SelamOy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar
Düzenlendi.
Elindeki silahı indirip karşısındaki kadını süzmüştü. Restoranda ki kadındı orda tam yüzünü görmemişti. Kendisini incelediği gibi yüzünü inceledi
Annesine benziyordu. Kendisi gibi yeşil gözleri kahverengi saçları vardı.
Tamer arayıp Ayperi'nin görev için yanına geleceğini söylemişti. Bir an unutmuştu eliyle koltuğu gösterip oturdu.
"Kusura bakma Tamer söylemişti ama unutmuşum"
Ayperi koltuğa oturup sorun yok gibi kafasını salladı. Ortamda sessizlik vardı kimse konuşmuyordu. Daha doğrusu konuşamıyorlardı.İlk adımı Kaya attı.
Elini uzatıp söze girdi.
"Ben en büyük abin Kaya"çok garip bir andı onlar için.
"Ayperi bende kız kardeşinim böyle haber vermeden geldim numaranı almayı unutmuşum" kendini biranda mahçup hissetmişti. Belki Kayada önyargıyla yaklaşıcaktı diye düşündü ama umduğu gibi olmamıştı.
"Asıl sen kusura bakma ben numaranı almayı akıl etseydim seni almaya gelirdim" Ayperi'nin içi rahatladı.
"Aslında yarın karargaha gelecektim, arkadaşım almıştı beni görevi çıktığı için gitti, bende mecbur geldim" Kaya ayağa kalkıp konuştu.
"Olur mu öyle şey kız kardeşimsin sen benim burası senin de evin "yemek yediğini biliyordu ama devam etti "aç mısın bir şeyler hazırlayabilirim" Ayperi bu kibar tavrı karşısında şaşırsa da belli etmeyip devam etti.
"Hayır yeni yedim, teşekkürler aslında duş alsam iyi olacak bide sadece günlük getirmiştim uyumak için eşofmanlarımı getirmeyi unutmuşum varsa verebilir misin? " Kaya kafasını sallayıp odasına gitti. Elinde bir tişört ve şortla geldi. Ayperiye uzattı.
"Teşekkür ederim"
"Sen rahat rahat duşunu al, anahtarda var kilitlersin senden sonra ben girerim" Ayperi kafasını sallayıp içeri girdi suyu ayarlayıp güzelce duşunu aldı.
Buharlarla kaplı olan duşa kabinden çıktı. Banyo girdiğinde çok temizdi, bu da Kaya'nın titiz biri olduğunu gösteriyordu.
Banyoyu temizledikten sonra üstüne baktı. Getirdiği siyah tişört dizinin üç parmak üstündeydi şort ona büyük geldiği için giymemişti banyodan çıkıp salona girdi.
Kaya içeri giren kardeşiyle üzerini süzdü. Dudakları hafif kıvrılsa da yanlış anlamaması için ifadesini düzeltti. Kendi tişörtü büyük gelmişti şortu da elindeydi .
"Şey büyük geldiği için giymedim" Kayaya uzattı.
"Sen rahat rahat takıl kahve var dolapta çayda içmek istersen demleyebilirsin" sadece kafasını salladı. Kaya gidince Ayperi holdeki aynaya geçit. Saçlarını tarayıp açık bıraktı, şuan kurutmakla uğraşamazdı.
Mutfağa geçip dolaptaki kahveyi çıkarttı. O sırada çalan kapıyla banyoya baktı. Su sesi geliyordu. Kapıya gidip delikten baktı. Bir kadın ve adam vardı. Silahını almaya gerek yoktu. Komşuları olabilirdi. Üstünü hafif süzdü. Değiştirmeye gerek duymadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...