Selam
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar💫
Düzenlendi.
"Ne oluyor lan burada?" bilin bakalım kim?
Hazar..
Devranla hala aynı pozisyondaydık. Hazar kapıyı kapatıp yanımıza yaklaştı.
"Komutanım haber verseydiniz şey edeceğinizi ben gözcülük yapardım, malum Ayperi komutanımızın sizden hiç hoşlanmadığı bir abisi var." son sözlerini alayla söylemişti.
Devranın bedenime ki elleri çekildi. Bir anda Hazarın ensesine patlattı.
O ses Allah'ım 'şılap' diye çıkmıştı.
Hazar ensesini ovarken, Devran sinirli sesiyle konuştu.
"Ayperi var yanımda ağzımı bozmayacağım kaybol gözüm görmesin seni Hazar" son kez bize bir bakış attı. Hala sırıtıyordu aptal çocuk odadan çıkınca direk kafamı eğdim.
Bana bir utanma geldi,resmen öpüştük!
Utancımdan Devrana bakmıyordum onun bana baktığını hissediyordum ama..
Eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı.
"Konuşmamız yarım kaldı.." evet evet sen direk yapıştın dudaklarıma diyemedim tabi konuşmasına devam etti.
"Aramızdaki çekimin farkındasındır, ben düz bir insanım seni üzmem diyemem ama üzülmene izin vermem eğer sende istersen bu yolda birlikte ilerleriz. Çünkü ben seni ilk gördüğümden beri içimde bir şeyler var buna istersen hoşlantı de istersen etkilenme ben duygularımdan emin bir adamım."Dedikleriyle gözlerim irileşti ilk gördüğü gün kumarhanedeki gündü.
"Belki de daha fazlası..." cevap bekliyordu benden, ne diyeceğimi bilemedim. Devran yakışıklıydı hem de fazlasıyla tek bu değildi. Bir bakışıyla beni kendine çekiyordu. Benimde ona karşı hislerim vardı.
Bir birimizden etkilendiğimizin farkındaydık ilerisini bize gelecek gösterecekti.
"Yani..ben"kelimeleri bir araya getirmekte zorlansam da ilk defa kendim için bir şeyler yaptım.Duygularımla hareket ettim. "Tamam"diyebildim o an.Söylediğimle dudakları kıvrıldı.
Fazla söze gerek yoktu.Nettik.
Yarama dikkat ederek bana sarıldı.Heyecandan kalbimin sesini duyabiliyordum.Ellerim geniş sırtına çıktı.Bir süre aynı pozisyonda kaldık.
Ayrıldığımız da kaşlarını çatıp konuştu.
"Kimdi o seni öpen?" Benden ayrılıp çatık kaşlarıyla konuşmuştu.Şuan gözüme çok tatlı gelmişti.
Onu öpme fikri çık aklımdan..
"Dayımdı" çatık kaşları düzelmedi.
"İyi bir daha öpmesin"
"Tamam söylerim bir daha öpmez" Alayla söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...