SELAMMM
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
İYİ OKUMALAR
Düzenlendi.
"Gülme Devran!" hala gülen sevgilime baktım. Üzerimiz sırılsıklam olmuştu.Saçlarımda ki suyu sıktım.
"Güzelim üstüme atlayan sendin hesap edemedin mi düşeceğimizi?"
"Ya ben ne bileyim senin bu kadar ağır olduğunu of ya ıslaklıktan nefret ediyorum senin yüzünden oldu"büyük bir kahka patlatınca elimin tersiyle dudaklarının arasından gözüken beyaz dişlerine vurdum.
Anında sesi kesildi.
Yürüdüğümüz yol da durdu .Elini enseme atıp beni kendine çekti. Dudaklarıma sulu ve sert bir öpücük bıraktı.
Şaşkınlıktan kaskatı kesildim. Beklemiyordum. Zar zor kendime gelip konuştum.
"N-ne yapıyorsun Devran"
"Çok tatlıydın dayanamadım"dudaklarımı bir birine bastırıp önüme döndüm.Utanmıştım.
İlk defa öpmemişti ama işte heyecanlanmıştımda
Nihayet arabanın yanına geldiğimizde Devran kapıları açtı. O bagaja doğru ilerlerken ben soğuk olduğu için bindim.
Elindekilerle arabaya bindi."Sen bunları üzerine geçir hasta olursun beni kapıda bekliyorum."
Kafamı sallayınca arabadan indi. Bana getirdiği yeşil kapşonlu sweeti üzerimdeki ıslak elbiseyi çıkararak giydim.Getirdiği eşofmanı da giydim.
İç çamaşırlarım ıslaktı eve gidene kadar dayanacaktım böyle,saçlarımıda bileğimde ki tokayla topladım.
Arabanın camına tıklattığımda Devran arkasını dönüp arabaya bindi.
"Sende giyin üstünü hasta olacaksın" kafasını sallayıp üzerinde ki takımın gömleğini çıkarttı. Yapılı vücudunu kaplayan yaraları vardı omuzunun aşağısında ki kesik izinde elimi gezdirip okşadım. Kasılan bedenini fark etmiştim.
Elimi tutup. Avuç içime bir öpücük bıraktı. Kalbim sıcacık oldu.
İzlerin benzeri bende de vardı. Keşke dedim bu zamana kadar ki yaşadığı acılarını dindirebilseydim.
Arkaya bıraktığı siyah kazağı üstüne geçirdi. Altını değiştirmeden arabayı çalıştırdı.
"Klimayı çalıştırdım birazdan ısınır"
"Devran"
"Hım"
"Hani sen bana evlenme teklifi ettin ya..ne zaman evleniriz?" dudaklarının arasından bir gülüş firar etti.
"Sen hemen beni istiyorsun anlaşılan"
"Ya dalga geçme ciddi bir şey soruyorum..yarınımız belli değil bizim ben ailemden bir şey saklamak istemiyorum hem eğer senin içinde uygunsa ailemle tanışmanı istiyorum.Sevgilim olarak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...