17.Bölüm

37.7K 2K 356
                                    

Selam

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar💫


Düzenlendi.


Şaşkınlığımı gizleyip yanımızdaki askerlere kısa bir bakış attım, tebessüm eden yüzüne karşılığını verdim.

"Asker olduğunu bilmiyordum"sesinde herhangi bir art niyet yoktu.

"Annem bahsetmişti sizden" kaşlarını çattı,yalnış bir şey mi söylemiştim.

Yanımızdaki askerlerle kısa bir konuşma yapıp bana doğru geldi.

"Biraz vaktin varsa bir yerde oturup konuşabilir miyiz?" Kürşat'ı arayıp sormam lazımdı görev olabilirdi.

"Kısa bir telefon görüşmesi yapmam lazım" başıyla beni onayladı.

Rehberden Kürşat'ı buldum, cevap vermesini beklerken etrafı inceledim, siviller dağıtılmış diğerleri de büyük ihtimalle karakola gitmişlerdi.

"Ayperi?"

"Komutanım bugün görev yoksa izin kullanabilir miyim?" bir süre ses gelmedi.

"Neden?" diye sordu. Sanane demek istesem de kapalı bir cevap verdim.

"Kişisel bir sorun"bir süre duraksadı.

"Bir şey olursa beni ara Ayperi telefonun açık olsun" sonra telefonu kapattı. Üstelememesi beni rahatlattı.

Arslan doğru döndüğümde onun zaten beni beklediğini fark ettim, yanına doğru adımladım.

"İzin aldım" kafasını sallayıp yanındaki korumasıyla konuştu.Ardından arka kapımı açınca kısa bir teşekkür edip bindim.

Kısa bir yolculuğun ardından lüks bir restoranın önünde durduk.

Buraya hiç gelmemiştim.

Gerçi Urfayı çok gezme fırsatım olmamıştı. Arabadan inip restorana doğru ilerledik. Rahat bir yere geçtiğimizde garsona siparişleri verdi.

"Baştan bir tanışma yapalım ben Arslan..Arslan Asil ailenin en küçüğü senin de en yakışıklı dayınım" dedikleriyle yüzümde bir tebessüm oluştu.Annem söylemişti Kürşat ve Kayayla iyi anlaştığını demek ki bizde iyi analşacaktık.

"Bende Ayperi yeğenin olan" elini şıklatıp konuştu.

"Yalnış telaffuz güzel olan tek yeğenim Ayperi" sesli bir şekilde güldüm.

"Ablam fotoğraflarını göstermişti ama asker olduğundan bahsetmemişti çok gurur duydum"düşünceleri beni rahatlatırken.

"Seni tanımak istiyorum bana biraz kendini anlatır mısın?" bir an sorunca nereden başlayacağımı bilemedim.

"Bilemedim şimdi sıradan bir hayatım var ev iş arası" bu sırada siparişlerimiz gelmişti. Ben çok aç olmadığım için tatlı ve kahve söylemiştim. Kendisi bana uyup kuruvasan ve kahve söylemişti.

"Erkek arkadaşın var mı?"

"Yok" sesim kısık çıkmıştı. Bu konuları bir büyüğümle konuşmayı sevmezdim. Masadaki elini elimin üzerine koyup babacan tavırla okşadı.

Ayyıldız (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin