19.Bölüm (Part 2)

30.5K 1.8K 158
                                    

Selam

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar😊


Düzenlendi.

"Bu kızımız hemşire hanımcık pekte güzel marifetlide ne dersin oğluşum" Kaya fotoğrafa göz ucuyla bakıp önüne geri döndü.

Şuan babamın kolları arasında oturmuş çatık kaşlarımla annemin kız fotoğraflarını Kayaya beğendirmesini izliyordum.

"Anne evlenmek istemiyorum"annem onu takmadan bir fotoğraf daha çıkarttı.

"Bak bu daha güzel İclal öğretmen kreşte çocuklarla da çok iyi anlaşıyor yanına da çok yakışır" dayanamayıp ayağa kalktım. Bakışlar bana dönerken fotoğrafı alıp incledim.

Mavi gözlü sarışın bir kızdı.

Çirkindi bir kere.

"Ben beğenmedim"annem bu dediğime gülerken fotoğrafı elimden aldı.

"Senin değil Kaya'nın beğenmesi lazım zaten kızım" Kayaya baktığımda dudağının köşesi kıvrılmıştı. Ona baktığımı görünce ifadesini düzeltti .Ardından konuştu.

"Ne o kıskandın mı güzelim"tek kaşımı kaldırıp konuştum.

"Tabikide hayır,hatta hepiniz biran önce evlenin de sıra bana gelsin" söylediklerimle annem gülerken Kayanın sırıtan yüzü kasılmıştı.

Tek o değil diğerleride kaşlarını çatmıştı.Babam boğazını temizleyip konuştu.

"Kızım hayatında biri mi var" düşünmeden söylediklerimle pişman olmuştum. Ben ne diyeceğimi bilemezken Kürşat boğazını temizleyip konuştu.

"Anne şuan evlilik düşünmüyorum" yanındakilere bir bakış atıp konuşmaya devam etti.

"Evleniceğim biri karşıma çıkarsa ilk seninle tanıştırırım söz.Diğerlerininde benimle aynı fikirde olduğunu düşünüyorum şimdilik bu konu kapansın kimse evlenmiyor" son cümlesini bana bakarak söylemişti.

"Geç oldu yarın sabah işe gidecekler var yatağa herkes" babam son konuşmasını yapıp ayaklandı. Bizde onunla beraber kısa bir iyi geceler faslından sonra annemde alıp odalarına gittiler.

Kürşat ve Kaya aynı odada kalacaktılar. Tamerde Fıratla, ben Kaanla uyumak istemiştim. Kendisi duş alacağını söylemişti.

Bende fırsat bu fırsat diyip odasını aramaya başlamıştım. Gerçekten kullanıyorsa veya satıyorsa eve de malları getiyordur ama asker polis olan eve getirecek kadar salak olmadığını düşünüyordum.

Bir abla olarak değilde bir asker olarak bir uyuşturucu kullanıcısının saklayabileceği her yere hatta aklına bile gelemeyeceği yerlere bakmıştım ama yoktu.

Odaya doğru gelen adım sesleriyle tek kişilik yataklardan Fırat'ın yatağına uzandım.

Bir süre sorna kapı açılıp elinde havlusuyla saçlarını kurutan Kaan girdi.

Ayyıldız (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin