Selam
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar💫
Düzenlendi.Bahçeye büyük bir kahvaltı sofrası kurmuştuk.En son ki sarılmadan sonra annem herkesi geçiştirmiş durumu kurtarmıştı.
Sessizce kahvaltımızı yaparken iki yanımda oturan canım arkadaşlarıma baktım.Meriç ve Alpay
Herkesten soyutlanmış bir şekilde kahvaltılarını yapıyorlardı.
Onlarla kahvaltıdan sonra görüşecektim. Ben dalmış bir şekilde Meriç'e bakarken baktığımı hissetmiş gibi kafasını kaldırıp bana baktı.
Şirin olduğunu düşündüğü bir gülümseme bir bahşetti ben ise ona psikopat gülümsemelerimden birini sesli yutkunmasını duymuştum.
Alpay durumu kurtarmak istercesine boğazını temizleyip Meriç'e seslendi.
"Devrem tuzluğu uzatır mısın?" Meriç!e böyle seslenirdi.
"Al devrem" tuzluğun benim önümde olması dışında bir sorun yoktu.
Sesli bir şekilde önüne bıraktım. Bu hareketimle Meriç irkilirken ben içimden gülüyordum. Bu halleri bir yandan hoşuma gidiyordu.
"Ee çocuklar nasıl gidiyor" babam elindeki çayını yudumlarken sohbeti başlatmıştı.
Sırayla herkea gelecekteki planlarından bahsederken sıra Devrana gelmişti.
O konuşmadan annem lafa daldı.
"Devran oğlum evlilik var mı?" ağzımdaki zeytinin çekirdeği boğazıma kaçarken sesli bir şekilde öksürmeye başladım.
Masadaki üç erkek aynı anda ayaklanıp bana su uzatırken bunlardan birinin Devran olmasıyla öksürüğüm arttı.
Canım arkadaşlarım!
Meriç sırtıma gevura vurur gibi vururken Alpay bir eliyle su bardağını ağzıma dayamıştı.
Öksüren birine su uzatmak Alpaylık hareketti.
Dinen öksürüğümle ayaklanan üç erkek yerine oturdu.Babam,Kürşat ve Devran...
"İymisin kızım"
"İyim baba bir anda şey oldu" başımı eğip kendime geldim. Üzerimdeki bakışlar kaybolurken sağ tarafımda oturan Meriç'in karnına dirseğimi geçirdim.
Ondan değişik bir ses çıkarken tekrar bakışlar bizi buldu yanımdaki Alpay gülüyordu. Ama ona da sıra gelecekti.
Hızlıca kahvaltımızı etmiş, annemin sorusu da arada kaynamıştı bu iyidi.
Babam bir kaç işleri olduğu için dükkana gitmişti.Kaan okula Tamer karargaha Fırat'ta emniyettekalmıştı. Ba şbaşa timle beraber bahçedeki masaya kurulurken aklımdaki soruları sormaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayyıldız (Tamamlandı)
General FictionBaşarılı bir borda bereli aynı zamanda da istihbarat askeri olan Ayperi'nin gerçek ailesiyle kavuşma hikayesi ve beraberinde gelen aşk...