SelamOy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar
Düzenlendi.
Elimde bezle karşımdaki adama bakıyordum. Gözüm masadaki boş bardağa kaydı, tekrar ona döndüm yavaş yavaş bana yaklaşınca geriye doğru adımladım.
O geldikçe ben geri geri gidiyordum, tenimde yumuşak bir yer hissedince kafamı arkama çevirdim. Yatak vardı o iyice dibime girdi sertçe çenemden tuttu.
"Kimsin sen?" cevap veremedim. Aklım hala nasıl bayılmadığındaydı içmişti bardak boştu ama içtiğini görmemiştim.
Şaşırtmaca olabilirdi.
Çenemi biraz daha sıkınca itmeye çalıştım. Etki etmeyince ne yapacağımı düşündüm, bu sırada iyice dibime girmişti. Nefeslerimiz birbirine çarpıyordu.
Elbisenin yırtmacına sakladığım çakıyı çıkarttım. Hızla bel boşluğuna sapladım. Etki etmedi belki de hissetmedi bile ama gözlerinden şaşırdığını görebiliyordum.
Geriye doğru adımladı. Sapladığım bıçağı yerinden tek hamlede çıkarttı.Yutkundum.
Bıçağı fırlatıp tekrar üzerime geldi.Ben vuracak zannederken o kolumdan tuttuğu gibi dışarı sürükledi.
Koridorlar boştu, merdivenleri çıkıp ortak alana geldik.Şaşkınlıkla etrafa baktım.
Geldiğimiz katta bir sürü maskeli üniformalılar vardı. Bir çok kişi kelepçelenmişti.
Yanımdaki adama baktığımda birine işaret yaptı.
"Aldınız mı?" karşımdaki adam odada oturanalardan biriydi bana bakıp tekrar kara gözlü adama döndü bakışları kanla kaplı karnına kayınca şaşırdı.
"Komutanım iyi misiniz? " komutanım derken asker miydi?
Kolumu daha da sıkınca moraracağına emindim.
"Beni boş ver Önder aldınız mı belgeleri?"içten içe sırıttım.
"Yok komutanım belgeleri biri bizden önce almış" yanımdaki adam kolumu bırakıp bana döndü.Çatık kaşlarıyla bakmaya devam etti.
"Belgeler nerede?" cevap vermedim. Operasyonda ki ilk timin komutanıydı.
Etrafta askerler vardı ki büyük ihtimal öyleydi.
"Kimsin sen" dedim sinirle güldü tekrar kolumu tutup kendine yaklaştırdı
"Sana bir soru sordum belgeler nerde"
"Bende sana bir soru sordum kimsin sen" kolumu bırakıp karşısındaki adama baktı.
"Götürün bunu sorgusuna ben giricem" inat değilmi gideceğimiz yere kadar söylemiyecektim asker olduğumu gitmeden boynumdaki koliyeyi koparttı.
O koliyeyi incelerken beni kelepçeleyip dışardaki arabaya götürdüler askeri araçtı.
Saatler Sonra
Kaç saattir yolda olduğumuzu bilmiyordum.
Askeri araca bindirmişlerdi. Duran arabayla kapı açıldı.Geldiğimiz yerin tabelasına baktığımda Ankara'daki karargaha gelmiştik.
Önder denen asker kolumdan tutup içeri soktu. Bahçedeki bir çok göz bize dönerken Tameri görmek amaçlı gözlerimi etrafta gezdirdim.
Yanıma gelen başka bir beden ile öne doğru çekiştirildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...