evde olduğunu söylemişti.Devran kapı tokmağına vurdu.Bir süre sonra kapı annem tarafından açıldı.
Önce birleşmiş olan ellerimize sonra bana baktı.
"Kızım hoşgeldin..sende hoşgeldin oğlum"Devran hayırlı bir damat gibi annemin elini öpüp anlına koydu.
"Nasılsınız.."Annem tebessüm ederek cevap verdi.
"İyim,iyim hadi içeri geçin"ikimiz aynı anda eğilip ayakkabılarımızı çıkardık.
"Sen içeri geç Devran oğlum biz geliyoruz" Devran annemle konuşacağımızı anlamış olacak ki saygıyla başını sallayıp içeri geçti.Annem beni kolumdan tutup mutfağa çekti.
"Anne ne ol-" demeye kalmadan kalçama terlikle vurdu.Sessiz iniltimi sadece ikimiz duyarken elimle vurduğu yeri ovdum.
"Anne ne yapıyorsun acıdı ya"
"Acır tabi kız bu yüznün hali ne?"ellerimle yüzüme dokundum.
"Ne varmış yüzümde"Annem kolumdan tutup aradaki aynanın oraya getirdi beni.
"Bak bakalım ne varmış"Aynaya döndüğümde kaşlarımı çattım.
Çenem hafif kızarmış,dudaklarım şişmişti. Ulan Devran!
"Anne.."
"Anne ya abinler içeride ya bu halini görseydi" Ah Devran alacağın olsun. Ne hale getirmişti beni.
"Git odana toparlan da gel içeri tamam mı?" utanarak kafamı salladım.
"Utanma bizde geçtik o yollardan ama gel de abinlerin gözüne sok demiyorum kızım" sinsice gülümsedim.
"Ne yani sizde babamla öp-"
"Sus kız ikinci şamarı yersin geç içeri" yüzümde tebessüm oluştuğunda yanağına kocaman bir öpücük kondurup banyoya geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...